Minulla on kaikki mahdolliset kiellot, suoramarkkinointi, robinson ym....ym... sekä salainen numero !!! Mistä ihmeestä ne saa numeron?? EI OLE TIETOSUOJAA LAINKAAN !!!! KUKA NUMEROITA LUOVUTTAA ?? OLIS KIVA TIETÄÄ !!
Enia Oy
3
316
Vastaukset
- siirry prepaid
Siirry prepaidliittymään niin et tarvi mitään noista jutuista mitä kirjoitit.Itse en vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon mikä ei ole kännykän puhelinmuistiossa.Tuntematon numero jos tulee niin laita vaikka esim,googleen ni sieltä löytyy.
Hitto jos joku hätätapaus on ja koitetaan saada yhteyttä niin luulis että yhteydenottaja lähettää tekstiviestin. - Vaihdoin Telefinland
Onko sinulla Elisa tai Saunalahden liittymä, se selittäisi.
Moi PIMPUTTAA18,
voit ilmoittaa suoraan Enialle heidän verkkosivuillaan olevalla yhteydenottolomakkeella, että et halua yhteydenottoja. Suora linkki lomakkeeseen: http://www.enia.fi/yhteydenotto/.
Jarkko / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096386Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M883991L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa393335TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72730Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6121307Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55713- 61699
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193698- 8695
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47689