Eturauhasen kautta kliimaksi mies.

Wallu34

Kerron nyt koska toteutin pitkäaikasen halun.
Olen34v hetero mies ja olen lukenut eturauhasen hieronnasta ja aneros lelusta aikuiselle yms.
Mutta itsellä oli Id vesipohjainen liukuvoide ja putsasin peräaukon asiallisesti ja sitten vaan rentoa musiikkia hiljaa taustalle ja pyyhen otin varmuudeksi viereeni ja olin kyljellä
ja aloin hyväillä anaali aluetta ja kivespussien aluetta.
Kun voiteli anaalialueen ja etu peukalon aloin työntymään hyvin hiljaa sisälle.

Alku oli hakua koska olihan se minun eka kerta ja kokemus mutta peukalolla joka oli siis koukussa anaalissa aloin liikuttamaan ja ikäänkuin tsekkamaan missäs se eturauhanen olisi alku oli turhauttava ja ajattelin sen olevan ajan tuhlausta kun aloin työntymään syvälle siten että peukalo oli syvemmällä ja etusormet kivespussien päällä alkoi tuntemaan jotain outoa oli niin järisyttävä tunne että penis meni veltoksi
keho alkoi olemaan kuuma ja hikoilin yhtäkkiä niin voimakkaasti että lakanat olivat märkiä ja heti alkoi olemaan niin kevyt tunne
koko kehossa ja aloin lisää sormea pyörivien liikkein tunnustemalla jotain kyhmytapaista pehmetä kohtaa ja alkoi olemaan niin hikinen hetki että olin liko märkä ja sydän löi kamalasti ja tunsin sen koko rinnuksessa lyövän voimakkaasti ja alkoi olla niin rento ja pehmeä fiilis että anaalialueen erogeeninen alue oli niin pehmeä ja ikäänkuin
keho sulaisi ja päätä alkoi sihisemää ja tuntui niin sen hetkestä pous menoa jodenkin että kun liikutin lisää niin jossain vaiheessa en taas löytänyt eturauhasta tai olin sormella sen hukannut ja koko hetki oli jotain 8min niin sitten aloin pikkuhiljaa pois tulemista anaalista sormella varovaisesti ei ongelmia
ei eritteitä ja aloin olemaan niin hikinen ja kertakaikkisesti niin pehmeä oli tunne ja niin jumalisti tärisin sydän lyö ja keho oli ikäänkuin niin jännityksestä pois päässyt että koko päivä itsellä oli ilo kasvoilla en osaa itsekään ymmärtää mihin ja miten sen tein nyt sekin on koettu.
Kai se oli eturauhasen hieronta etupeukalolla hyväksi käyttäen vesipohjaista liukkaria mukaanlukien elämän ensimmäistä kertaa.
Penis oli veltto koko sdn hetkisen ajan tosin illalla alkoi olemaan voimaksas erektio mutten tehnyt sille mitään ja koko päivä oli iloisuus kasvoilla jodenkin ja ihmettelen itswkin mihin päätyin ja mitä tein kun en uskaltanut sitä koskaan tehä.

Kyllä on kropassa tiet tuntemattomia...

4

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joakim23

Kiva kuulla.
      Tsemppiä löytämässäsi tiellä.

Aneros helix se siihen lisänä extrana niin nautinto vie taas askel eteenpäin.

Kiva kuulla etten ole yksin itsekin eturauhasen stimuloinnissa.

,,on vähesen kuin nappia panellessa niin taas jaksaa koko viikon hehe,,,,

• AnErkki

Mahtavaa ja onneksi olkoon, oletpa löytänyt eturauhasen salat nopeasti heti ekalla kerralla!
      Itsellä meni sormin, dildoin ja aneroksen kanssa toista vuotta opetellessa. Mutta viimein alkoi onnistumaan. Lähinnä Aneroksen kanssa tulee nykyisin puuhattua.
      Hetero olen minäkin, tosin naisen kanssa seksiä on vain muutamia kertoja vuodessa.

Mulla on ollut aika vastaavanlaisia tuntemuksia kuin sinulla: kihelmöintiä jahyvän olon aaltoja ympäri kehoa, leijumisen tunnetta, pumppu hakkaa niin että tuntuu ja korvissa suhisee. Varsinkin ekojen kertojen jälkeen oli loppupäivän sellainen jännä sähköinen tunne peniksen ja eturauhasen alueella.

Itse eturauhasorgasmin aikana mulle tulee tosi voimakkaita jalkojen ja koko vartalon ravistuksia. Ne tuntuvat itsestäkin välillä pelottavan voimakkailta. Penis on mullakin näiden aikana tavallisesti puolikova tai veltto. Ikinä ei ole spermat lentäny näiden aikana, ainoastaan kirkasta kiimalimaa tulee runsaasti. Eturauhasorgasmeja olen saanut 3-4 reilun tunnin session aikana.

Joskus jopa vähän ruiskahtaen. Silloin tällöin tulee lopuksi runkattua vielä lastit, mutta tätä en suosittele. Mun mielestä se vie suuren osan loppunautintoa ja jotenkin vie ajatuksia väärään (normaali orgasmin) suuntaan seuraavissa sessioissa. Muutenkin välillä tulee sellaisia kertoja kun eturauhanen ei reagoi kovin voimakkaasti. Silloin tyydyn rentoutumaan ja nauttimaan pienistä hyvänolon väristyksistä joita aina tulee.

Nautinnollisia hetkiä sinulle, Wallu!

• Anonyymi

Vittu mitä homoja

• Anonyymi

Me homot osataan nauttia. T. Homo 60v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2538
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2385
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1931
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1733
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1287
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1282
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1244
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      977
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      136
      901
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      883
    Aihe