Paikkakunnalle muuttajana tiedustelisin yläasteista... onko joku yläaste rauhattomampi kuin muut. Mielipiteitä yläasteista toivosin
Kuopion yläasteet
13
4957
Vastaukset
- Arvokeskustelu
Kaikki kaupungin yläasteet on häiriköitä täynnä. Kuopion kristillisestä koulusta olen kuullut pelkkää hyvää. Kristillinen koulu sijaitsee Neulamäessä.
- agnostikko78
Kristillisestä koulusta on siirtynyt koulukiusattuja lapsia muihin kouluihin, joten en menisi nyt vannomaan...olen kuullut kyseisestä koulusta ainoastaan huonoa, mutta niinhän se on, että huonot uutiset leviävät nopeammin kuin hyvät...
- Anonyymi
Niin on hyvä.
- Anonyymi
agnostikko78 kirjoitti:
Kristillisestä koulusta on siirtynyt koulukiusattuja lapsia muihin kouluihin, joten en menisi nyt vannomaan...olen kuullut kyseisestä koulusta ainoastaan huonoa, mutta niinhän se on, että huonot uutiset leviävät nopeammin kuin hyvät...
Oppivelvollisuuden voi täyttää kotona opiskellen. Muistakaa se. Jos lastanne kiusataan ottakaa kotioppijaksi. Kokeet ja muut sitten tekee valvovalle opettajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppivelvollisuuden voi täyttää kotona opiskellen. Muistakaa se. Jos lastanne kiusataan ottakaa kotioppijaksi. Kokeet ja muut sitten tekee valvovalle opettajalle.
Koulussa saa pizzaa. Saako kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä keskustellaan pizzasta eikä oppivelvollisuudesta!
- tarkkis
Mitähän aloittaja kuvittelee nykyään kouluissa tehtävän??
Eiköhän se ole pelkää häiriköintiä varsinkin kaupungeissa! - kokemusta
Petosella oleva isokokoinen yläaste on todella rauhaton.
- elokuun 12.
Onko Terttuli vielä menossa ylä-asteelle kouluun ?
Korkea aika oliskin saada peruskoulutus loppuun jotta pääsis harkitsemaan ammatillisen koulutuksen tai lukion väliltä!- petrus
Petoselle en oman lapseni haluaisi joutuvan.
- tyttö99
Pyörön ylä-aste entinen kallaveden yläaste on itseni mielestä mukava paikka. Opettajat ovat mukavia eikä mitään häiriköintiä niinkään ole... itse menen nyt 9 luokalle ja 2 vuoden kokemuksella voin sanoa että mahtava koulu:)
- kerttu-täti
Hatsala on ollut levoton koulu kautta aikain.
Mikäs tilanne tällä hetkellä?- hemuman
Ainakin itse ollessa ylä-asteella vuosituhannen vaihteessa, Hatsalaa pidettiin levottomana kouluna. No joutuihan oppilaat siellä olemaan välitunnit ulkona ja ovissa oli panssarilasit. En tiedä tämän päivän tilannetta ja löytyyhän niitä ongelma-tapauksia enemmän tai vähemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848