Tajuatteko ollenkaan, että täällä sikiää sellainen ennakkoluulo, että täällä ovat äänessä vain teinit? Tämä ennakkoluulo leviää aivan itsestään ja sillä on oma elämänsä. Te automaattisesti kuvittelette jokaisesta vastaantulevasta keskustelijasta, että kyseessä on jonkinlainen alaikäinen rasavili. Todellisuudessa täällä on tuskin yhtään alaikäistä edes mukana keskusteluissa. Te haluatte varmaan vain puolustella omaa osallistumistanne epäuskottavaan keskustelufoorumiin. Näin, ihmiset, nostetaan ongelmat pöydälle.
"Suomi24ää käyttävät vain teinit"
5
408
Vastaukset
- Ei voi tietää
Sorrun itsekin usein kuvittelemaan, että kirjoittaja on nuori. Syynä se, että kirjoituksissa on yleisesti ottaen paljon kirjoitusvirheitä, ei osata taivuttaa sanoja oikein, puhutaan asian vierestä, aletaan haastamaan riitaa, käytetään paljon kirosanoja, intetään ja jankutetaan... Kertakaikkisen keskenkasvuisilta nämä kirjoittajat tuntuvat, kun taas aikuisiksi leimaisin ihmiset, jotka osaavat kirjoittaa selkeällä suomenkielellä itse asiasta. Elämänkokemus kai se auttaa hyväksymään toisten ihmisten eriävät mielipiteet ja keskittymään vakavasti keskusteltavaan aiheeseen. Toki itsellänikin on sen verran elämänkokemusta, että olen tavannut paljon riitaa haastavia/ kiroilevia/ kirjoitustaidottomia/ elämäänsä kyllästyneitä KESKI-IKÄISIÄ tai jopa vanhempia...
- Kalle 2v - rasavili
Ongelma ei liene globaali, jos 'siellä' teillä sellainen ennakkoluulo sikiää, missä 'se' nyt sitten onkaan.
Vakavasti ottaen, hieno palsta/mahdollisuus, kunhan sitä ei pilata- taso
pudonnut jo useana vuonna ja suunta näyttää olevan edelleen ↓
- T. I. Ruskeepää
taso kirjoitti:
pudonnut jo useana vuonna ja suunta näyttää olevan edelleen ↓
Enkö minä kirjoita rakentavasti ja kieliopillisesti oikein? Silti minua jatkuvasti verrataan "muihin" huumehörhöihin ja skeittijengeihin ja vaikka mihin...
- jotakuinkin
T. I. Ruskeepää kirjoitti:
Enkö minä kirjoita rakentavasti ja kieliopillisesti oikein? Silti minua jatkuvasti verrataan "muihin" huumehörhöihin ja skeittijengeihin ja vaikka mihin...
siihen suuntaan, kirjoitat suhteellisen asiallisesti ja asiaakin, kieliopista en niin hirveästi perusta, kunhan asia on selkeää. Toivotaan, että palstan/palstojen tasoa saataisiin nousemaan, itse enään harvemmin tätä palstaa seurailen, aktiivisesti kävin palstalla joitakin vuosia sitten, ennen "väinökuismapekkasiitoinseppolehtokarjalatakaisin" yms. massapostattuja keskusteluja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817