Moi!
Olen 31-vuotias mies puolinen personal trainer opiskelija Turusta ja etsin harjoitus asiakasta.
Omaan 15 vuoden harjoitustaustan kuntosaliharjoittelusta ja olen harrastanut paljon muitakin liikuntalajeja. Luonteeltani olen erittäin ystävällinen ja ihmisläheinen:) Että mun kanssa on helppo päästä hommassa alkuun ja olen apuna aina kun on tarvetta! Eli voidaan ihan treenata yhdessä, jolloin se on mielekästä ja silloin sisäistää liikkeet/menetelmät paremmin:)
Tähän harjoitus asiakas suhteeseen kuuluu mm. kuntotestaus(ei ole mitenkään raskas testi), tavoitteiden selvittäminen, henkilökohtainen harjoitusohjelma, runsaasti yhteisiä treenejä, ruokailupäiväkirjaa, sekä kaikkea muuta hyödyllistä joka liittyy olennaisesti kuntoiluun.
Huom. minulla ei ole mitään erityivaatimuksia asiakkaan suhteen, että kaikki voivat lähettää viestiä kuntotasosta riippumatta:)
Alustavasti kyseessä olisi noin 3 kuukauden yhteistyö. Ja tämä kaikki tosiaan ilmaiseksi:) ja jos niin tahdomme niin voimme jatkaa pidempäänkin:)
Tänne voi laittaa viestiä tai sitten suoraan sähköpostiini joka on [email protected], josta voi kysyä lisää asian tiimoilta.
Pikaisesti vaan yhteyttä!:)
PT opiskelija Turusta tarjoaa opastusta ilmaiseksi kuntoiluun!
1
149
Vastaukset
Tämän ketjun voi sulkea asiakas jo valittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9111886Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla999006Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1084896Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364125- 1004114
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63906Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113699Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263539Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden43499Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei693476