FlexCard - Välttäkää kuin ruttoa

Jorma81

Tuli tällainen kortti viime viikolla postissa omalla nimellä varustettuna. Kyseessä on ilmeisesti jonkinlainen prepaid MasterCard. En ole tätä tilannut, enkä sitä halua.

Maanantaina tuli lasku postissa, 29€ "vuosimaksu". Puljun asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostiin, eikä puhelimeen. Laskussa mainittu laskutusyritys "FC Perintä Oy" ei myöskään vastaa puhelimeen. Vasta soitto asiakaspalveluun rahoitus- ja perintäyhtiöön "FlexCash" tuotti vastauksen.

"En tiedä tästä mitään, en ole kuullutkaan, selvitän ja palaan asiaan" kuului puhelimen toisesta päästä. Tämä on melko paksua tekstiä, kun kyseessä on käytännössä sama firma. Haku YTJ:n rekisteriin palauttaa FC Perintä Oy:lle aputoiminimet "FlexCard", "Flex cash" ja "FC Kotikonttori". Ei varmaan tarvitse erikseen sanoa, ettei tuolta ole kuulunut mitään.

En nyt tiedä miten tämän kanssa edetä, mutta eilen lähti ainakin kuluttaja-asiamiehelle valitus.

3

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+11

Tuskin hän palaa koskaan asiaan. Laskua ei kannata maksaa. Pitäisi reklamoida aiheettomasta laskusta sen lähettäjälle. Valitus oli hyvä. Niitä kun tulee tarpeeksi, niin saadaan nuo kuriin.

• Jorma81

Sitä sun tätä tuli suoritettua tämän osalta viimeiset pari päivää. Nyt tämä on poliisin tiedossa ja tutkinnan alla, kuluttajavirasto tutkii asiaa ja tietoisuutta on lisätty kirjoittamalla tästä ympäri nettiä eri medioihin sekä järjestämällä HS:n sivuille artikkeli aiheesta: http://www.hs.fi/kotimaa/Perättömät laskut kiertävät taas Suomessa nyt poliisi kiinnostui Flexcard-yhtiön laskuista/a1400035277657

Elkää ruvetko mulle, käy huonosti ;)

• 5+8

Kai tuo on niiden tapa tehdä rahaa, sillä ei kai kukaan täysijärkinen tuota oikeasti tilaa. Kortille rahan lataus maksaa 5e 16% ! Aivan järjetöntä, satasen latauksesta veloittavat 21 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4662
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1967
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      127
      1661
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1151
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe