Skorpionimiehistä

Kauris kuin unelma

Sattuuko muilla kaurisnaisilla olemaan kokemuksia hyvästä parisuhteesta skorpionimiehen kanssa? Olemme jo tunteneet jonkin aikaa. Haluaisin erityisesti tietää kuinka olette selvinneet skorpionin halusta omistaa (tarkoittaa sitä, että puoliväkisin hän yrittää saada minut jättämään miespuoliset ystäväni, koska niiden olemassaolo häiritsee häntä). Entä oletteko oikeasti voineet antaa periksi skorpionille ja missä asioissa?

Kiitos!!

6

1260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris kuin unelma

Hmm.. Joko ei ole kaurisnaisia joilla kokemuksia skorpionimiehistä tai sitten he ajattelivat, että kyllä yksi kauris aina skorpionin päihittää, joten turha vastata. Yritetään itse sitten pähkäillä näitä suhdejutskia..

• kauris-68

Heissan, kokemusta on 17 vuoden ajalta...
      ja voisi sanoa että meno on kyllä välillä aika töyssyistä.En kyllä voisi kuvitellakkaan että minulla olisi parempia miespuolisia ystäviä.Ainakin tämä skorppari on sen verran pisteliästä sorttia.Ei sitä nyt joka asiassa periksi tarvitse antaa, mutta välillä pääsee helpommalla kun myötäilee hiukan. Ja ei varmaan suhdetta, missä ei tarvisi luovia hiukan ja ajatella toistakin.

• KaUriS

Toivotavasti tästä apua vaikkakin tämä on toisin päin: isäni(kauris) oli äitini (skorppari) kanssa yhdessä onnellisesti 16 vuotta, eli aikas kauan...Vaikka teillä toisin päin, niin uskon toimivan:)

• tupu

Olen ollut 3 vuotta skorpionimiehen kanssa avoliitossa ja tiedän että miespuoliset ystävät on syytä pitää todella kaukana. Muuten kaikki menee aivan loistavasti, kun vain en anna aihetta mustasukkaisuuteen.

• kauris -80

Mulla ei ole oikein kokemusta siitä, etä pitäis miespuoliset tystävät jättää tai mitään. Oon vielä miesvaltaisella alalla, joten niitä miespuolisia kavereita on aika paljo.

Monta kertaa päivässä kyllä soitellaan ja jos joskus unohtaa kertoo, että mihin lähtee ja autoa ei ookaan pihassa, niin heti puhelin soi, että missä oot. Mutta musta se on ihan sulosta tavallaan! Se vähän ärsyttää, että skorpparivastapuoleni saa mennä miten vaan, vaikka aika hyvin se kertoo missä menee, koska tietää, että tenttaan kumminki! Mutta periaatteessa mä oon talutushihnassa hiukan. Mutta pidän päätäni ja puoliani, joten eipä tuo haittaa.

Mutta hyvin meillä kemiat toimii, vaikka on ikäerooki lähemmäs 10 vuotta... Yhdessä on oltu reilut 2 vuotta ja perhettä perustamassa ja yhteen muuttamassa, eli vakavaa on tää ekan kerran mun elämässäni. Todella. Toivottavasti yhdessä ollaan 'kunnes kuolema meidät erottaa'.

• itse selvisin sillä että katkaisin kaikki yhteydet miesystäviini. kyllähän se kirpaisi, vaikka olikin vain yks kunnon mieskaveri, ja sekin vain kaksivuotinen kirjekaveri. oli kuin veli minulle vaikka ei oltu koskaan nähtykkään. että aika äärimmäisyyksiin asti ne skorpparit haluaa toisen omistaa ihan kokonaan. ja muitten juttuja kommentoin sen verran että ei se mitään haitannut vaikka olikin välillä menossa minne halusi kun luottamus oli kunnossa. ja sitä energisyyttä ja päättäväisyyttä tuli ihailtua kun itse olen niin rauhallinen.

mutta kun oli aika kaukosuhde, niin sitä ei sitten se kumminkaan kestänyt kunnes olisin ammatin saanut ja voinut samaan maahan hänen luo muuttaa. kestettiin kumminkin reilut kaks vuotta. ja nyt mietinkin että uskaltaisiko enää toista skorpparia kokeilla, ihan omasta maasta tällä kertaa. onnistuisi tuo vähän paremminkin suomeks kun saksaks.. vaikka en muutenkaan paljon puhu.. mutta lypsäminen auttaa aina. mitäs ihmiset luulee, olisiko se vähäpuheisuus ongelma? Olen nouseva rapu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5702
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      44
      5223
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3668
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3623
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3096
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3053
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      51
      2793
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56