Kyselkää kaikkea :) vastaan kaikkeen, siis niin ihq mun pitää jakaa tää mun askis ja faces, siis tää vaan on niin!
Vastaukset 12
- Voiei
Miks mä aina törmään suhun?
Pakolliset kysymykset, jotka kysyn kaikilta;
Onko parempi tappaa vai tulla tapetuksi?
Onko parempi raiskata vai tulla raiskatuksi?
Kannatatko kuolemantuomiota?
Oletko ektomorfi, mesomorfi vai endomorfi?
Mitä ajattelit tullessasi Suolistoon ensi kertaa? Milloin tämä tapahtui?
Miksi ainoinaan varastit nimimerkkejä?
Miksi vähensit trollaamista ja aloit kirjoittamaan suolistotarinoita?Tulla tapetuksi jossain määrin, koska olet silloin syytön ja saat anteeksi. Mutta jos tapat et saa sitä koskaan anteeksi.
Tulla raiskatuksi, koska silloin sinä et ole se raiskaaja ja ainakin useat pojat vain nauttisivat siitä.
En kannata kuoleman tuomiota, tosin sitä voisi harkita erittäin vaarallisten rikollisten kanssa.
Mesomorfi.
Ajattelin tehdä tärkeän operatiion ja olla oma itseni täällä, mutta sitten ajattelin että paskat.
Koska se oli hauskaa, kukaan ei osannut epäillä minua ja sain aikaan kaoksen.
Koska trollaamisesta meni into ja palstalle tuli luotsit ja suolistotarinoita on kiva kirjoittaa.
- motari
Heitäkkö homo voltin? Ja mitä muuta turkuun kuuluu?
En heitä volttia.
1.En ole homoseksuuali 2.
2.En ole heittänyt voltteja koskaan.
Turkuun kuuluu oikein hyvää, turku on perse ravintolat ovat parhautta :D
- HkgjgivH
Ookko tyttö?
Vai poika?
Vai shemale?
vai hefemale? - HeKeKee'd
Kumpi sä ny olitkaan, tyttö vai poika?
Mikset hyväksynyt kaveripyyntöä?
Miksi juuri rainbowdash?
Musiikkimakusi?
Minkä TÄRKEÄN kysymyksen vastaus on 42?Mitä kaveripyyntöjä?
Lempiponi.
Rap, pop,rock en roll, konemusiikki,techno, surulliset biisit, iloiset biisit ynm.
Hmmm... 42
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407