muistakaa TÄMÄ ateistit

jarski*

Jumalalle kaikki on mahdollista. Jumala on kaikkivoiva, jolloin Jumala voi myös valehdella profeettojen kautta. Eli kaikki profetiat ovat kuitenkin lopulta itse HERRALTA lähtöisin. Tämä pitää ymmärtää, ennenkuin ARVOTTOMAT ateistit alkavat tuomitsemaan profetioita, kun eivät ymmärrä raamattua pätkääkään

Jumalan luomistyötä ei yksikään ateisti pysty kumoamaan, ei sitten MILLÄÄN.

19

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23rfgh

      Höpönassu.

    • Joopa joo...mitä hömppää jarski heittää...

    • Epäjärjestysmies

      Kristinusko ja profetiat ovat pelkkää uskonnollista fetissiä ja idioottimaista typerää paskanjauhamista.

    • KTS (Ei kirj.)

      Jumala ei valehtele.

      Lössi on sitten erikseen.

      • pettämisen mestari

        eikö valehtele - Jumala on pettämisen mestari

        Jumala kielsi, ettei saa tehdä Jumalan kuvaa - kuitenkin Jumala itse teki Ihmisestä Jumalan kuvan

        Jumala on täydellisen kiero käärme

        Samoin ei NEITSYEESTÄ SYNNYTÄ...


    • Yksinkertaisesti

      Ellet usko raamatunsanaan olet väärällä palstalla.

      • näin on

        näin on - ei voi edes keskustella raamatusta ja sen profetioista, jos henkilöä ei hallitse PYHÄ HENKI ja jos pilkkaa pyhää henkeä, on saavaa pahimman mahdollisen tuomion

        ainoa tienviitta olkoon pyhä raamattu, jossa ei ole kuin YKSI TOTUUS


    • ---

      Muistakaa se ateistit.

      • 234rtfg

        Höpönassu.


    • No mistäs sen sitten tietää, mistä asioista tämä sinun jumalasi on valehdellut ja missä ollut tosissaan? Mistä tiedät, ettei jokin faktana pitämäsi jumalan sana tai teko ole ollutkin jumalan veikeä pikku pila?

      • 23rfgh

        Kyllähän maan tärkeimmän ja oikeassaolevimman profetiapalstan pää-äänenkannattaja ja mielipidejohtaja moiset pikkuasiat tietää. Rikosilmoituksen voimalla jopa :)


      • PYHÄ lammas
        23rfgh kirjoitti:

        Kyllähän maan tärkeimmän ja oikeassaolevimman profetiapalstan pää-äänenkannattaja ja mielipidejohtaja moiset pikkuasiat tietää. Rikosilmoituksen voimalla jopa :)

        Raamatun sana on pyhä - jos väittää raamatun profetioita vääräksi, on syyllistynyt ihmisoikeusrikkomukseen. tällöin henkilö on rasisti ja voidaan tuimita vaikka ristiinnaulitavaksi, koska hän toimi kansankiihottajana Jumalaa vastaan.

        Sama tuomio jos sotii pyhiä profeetta vastaan, jotka vilpittömästi pyrkivät tuomaan jumalan sanaa normaaleille ihmistallaajille kuultavaksi. Profeettojen pyhä sana on totuus olkoon tiede ja ateistit mitä mieltä tahansa. Tämä jo siitä syystä, että vain Jumalan profeetta ymmärtää Jumalaa - Ateisti ei.

        Tämä ei ole ateistien foorumi, ateistit voivat keskustella vaikka tieteestä, mielenvikaisuudesta tai vaikkapa kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä, mutta vain omilla foorumeilla. Ei täällä, koska tämä on RAAMATTUFOORUMI!


      • 23rfgh kirjoitti:

        Kyllähän maan tärkeimmän ja oikeassaolevimman profetiapalstan pää-äänenkannattaja ja mielipidejohtaja moiset pikkuasiat tietää. Rikosilmoituksen voimalla jopa :)

        ..ehkä se jumala ehkä ihan profetiana ilmoittaa ne faktakohdat.. :)


      • PYHÄ lammas kirjoitti:

        Raamatun sana on pyhä - jos väittää raamatun profetioita vääräksi, on syyllistynyt ihmisoikeusrikkomukseen. tällöin henkilö on rasisti ja voidaan tuimita vaikka ristiinnaulitavaksi, koska hän toimi kansankiihottajana Jumalaa vastaan.

        Sama tuomio jos sotii pyhiä profeetta vastaan, jotka vilpittömästi pyrkivät tuomaan jumalan sanaa normaaleille ihmistallaajille kuultavaksi. Profeettojen pyhä sana on totuus olkoon tiede ja ateistit mitä mieltä tahansa. Tämä jo siitä syystä, että vain Jumalan profeetta ymmärtää Jumalaa - Ateisti ei.

        Tämä ei ole ateistien foorumi, ateistit voivat keskustella vaikka tieteestä, mielenvikaisuudesta tai vaikkapa kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä, mutta vain omilla foorumeilla. Ei täällä, koska tämä on RAAMATTUFOORUMI!

        öm... tämän ketjun aloittaja otsikoi koko jutun ateisteille, ja nyt sitten ateistit eivät saisi kommentoida tähän. justiinsa.

        Aloittaja myös sanoo, että jumala "voi myös valehdella profeettojen kautta".
        Joten edelleen, mistä ja miten voi tietää kuka profeetta on "oikea" ja kuka jumalallinen valeprofeetta ja valehtelija?

        Ja sitten vielä jos tuon ihmisoikeusrikkomuksen jotenkin perustelisit, laittaisitko vaikka linkin asianmukaiseen lakipykälään tms, kiitos.


      • 234rftg
        PYHÄ lammas kirjoitti:

        Raamatun sana on pyhä - jos väittää raamatun profetioita vääräksi, on syyllistynyt ihmisoikeusrikkomukseen. tällöin henkilö on rasisti ja voidaan tuimita vaikka ristiinnaulitavaksi, koska hän toimi kansankiihottajana Jumalaa vastaan.

        Sama tuomio jos sotii pyhiä profeetta vastaan, jotka vilpittömästi pyrkivät tuomaan jumalan sanaa normaaleille ihmistallaajille kuultavaksi. Profeettojen pyhä sana on totuus olkoon tiede ja ateistit mitä mieltä tahansa. Tämä jo siitä syystä, että vain Jumalan profeetta ymmärtää Jumalaa - Ateisti ei.

        Tämä ei ole ateistien foorumi, ateistit voivat keskustella vaikka tieteestä, mielenvikaisuudesta tai vaikkapa kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä, mutta vain omilla foorumeilla. Ei täällä, koska tämä on RAAMATTUFOORUMI!

        Ihmisoikeusrikkomukseen :D Megalomaniasi alkaa liikkua sellaisissa sfääreissä ettei sille enää voi kuin nauraa :D


      • ---
        PYHÄ lammas kirjoitti:

        Raamatun sana on pyhä - jos väittää raamatun profetioita vääräksi, on syyllistynyt ihmisoikeusrikkomukseen. tällöin henkilö on rasisti ja voidaan tuimita vaikka ristiinnaulitavaksi, koska hän toimi kansankiihottajana Jumalaa vastaan.

        Sama tuomio jos sotii pyhiä profeetta vastaan, jotka vilpittömästi pyrkivät tuomaan jumalan sanaa normaaleille ihmistallaajille kuultavaksi. Profeettojen pyhä sana on totuus olkoon tiede ja ateistit mitä mieltä tahansa. Tämä jo siitä syystä, että vain Jumalan profeetta ymmärtää Jumalaa - Ateisti ei.

        Tämä ei ole ateistien foorumi, ateistit voivat keskustella vaikka tieteestä, mielenvikaisuudesta tai vaikkapa kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä, mutta vain omilla foorumeilla. Ei täällä, koska tämä on RAAMATTUFOORUMI!

        Täsä kohtaa pitänee ottaa käyttöön Poen laki. Asialleen omistautunutta trollia ei voi erottaa aidosta fundamentalistihöyrypäästä.


    • Netpunk

      Minä pilkkaan oikein mielellläni jahvea. Jos saan siitä jonkin tuomion, niin asia ei ole ongelma. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että päädyn sinne kristittyjen niin kammoamaan paikkaan. Todisteet tällaisen paikan olemassaolosta ovat tosin nolla, joten en tarvitse ihme(pelastumista). Nykyisen tiedon perusteella minusta jää jäljelle vain kasa atomeita.
      Mitä muuten pitäisi tehdä, jotta saisi jumalanpilkkatuomion? (Sellaista ei taida löytyä Suomen rikoslaista). Kysynpä kuitenkin pilkkaamistarkoituksessa: Voiko jahve tehdä niin ison dildon, että se ei mahdu jahven anukseen?

      • kyllä tietoa on

        se vaan pitää etsiä.

        Raamattu:
        "Sillä pyytävä saa, etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan."


    • jumalan lapsi

      ei Ateisteilla ole elämää, vain Jumala tekee ihmisen eläväiseksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe