lipooma selkäytimessä

kukka6

Hei! Löytyiskö täältä kautta ketään jolla olisi lipooma selkäytimessä? Minulla on olkut järkyttävät selkäkivut jo monta vuotta ja nyt magneettikuvassa selvisi että mulla on kyseinen rasvapatti ristiluun alueella ytimen sisällä.Lääkkeet ei auta mutta leikkaamaankaan eivät rupea kun on sen verran paha paikka mennä tonkimaan. Kohtalotovereita?? Onko teitä leikattu vai joudutteko elämään kivun kanssa??

8

1623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L.I.Pooma

Se että on leikattu ei todellakaan tarkoita että kivut loppuvat.

• kukka6

Ei varmastikaan lopu mutta onko leikkauksesta ollut mitään apua? Tai voiko esim. Tehdä töitä normaalisti enää? Tässä reilun puoli vuotta olen ollut sairaslomalla ja alkaa pää hajota kun et voi edes siivota normaalisti..

• Kjm76

Hei.vieläkö täältä löytyy lipooman kohtalo toveri?kukka6?

• Anonyymi

kyllä löytyy. jalat on jo aikalailla menny ja kovat selkäkivut jaskuvasti. leikata ei koska ne kasvaa takaisin, on myäs halvaantumisriski. halvaannutaanhan me kuitenkin jossain kohtaa jos niitä ei leikata. kipulaastareita sain joista vähän apua.

• Anonyymi

Nyt vasta muistin tämän viestikejun, laittanut näköjään jo useampi vuosi sitten viestin. Minulta löytyy myös selkäytimen loppuosan fiprolipooma, ilmeisesti harvinainen!? Operoitu katkaisemalla, poistoa ei voi tehdä.

• Anonyymi

mun selkä operaatio tehtii 2003, paljon myöhemmin kipuklinikalla todettii kyseistä
      lipoomaa, mutta läkäri soitti ja kyseli mitä oli tuolloin kun leikkuu tehtii, sitä oli jo silloin ja ei kuulemma aiheuta kiputiloja.

• Anonyymi

Mulla oli diagnoosina monta vuotta spinaalistenoosi, mutta kun sain lopulta lähetteen leikkaukseen, ortopedi totesi minun olevan liian lihava leikattavaksi ja ettei kivut lähde leikkauksella, vaan täytyy laihduttaa. Toivottavasti laihdun ensin sieltä selkäydinkanavan sisältä,jotta tämä helvetillinen kipu loppuisi.

• Anonyymi

On hyvä tiedostaa myös, että noissa on valtavat riskit ja siksi leikkauksia painotetaan halvausasteen mukaan, koska näihin ei ole mitään lääkkeitä. Merkittävä ylipaino on tosiaan selälle haitta, mutta en tiedä onko superlihavilla sitten rasvaa ihan selkärangankin ympärillä.

Eikä mikään kipulääke tehoo...? Mä oon omassa päässä kummastellut miten jotkut on niin kipulääkeresistenttejä ettei mikään auta vai onko kaikkia lääketyyppejä edes kokeiltu.

Monisairas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      156
      6899
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4033
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      114
      2022
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      61
      1906
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1446
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      193
      1444
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      13
      984
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe