Juutalaisten älykkyys omaa luokkaansa!

Per Andersson!

Johtuen Juutalaisten ylivertaisesta älykkyydestä verrattuna muihin maailman
kansoihin heitä on sen vuoksi aina kadehdittu ja pyritty lopettamaan
koko kansan olemassaolo!
Enää tuo "lopettaminen" ei ole mahdollista kun Israel on USAn siipien suojissa!
Ei vuonna -48 kansainliiton päätöksellä perustetun Israelin alkulähtökohdat
olleet naapuriarabivaltioita kummoisemmat!
Silti kun vertaa nykyään näitä keskenään näkee mitä älykkäät ja erittäin ahkerat
juutalaiset ovat saaneet aikaan!
Hiekka-aavikolle rakentaneet hienon ja toimivan valtion kaikkine länsimaista
tuttuine mukavuuksineen!!
Samaan aikaan heidän naapurivaltioissaan eletään kivikautta edelleen??????
Miksi arabimaat eivät kehity?????
Siksi kun kukaan ei viitsi eikä halua tehdä mitään!
Odotetaan vain ikuisesti avustuksia muulta maailmalta!!

95

2888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapiainen Korialta

Mitäpä tuohon lisäisi?

• safrqw

Muuta kuin että katsoisi peiliin onko pienet viikset nenän alla Aatun tapaan ja oikea käsi sojottaako eteenpäin yläviistoon?

• dt aetry aety ert er

http://aijaa.com/udR90G
      http://aijaa.com/GvQrOp

Benjamin Freedman syyttää kirjassaan heimoveljiään kasaarialkuperänsä tahallisesta salaamisesta, jotta nämä saisivat kristityt uskomaan, että heidän alkuperäinen kotimaansa olisi Palestiina, vaikka se todellisuudessa onkin jossain Keski-Aasiassa.

http://aijaa.com/9TYkHn

KENRAALI PATTON:

Minä tunnen sanonnan "Kadonneista Israelin heimoista" sovellettavan heimoihin jotka katosi -- ei siihen juutalaisten heimoon mistä nämä nykyiset huoranpenikat ovat kotoisin, se on kuitenkin minun henkilökohtainen mielipiteeni että tämä on myöskin kadonnut heimo -- kadottanut kaiken säädyllisyytensä.
      http://aijaa.com/xiFpq6
      http://aijaa.com/WJqk6V

Sattui olemaan Yom Kippur juhla, joten ne kaikki oli kerääntyneet suureen puiseen rakennukseen, jota he kutsuivat synagogaksi.

Kenraali Eisenhowerin oli määrä pitää puhe heille. Menimme sisään synagogaan, jonne oli kerääntynyt maailman suurin joukko haisevaa ihmiskuntaa, jonka olen koskaan nähnyt.

Päästyämme noin puoliväliin ylös, tuli kenraalia vastaan päärabbi, jonka päässä oli Englannin Henrik VII tyylinen karvahattu ja päällä voimakkaasti kirjailtu saastainen messupaita.
      http://aijaa.com/R5lKlV

Haju oli niin hirveä, että melkein pyörryin, ja itse asiassa, vielä kolmen tunnin päästä tämä kuvottava ajatus vaivasi minua, enkä kyennyt syömään lounastani.

• Höh?

Kummallinen muistelus kenraalilta. Miten se nyt vierailunsa isäntäväen noin hankalasti otti???
        Oliko tuolla kentsulla ihan kaikki kotona?

• runosuoni

Kaikki kansat maailman on tehty tahdosta Herran, on niiden paikka määrätty jo aikojen alusta kerran. Me ihmettä suurta katsellaan vaikkei se monelle aukene sellaisenaan on näkönsä esteet monet!
        Jaoin kaikille kansoille perinnöt, kun jaottelin ihmisten lapset, pidin luotilankana Israelin, onhan se simäteräni. Minun oma aarteeni joukossa kansojen joutui usein eksyksiin, kun lakia täyttäessään eivät tunne sydäntäni.
        Mutta heitä en hylkää, heidän on maa jonka liittoni merkkinä annoin, Iisakille valani vannoin annoin käskynä Jakobille.
        Minä se olen joka heitä ohjaan ahjoon ja Jumalan armoon, ota opikses armonkansa!
        Abrahan läksi kulkemaan, jätti kotinsa entisen unholaan ja suuntas laupausta kohti. Hänet uskon isänä mainitaan joten uskonsa ajossa koeteltiin jo monesti ennen Iisakkii!
        On sinunkin paikkasi ajossa oleva sinä Jumalan armoon luotatva, älä istu ilakoimassa, kun silmäterääni sohitaan, vaan rienna heitä siunaamaan, auttamaan kansojen raivotessa!
        Erehdyksistä opitaan ja niin oppi uskonisäkin, hän joutui kaiken ottamaan mitä omaisuudeksi kutsutaan ja poistumaan vieraalta maalta. Tuota ihmetteli maan vieraan mies; miksi Abraham pelkäsi niin, että Saaransa pani kilvekseen ja pelkonsa kahleissa kulki?! He tulivat takaisin tielle.
        Ovatko sinulle tuttuja pelot ja harhapolut maailman, kunnes ymmärsit tien oikean, elämänpolun ainoan?
        Oli Iisak syntyvä maailmaan, mutta varjot erämaan hiipivät mieleen miehen. Täytyy sun itsesi miettiä ja ymmärrystäsi käyttää, sanoi jo Saarakin omasta mielestään viisaastikin!
        Syntyi poika ja toinenkin, mutta tästä tuli jo kriisikin, mistä jokainen tänään lukee.
        On kysymys suuresta näytelmästä, joka taivaitten taivaita hipoo! On Jumala luvannut jotakin, ja hänen lupauksesna ovat ovat varmat niin, mut epäusko monelta mielen sulkee!
        On 2000 vuotta jo kulunut, eihän tuo totta oo, että Israel sinne tunkee!
        Jeesus itki kansaasa, kun näki heidän kulkevan kauaksi, sulkien sydämensä. Minä vihassani heidät hajoitin maan neljälle kulmalle hajaannuksiin, että oppisi turvassa olemaan, mun siipeini suojassa asumaan maassa maidon ja hunajan!
        Koko maa on minun ja niin on Israelkin, mutta tätä ei usko monikaan vaikka kulkee jo tietä Jumalan. On heillä monet mielipiteensä ja oppi-isänsä omat, niin että eräskin epäuskon hetkenään käski, tappakaa koko roskaväki!
        Mitä meiltä silloin kysyttiin, kun pahan voimat pauhas niin, et ihmislihaa poltettiin ja savut synkät nous taivaisiin? He lukivat kirjettä elämämme; tahdoimme heidän muuttuvan identiteettinsä murtuvan astuvan kristityn kaapuun.
        On kysymys polttava myös viime metreille kuuluva.... lopunaikojen kristityille!
        Heitä kaikkialla vainottiin vaikkei he pahaa tehneet niin, olivat vain ihmsiten silmätikku! He kaipausta tunsivat rinnassaan on Jumala meidän kanssamme vaan, mut eihän se niin ollut! He eivät ihmisen innossaan muistaneet omaa kutsumustaan.....vie sanoma Jumalasta!
        Kävi pakanat heille pauhaamaan, saarnaanasa opettamaan; unhoita jo mitä ennen sait, on Herramme sur hän täytti lain!
        Näe Israelin merkitys todellinen se sulle on avain ymmärrykseen...saat tuntea Jumalan mielen! Hän kansansa kerran lopulla aikojen tuo maahansa esi-isien...tämä ei muutu miksikään vaikka pakanakansat maata Jumalan jo jakaa!
        Minä tunnen mitä ihmisessä on, sen vuoksi kävin mä kuolohon ja tunnen sun eksymykses. Hän siunaa sinut ja sun elämäs kun samaa mieltä ot kans Jumalan muuten on taipalees kova ja eksymykses omas!
        Kaikki kansat maailman tulevat kerran tuomiolle.....mitä teit kansoista vähimmälle? On valtio Isralin, kuin piikki lihassa pakanain, sitä ei vain tahdota ymmärtää, mut sen kautta Jumala puhuu. Jumala ei tee vääryyttä eikä häntä voi mistään syyttääkkään, joten Israle palaa kotikonnuilleen ihan oikein ja prikulleen!

• Toda raba
        runosuoni kirjoitti:

Kaikki kansat maailman on tehty tahdosta Herran, on niiden paikka määrätty jo aikojen alusta kerran. Me ihmettä suurta katsellaan vaikkei se monelle aukene sellaisenaan on näkönsä esteet monet!
        Jaoin kaikille kansoille perinnöt, kun jaottelin ihmisten lapset, pidin luotilankana Israelin, onhan se simäteräni. Minun oma aarteeni joukossa kansojen joutui usein eksyksiin, kun lakia täyttäessään eivät tunne sydäntäni.
        Mutta heitä en hylkää, heidän on maa jonka liittoni merkkinä annoin, Iisakille valani vannoin annoin käskynä Jakobille.
        Minä se olen joka heitä ohjaan ahjoon ja Jumalan armoon, ota opikses armonkansa!
        Abrahan läksi kulkemaan, jätti kotinsa entisen unholaan ja suuntas laupausta kohti. Hänet uskon isänä mainitaan joten uskonsa ajossa koeteltiin jo monesti ennen Iisakkii!
        On sinunkin paikkasi ajossa oleva sinä Jumalan armoon luotatva, älä istu ilakoimassa, kun silmäterääni sohitaan, vaan rienna heitä siunaamaan, auttamaan kansojen raivotessa!
        Erehdyksistä opitaan ja niin oppi uskonisäkin, hän joutui kaiken ottamaan mitä omaisuudeksi kutsutaan ja poistumaan vieraalta maalta. Tuota ihmetteli maan vieraan mies; miksi Abraham pelkäsi niin, että Saaransa pani kilvekseen ja pelkonsa kahleissa kulki?! He tulivat takaisin tielle.
        Ovatko sinulle tuttuja pelot ja harhapolut maailman, kunnes ymmärsit tien oikean, elämänpolun ainoan?
        Oli Iisak syntyvä maailmaan, mutta varjot erämaan hiipivät mieleen miehen. Täytyy sun itsesi miettiä ja ymmärrystäsi käyttää, sanoi jo Saarakin omasta mielestään viisaastikin!
        Syntyi poika ja toinenkin, mutta tästä tuli jo kriisikin, mistä jokainen tänään lukee.
        On kysymys suuresta näytelmästä, joka taivaitten taivaita hipoo! On Jumala luvannut jotakin, ja hänen lupauksesna ovat ovat varmat niin, mut epäusko monelta mielen sulkee!
        On 2000 vuotta jo kulunut, eihän tuo totta oo, että Israel sinne tunkee!
        Jeesus itki kansaasa, kun näki heidän kulkevan kauaksi, sulkien sydämensä. Minä vihassani heidät hajoitin maan neljälle kulmalle hajaannuksiin, että oppisi turvassa olemaan, mun siipeini suojassa asumaan maassa maidon ja hunajan!
        Koko maa on minun ja niin on Israelkin, mutta tätä ei usko monikaan vaikka kulkee jo tietä Jumalan. On heillä monet mielipiteensä ja oppi-isänsä omat, niin että eräskin epäuskon hetkenään käski, tappakaa koko roskaväki!
        Mitä meiltä silloin kysyttiin, kun pahan voimat pauhas niin, et ihmislihaa poltettiin ja savut synkät nous taivaisiin? He lukivat kirjettä elämämme; tahdoimme heidän muuttuvan identiteettinsä murtuvan astuvan kristityn kaapuun.
        On kysymys polttava myös viime metreille kuuluva.... lopunaikojen kristityille!
        Heitä kaikkialla vainottiin vaikkei he pahaa tehneet niin, olivat vain ihmsiten silmätikku! He kaipausta tunsivat rinnassaan on Jumala meidän kanssamme vaan, mut eihän se niin ollut! He eivät ihmisen innossaan muistaneet omaa kutsumustaan.....vie sanoma Jumalasta!
        Kävi pakanat heille pauhaamaan, saarnaanasa opettamaan; unhoita jo mitä ennen sait, on Herramme sur hän täytti lain!
        Näe Israelin merkitys todellinen se sulle on avain ymmärrykseen...saat tuntea Jumalan mielen! Hän kansansa kerran lopulla aikojen tuo maahansa esi-isien...tämä ei muutu miksikään vaikka pakanakansat maata Jumalan jo jakaa!
        Minä tunnen mitä ihmisessä on, sen vuoksi kävin mä kuolohon ja tunnen sun eksymykses. Hän siunaa sinut ja sun elämäs kun samaa mieltä ot kans Jumalan muuten on taipalees kova ja eksymykses omas!
        Kaikki kansat maailman tulevat kerran tuomiolle.....mitä teit kansoista vähimmälle? On valtio Isralin, kuin piikki lihassa pakanain, sitä ei vain tahdota ymmärtää, mut sen kautta Jumala puhuu. Jumala ei tee vääryyttä eikä häntä voi mistään syyttääkkään, joten Israle palaa kotikonnuilleen ihan oikein ja prikulleen!

Hyvä ja ajankohtainen runo!

• Wiski Päissään puhui
        Höh? kirjoitti:

Kummallinen muistelus kenraalilta. Miten se nyt vierailunsa isäntäväen noin hankalasti otti???
        Oliko tuolla kentsulla ihan kaikki kotona?

Aivan mitä sattuu !!!

• Anonyymi

Vai että aasialaisia, pöljempikin näkee, että he eivät ole aasialaisia syntyperältään !

Mutta sitä vähän ihmettelen, että Aabraham teki niin perusteellisen pahan virheen, Saaran houkuttelulla kylläkin, että teki pennun sen egyptilaisen orjan kanssa, ja sai tuon loppumattoman paskahässäkän lähi-itään.

Islamistien perimmäinen hulluus on kateus Jaakobin saaman siunauksen takia, ja se siunaus seuraa Israelin kansaa !

• Anonyymi

Näin jokin aikaa sitten keskustelun, jonka mukaan
        ... ** laiset ovat hylänneet jopa oman jumalansa.

Liittyi raa an bisneksen tekemiseen ja pelkkään rahan palvontaan.

• Jaana rakas rauhotu

Kupittaan cittarissa naisten vaatteet on oikealla ja alusvaatteet oikealla korkealla. Hieman hännesi niiden kassien sijoittelu, mutta naisten kassi näitti kivalta. Tutustun niihin hieman lisää kun kerta oon tullut kaapista. Te ootte kaappihomoja ja tulitte tekin kaapistanne.

• Äläs nyt

liikaa kerro pikkunatseille ja - punikeille totuuksia.

Niiden pikkuaivoihin alkaa koskea...

• maisteltu on

Tätä minäkin olen ihmetellyt, kuinka Israel pystyy kaikkeen. Suolainen vesi on hankalaa kasteluvetenä, mutta juutalaiset ovat nokkelia, he kehittelivät siitä sopivansuolaista ja tietty minitomaattilajike tuollaisella vedellä kasteltuna saa oman hienon arominsa! Todelalkin miksi ympäröivät arabimaat vaativat Israelia vetäytymään v-67 rajoille ja millä oikeudella? Heidän perustlunsa kuulostavat ja ovat sitä myös naurettavilta ja kuin lasten suusta lausutuilta....ei tuollsisia voi ihan vakavasti ttaa!
      katso linkki
      http://www.tv7.fi/vod/player/?program=36118

• Kyllä vaan

Viimeksi Eilatista tullessa ei turvatarkastuksessa tarvinnut ottaa nesteitä pois käsimatkatavaroista, koska israelilaiset ovat kehittäneet niin hienot laitteet, että ne tunnistavat räjähdysaineet nesteistä.

Kaikilla muilla kentillä on joutunut vesipullotkin heittämään roskiin jos on unohtunut käösimatkatavaroihon.

Israelin kehittyneisyys ympäröiviin muslimimaihin verrattuna on hämmästyttävä.

• minareetit kaatukoot
        Kyllä vaan kirjoitti:

Viimeksi Eilatista tullessa ei turvatarkastuksessa tarvinnut ottaa nesteitä pois käsimatkatavaroista, koska israelilaiset ovat kehittäneet niin hienot laitteet, että ne tunnistavat räjähdysaineet nesteistä.

Kaikilla muilla kentillä on joutunut vesipullotkin heittämään roskiin jos on unohtunut käösimatkatavaroihon.

Muslimit ovat sen muslimiuskonsa lamaannuttamia....koko ajan huoli vain naisista etteivät karkaa ukkonsa kynsistä...huppusilmilla shiamuslimi naiset yrittävät nähdä eteensä.....pikkutytöt ympärileikataan ja kulttuuri on yhtä minareetista vinkumista!

• L´haim
        minareetit kaatukoot kirjoitti:

Muslimit ovat sen muslimiuskonsa lamaannuttamia....koko ajan huoli vain naisista etteivät karkaa ukkonsa kynsistä...huppusilmilla shiamuslimi naiset yrittävät nähdä eteensä.....pikkutytöt ympärileikataan ja kulttuuri on yhtä minareetista vinkumista!

Kyllä vaan, säälittävä, alkeellinen kultttuuri, jonka alennustila johtuu juuri tutkijoiden mukaan paljolti siitä, että naisia ei ole otettu yhteiskunnan kehittämiseen mukaan, vaan alistettu Islamin ja hellan väliin.

• Israel on ihana maa
        L´haim kirjoitti:

Kyllä vaan, säälittävä, alkeellinen kultttuuri, jonka alennustila johtuu juuri tutkijoiden mukaan paljolti siitä, että naisia ei ole otettu yhteiskunnan kehittämiseen mukaan, vaan alistettu Islamin ja hellan väliin.

näin se varmaankin on.....tyttöjen rääkkäys pitäisi kieltää YK:ssa ja EU:ssa kaikin mahdollisin keinoin ja sanktioin...onhan se ihmisoikeuskysymyskin.

• yövirkku33
        Kyllä vaan kirjoitti:

Ihan niin! Suomesta lähtiessäni jouduin heittämään pois (takavarikoitiin!) 2 Pirkan (K-kaupan)maukasta tonnikalapurkkia, koska ne luetaan kuulemma nesteisiin ja olivat käsimatkatavaroissa! Jäin ilman päivallistä, koska menin yöksi töihin suoraan lentokentältä!
        Mahan kurina herätti koko osaston!

• Israel on ihana maa

Israel on ihme, parituhatta vuotta hajaanuksessa ja nyt taas omassa maassaan ja lisäksi maa on moderni ja tasokas!

• Satumainen Syyria

on se vieressä. Tuon niminen kirja on amerikkalaisen lehtinaisen suomeksikin julkaistu.

• uskomaton Syyria!
        Satumainen Syyria kirjoitti:

on se vieressä. Tuon niminen kirja on amerikkalaisen lehtinaisen suomeksikin julkaistu.

Syyria voi olla satumainen, Al-Assad ei!
        Uskonvapaus on hänelle liian moderni asia, ja moni muu asia sen ohella. Poikkeustila 40 vuotta! Minusta se ei enää ole mikään poikkeustila!

• Goym

Teoria juutalaisten kosher- ruokavaliosta on tutustumisen arvoinen. Ehkä siinä on selitys älylliselle ylivertaisuudelle meihin gojimeihin ( ei- juutalainen ) nähden.

Ehkä kosher- ruokavalio edesauttaa aivojen toimintaa. Käsittääkseni juutalaiset eivät kiellä muita uskontokuntia noudattamasta heidän ruokamääräyksiään.

Jos olen tietämättömyyttäni väärässä, pahoittelen.

• Kyläillyt

Olet aivan oikeassa! Heidän ruokansa ovat tosi hyviä! Lihoin, kun en malttanut lopettaa ajoissa!

• EdesUnissa

Ei taida ruoka auttaa, sillä Israelin juutalaiset eivät ole sen älykkäämpiä kuin me eurooppalaiset. Kysymys on myytistä, johon yritetään löytää järkevää selitystä.

Järkevä ihminen lähtisi ennen selittävän teorian luomista selvittämään alkuväitteen paikkansapitävyyttä.

• Älykäs terroristi

http://www.youtube.com/watch?v=kpiVv8tQdmY 9/11 The Toronto Hearings - 2011 (Full Length)

http://www.youtube.com/watch?v=jA-e6ttP1jo&feature=autofb World Trade Center 1: räjäyttäminen syyskuun 11:ntenä 2001

Juutalaiset räjäyttivät pilvenpiirtäjiä ja autopommeja Usassa, sekä murhasivat (P h i l i p Zack, A n t h r a x) asiasta uutisoineita toimittajia ja poliitikkoja pernaruttobakteerilla.

http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=AoAwj5bRGTo 9/11 Finnish television. A car bomb exploded outside the State Department.

http://www.youtube.com/watch?v=qZyujXfrvGA&feature=related 911 - Truck Full Of Explosives And Two Suspects In Custody (Rare WCBS).

New Yorkin poliisi on pidättänyt viisi israelilaista mo SS adin agenttia, jotka yrittivät räjäyttää autopommilla George Washingtonin sillan.

Aikaisemmin he olivat räjäyttäneen autopommin, jonka kyljessä oli ollut kuva lentokoneesta syöksymässä New Yorkiin.

Pidätetyt ovat Sivan and Paul Kurzberg, Oded Ellner, Omer Marmari, ja Yaron Shmuel.

Tanssivat israelin juutalaiset, joiden "tehtävänä oli dokumentoida 911 tapahtumat"

Kuka antoi heille tämän tehtävän?

Heidän pakettiautostaan löytyi räjähteitä, porukka pidätettiin 71 päiväksi, mutta laskettiin sitten vähin äänin vapauteen

Luovutuksen syy oli Usan ja Israelin kahdenkeskeinen sopimus agenttien ja vakoojien vaihdosta.

http://www.reddpill.com/news.php?page=article&id=167&title=The Five Israeli's Detained On 911 Had Mossad Connections

PALOMIESTEN TODISTUKSET RÄJÄHTEISTÄ.

http://www.youtube.com/watch?v=xx-k71UEBWE NYC Firefighters, 9/11

-Me ehdimme ulos, ehkä korttelin päähän.
      -Me ehdimme ainakin kahden korttelin päähän.
      -Ja me näimme sen räjähtävän, kerros kerrokselta.
      -Se näytti ihan siltä, kuin he olisivat tarkoituksella räjäyttäneet rakennuksen.
      -BUMM....BUMM....BUMM....BUMMM
      -Kyllä...räjäyttäneet.
      -Räjäyttäneet koko matkan alas asti, minä katsoin ja juoksin....

http://www.youtube.com/watch?v=_uc-MW0pQ58 911 fireman testimony either this guy

-Mitä tapahtui?
      -Se oli räjähdys
      -Aulassa räjähti...kolmannen räjähdyksen jälkeen koko aula romahti
      -Millaista se oli?
      -Kauheaa....kauheaa
      -Kuin helvettiä
      -Sinä et halua tietää
      -Koko rakennus vain romahti kasaan...aulassa
      -Oliko siellä muita räjähdyksiä
      -Oli...oli, todellakin muita räjähdyksiä, olimme matkalla portaita ylöspäin kun koko paikka räjähti ja romahti kasaan aulassa
      -En tiedä ensimmäisestä, mutta toinen räjähdys oli kauhea, ja sitten tuli kolmas räjähdys sen jälkeen
      -Kolmas räjähdys?
      -Kyllä
      -Kaikki olivat aulassa valmiina menemään ylös ja sitten se tapahtui, se oli kamalaa
      -Siellä oli ainakin kolme räjähdystä sen jälkeen kun koneet olivat iskeytyneet taloihin.
      -Me tulimme paikalle kun rakennukset jo paloivat, olimme valmiina menemään yläkertaan sammuttamaan kun koko aula räjähti kasaan.

• Yritä nyt

Kärkkäinen jo tajuta, että kukaan ei lue noita spämmejäsi...

• vlxvxlvlbmbc
        Yritä nyt kirjoitti:

Kärkkäinen jo tajuta, että kukaan ei lue noita spämmejäsi...

Kärkkäinen ei tajua siinä se on selvästi sanottuna!

• Joko olet

• oppia ikä k.

Hyvä esimerkki siitä, mitä on juutalainen älykkyys ja ymmärtäväisyys on 7 TV:n toimittaja Jonathan Hessen. Katselin kun hän johdatteli keskustelua Hamasin, toisen palestiinalaisen edustajan ja Israelin edustajan kesken.
      Ei voi muuta kuin ihailla sitä älyä ja tasapuolisuutta millä hän keskustelua johdatteli.
      Ylen toimittajien pitäisi kaikkien katsoa Hessenin juontamia ohjelmia, että hekin vihdoin oppisivat sen, etteivät he ole mitään vastaväittäjiä.
      Ylessä löytyy liian monta, varsinkin naisista, jotka juontavat tosi ala-arvoisesti keskustelua, antavat oman näkemyksensä tulla esille räikeästi, josta tulee mieleen se kuuluisa räkättirastaan vertaus.
      Ei ole myöhäistä Ylessäkään oppia jotain uutta varsinkin toimittajien ammattitaidossa. Hesseniä kehottaisin kuuntelemaan varsinkin näissä haastatteluissa. Hän lukee myös Israelin uutiset mainitulla kanavalla.

• yle voisi pärjätä jo

Olen seurannut Jonathan Hessenin uutisoinia ja nauttinut siitä kovasti. Ylen uutisointi on juuri kuvaamaasi tyylistä....tuputetaan omia mielipiteitä. Varsinkin kun henkilöa on haastateltu, alkaa toimittaja selittämään mitä haastateltava sanoi......ei sitä jaka paljon seurailla....onhan niitä muitakin tietolähteitä ja kanavia! Pakkokin on etsiä muita kanavia, koska en halua jäädä aivopesunuhriksi! Kysyppä huviksesi keskivertosuomalaiselat päivän polttavasta aiheesta Israelista, mykistyt siitä tietämättömyydetä ja sen on aikaansaanut yle!Ja että kehtaakin minun rahoillani aivopesulaa pyörittää!

• Anonyymi

Älykäs on ja ymmärtäväinen, vaan ei ole juutalainen :)

• salihab

Israel on pysynyt pystyssä yhdysvaltojen avulla, sen siijan ympärillä olevia arabimaita on hallinut ja hallitsee edelleen Yhdysvaltojen ja länsimaiden tukemat diktaattorit, jotka ovat alistaneet ja köyhdyttäneet kansojaan ja vieneet heiltä kaiken. Irak esim. tarjosi kehitysapua 80-luvun alussa ja nousi sotilasmahdiksi alueella 90-luvun alussa ja oli lääketieteessä maailman neljänneksi paras maa ja tekniikassa viidenneksi paras maa mikä oli tulos länsimaat tekivät kaikensa tuhotaakseen tämän maan ja pommittivat sen kivikauteen sama meno jatkuu syyriassa ja egyptissä ja nyt jauhaatte täällä paskaa juutalaisten älykkyydestä. Ja te länsimaalaiset taas nousitte ryöstämällä ja petkuttamalla.

• äkänen akka

JOS Israel on pysynyt pystyssä USA:n avulla, sopii kysyä . miksi USA:lla menee hyvin! Nyt tosin menee huonommin, kun ovat kääntämässä kelkkaansa!
        Israel on Israeli Pyhän silmäterä, ja joka siihen koskee, saa myöskin tietää koskeneensa!
        Öljyshekit pitävät öljyrahat itse, kansa saa selvitä niinkuin parhaaksi näkee!
        Mellakat johtuvat juuri siitä, että tavallinen rahvas alkaa saada tarpeekseen huonosta holhouksesta!
        Kyseisten kansojen älykkyydessä ei kaiketi ole mitään vikaa, sen osoittavat kansannousut, jotka pyritään tyrehdyttämään armeijoitten voimin!
        Syy ei ole länsimaiden eikä juutalaisten!
        Satutko tietämään , kuinka suuri on arabien (muslimien) asuma maa-ala ja kuinka suuri juutalaisten?
        Mikä ero elintasossa, vaikka maanpuolustus vie leijonan osan budjetista!
        Kuka tahansa voi ottaa opikseen!
        Erämaa kukoistaa ja ruokkii kansan ja huolehtii maahanmuutosta!
        Se maa on Jumalan ihme , eikä se Jumala ole Allah!

• Kalossit vinossa

Mikäs se sitten on se juutalaisten "omaa luokkaansa" oleva keskimääräinen älykkyys?

(Minulla on asiasta oma käsitys).

• tossut jalassa

liekö sattumaa, että 1/5 Nobeleista on mennyt juutalaisille, Suomeen yksi...........älä viitsi vastata sitä sinun prototyyppistä vastaustasi....että juutalaiset ovat tehneet sen!

• Jep jep
        tossut jalassa kirjoitti:

liekö sattumaa, että 1/5 Nobeleista on mennyt juutalaisille, Suomeen yksi...........älä viitsi vastata sitä sinun prototyyppistä vastaustasi....että juutalaiset ovat tehneet sen!

"Jews get Nobel prizes, arabs gets finnish whores."

• nobelsontaa

Nobel? tämän päivän Nobelit ovat arvottomia, lähinnä vitsi koko Nobel. Sensijaan esim Suomessa joka toinen vuosi jaettava Millenium palkinto annetaan ihan oikeista ansioista.

Suurinta huumoria edustavat rauhannobelit.

tosin itse Alfredkin oli lähinnä hyväksikäyttäjä ja huijari. Alfred Nobel keksi miten nitroglyseriiniä voidaan sekoittaa saveen ja kuljettaa turvallisesti ja sai siitä palkintoja. Varasinaisen idean, elikä nitroglyseriinin keksi italialainen jonka Nobel tunsi.
        Tilannetta voitaisiin verrata vaikka ompelukoneeseen, ompelukoneen keksijää ei arvostettaisi, vaan puulaatikon tekijää jossa ompelukonetta kuljetetaan.
        Nobelista jää sama maku edelleen, ei ole tilanne muuttunut.

• kateutta se vaan on
        nobelsontaa kirjoitti:

Nobel? tämän päivän Nobelit ovat arvottomia, lähinnä vitsi koko Nobel. Sensijaan esim Suomessa joka toinen vuosi jaettava Millenium palkinto annetaan ihan oikeista ansioista.

tosin itse Alfredkin oli lähinnä hyväksikäyttäjä ja huijari. Alfred Nobel keksi miten nitroglyseriiniä voidaan sekoittaa saveen ja kuljettaa turvallisesti ja sai siitä palkintoja. Varasinaisen idean, elikä nitroglyseriinin keksi italialainen jonka Nobel tunsi.
        Tilannetta voitaisiin verrata vaikka ompelukoneeseen, ompelukoneen keksijää ei arvostettaisi, vaan puulaatikon tekijää jossa ompelukonetta kuljetetaan.

nobelsontaa sanoo se joka ei siihen ikinä yllä!

• suolakala Abbaaaa
        nobelsontaa kirjoitti:

minä tunnen tuonkin asian perinpohjaisemmin kuin sinä, mutta enpä usko että sinua kiinnostaisi, sinä haluat vain puhua pahaa ja panetella koska intohimosi on juutalaisten ja Israelin haukkuminen! Jatka sitä surkeaan loppuusi saakka, kuka sinua voisi saada järkiinsä....ei ihminen ainakaan!

Rauhannobelsita olen samaa mieltä kanssasi se meni osaks iAbba maustesillille ja se oli naurettavuuksien huippu!

• FED++

Kouluttautuminen USA'ssa edellyttää rahaa ja paljon rahaa - sitä löytyy aina juutalaispankkiireilta juutalaisille ..

Kolme suomalaista on kuitannut Nobelin ..

• totuuuuuussss
        suolakala Abbaaaa kirjoitti:

minä tunnen tuonkin asian perinpohjaisemmin kuin sinä, mutta enpä usko että sinua kiinnostaisi, sinä haluat vain puhua pahaa ja panetella koska intohimosi on juutalaisten ja Israelin haukkuminen! Jatka sitä surkeaan loppuusi saakka, kuka sinua voisi saada järkiinsä....ei ihminen ainakaan!

Rauhannobelsita olen samaa mieltä kanssasi se meni osaks iAbba maustesillille ja se oli naurettavuuksien huippu!

sinä hihhuli et tiedä tosiasiassa mistään mitään, totuus ei löydy raamatusta, eikä sartolasta, eikä tv seiskasta.

• nobelsontaa
        kateutta se vaan on kirjoitti:

nobelsontaa sanoo se joka ei siihen ikinä yllä!

sanoisinko tuohon että Ruotsiin on tullut eniten nobeleita asukaslukuun suhteutettuna. logiikkasi mukaan Ruotsi on siis maailman etevin maa, älykkäin kansa.

No onko?

• fantastinen Israel

Luin tuossa äskettäin artikkelin, joka oli otsikoitu"Kuriosaa Israelista". Siinä lueteltiin esim. kuinka monta sinfoniaorkesteria Israel voisi perustaa, jos palkattaisiin kaikki opinkäyneet ja maahan muuttaneet ammattimuusikot, se oli muistaakseni muutama sata. Sama juttu matemaatikoiden,eri alojen professoreiden , fyysikoiden, maanviljelyksen asiantuntijoiden (agronomejen, hortonomejen ym.?) kohdalla!
        Siellä on siis keskimäärin enemmän eri-alojen asiantuntijoita,kuin missään muualla!
        Juutalaisten yleinen halveksunta on ajanut heidät kotiin ja rikastuttanut Israelia ja köyhdyttänyt niitä, joilla ei snaijaa!
        Kaikiialla exodukseesa ollessaan he ovat sopeutuneet ympärillä oleviin yhteiskuntiin opiskelleet (ellei sitä ole ehditty kieltää) säilyttäen oman kultuurinsa, joten maahanmuuto on käynyt ilman komplikaatioita ja koulutus on osattu hyödyntää! Jos se ei ole järkeäparhaimmillaan, niin mitä sitten?! Sinulla ei vain ole kalossit vinossa, vaan myös ajatuskyky jäässä!
        Passaa ottaa oppia niistä, joilla on datorisoitu kastelujärjestelmä tosi isojen viljelysten ja kasvihuoneiden kastelemiseksi. Maanviljelys kukoistaa ja vesi riittää, vaikka sitä tulee niukasti!
        Minä uskon , että he saisivat vaikka Saharan kasvamaan ja ihan mitä vaan.
        Menin ( katsomaan), näin ja ihastuin! Ja kaikki vei vain vajaat 60 vuotta! He saavuttivat saman ( ellei enemmänkin), minkä suomalaiset vajaassa 90:nessä vuodessa!
        (Onkohan meissä jotain samaa!!?? Toivottavasti!)

• Ple!

Juutalaisilla on huono ja sqairas itsetunto, kun täytyy koko ajan kehua itseään!
      Terveellä itsetunnolla varustettu ei kehu itseään!

• lödöbmfömöf

Onkohan tällä palstalla yhtään juutalaista...enpä usko.....en minä ole heidän kuullut kehuvan itseään sen kummenmmin kuin jutavanpäiväisten kommunistien omia "saavutuksiaan"! Minkäs sille voi kun Nobeleit asataa....yritä siinä sitten väistellä ja vähätellä itseäsi!

• Tosijutku
        lödöbmfömöf kirjoitti:

Onkohan tällä palstalla yhtään juutalaista...enpä usko.....en minä ole heidän kuullut kehuvan itseään sen kummenmmin kuin jutavanpäiväisten kommunistien omia "saavutuksiaan"! Minkäs sille voi kun Nobeleit asataa....yritä siinä sitten väistellä ja vähätellä itseäsi!

On. Ainakin nimim. "Tosimies", joka on tämänkin ketjun aloittaja ja palstan ainoa/innokkain juutaloisten kehuja.

• Tarkoitat siis
        Tosijutku kirjoitti:

On. Ainakin nimim. "Tosimies", joka on tämänkin ketjun aloittaja ja palstan ainoa/innokkain juutaloisten kehuja.

varmasti myös että kaikki antisemitistit täällä eivät olekaan vain klanipäisiä amispelleluusereita vaan ihan ihka aitoja musulmaaneja?

• Tosijutku
        Tarkoitat siis kirjoitti:

varmasti myös että kaikki antisemitistit täällä eivät olekaan vain klanipäisiä amispelleluusereita vaan ihan ihka aitoja musulmaaneja?

No mitä vingut, juurihan myönsit että olin oikeassa kun et mitään kieltänytkään. Ja ei, en ole klanipää enkä varsinkaan musu.

• No tuota
        Tosijutku kirjoitti:

No mitä vingut, juurihan myönsit että olin oikeassa kun et mitään kieltänytkään. Ja ei, en ole klanipää enkä varsinkaan musu.

Minä olen taas uskonnoton, paitsi että uskon itseeni.

Toisin kuin sinä koskaan...kun ne kaikki koulutkin kesken jäi ja Nietzsche ei koskaan auennut kun, welllets face it...olet idiootti.

Ainakin Zarathustra väitti niin, saattoi valehdella,,,,

• iki-ihastunut

Juutalaisten ei tarvitse kehua itseään (eivätkä he sitä teekkään), tulokset näkyvät! Siellä käyneet kehuvat. Minä myös!
        Maa on täysin turvallinen, vaikka ympärillä on pelkkiä vihamiehiä! Ihme sekin!
        Minulle se on pysyvä lomakohde!

• A. Goth

Korkeajännityksissä Saksalaiset sanoivat aikoinaan " Achtung Juden"

• amatöörejä
    • Ple!

Juutaloisten omakehu on aivan omaa luokkaansa!
      Muut pitävätkin heitä tavallista tyhmempinä!

• älä yleistä

Ketkä muut...älä yleistä meitä muihin!

• Esinahaton

Ei siis kukaan osannut antaa mitään viitettä juutalaisten parempaan älykkyyteen? Misä tutkimustulokset?

• Hmmm...

• diipa daapa
        Hmmm... kirjoitti:

Einstein, Oppenheimer, Schweizer, Singer, Ben Bernanke, Mark Zuckerberg, Steven Spielberg, Bob Dylan,...

http://ieet.org/index.php/ieet/more/pellissier20110719

Ja sitten kun näitä jätkiä verrataan esim. nimimerkkiin "PLE", niin...,)

Kaikki muut historian nerokkaimmat ihmiset ovat siis muista uskonnoista, joten juutalaisissa ei edelleenkään ole mitään erityistä. Paitsi synnynnäinen kierous ja ahneus.

• Niin?
        Hmmm... kirjoitti:

Einstein, Oppenheimer, Schweizer, Singer, Ben Bernanke, Mark Zuckerberg, Steven Spielberg, Bob Dylan,...

Joo, Zuckerberg tuhosi nuorison ja vähän vanhempienkin aivot, Dylan oli kekiverto narisija, Spielberg vain elokuvaohjaaja, tosin ihan pätevä hommassaan. Mainitsemistasi ainoa todellinen nero on Einstein.

• No tuossa
        Niin? kirjoitti:

Joo, Zuckerberg tuhosi nuorison ja vähän vanhempienkin aivot, Dylan oli kekiverto narisija, Spielberg vain elokuvaohjaaja, tosin ihan pätevä hommassaan. Mainitsemistasi ainoa todellinen nero on Einstein.

nyt oli vain muutama esimerkki, voin tuodan pitkän listan muitakin, jos nyt siihen on tarvetta.

Jos ei pidä Robert Oppenheimeria nerona ja Isaac Singeria vähintään kirjallisena sellaisena niin...no joo...tiedät varmaan minä sinua pidetään,)

• Urposeni
        diipa daapa kirjoitti:

Kaikki muut historian nerokkaimmat ihmiset ovat siis muista uskonnoista, joten juutalaisissa ei edelleenkään ole mitään erityistä. Paitsi synnynnäinen kierous ja ahneus.

tiedoksi sinulle...kuka kesksi suhteellisuusteorian...paljonko juutalaisia on verrattuna kristittyihin, muslimeihin ja hinduihin?

• ???+++???
        Urposeni kirjoitti:

tiedoksi sinulle...kuka kesksi suhteellisuusteorian...paljonko juutalaisia on verrattuna kristittyihin, muslimeihin ja hinduihin?

itseasiassa einstein ei varsinaisesti yksin keksinyt suhteellisuusteoriaa, vaan oli aikansa jatkumo. Tänä päivänä tiedetään huomattavasti enemmän kuin Einstein, myös yksilötasolla.

Tutkimukset eivät osoita juutalaisissa mitään erityistä älykkyyttä, Israel todistaa tämän. Sensijaan kysymys lienee koulutuksen tasosta, eikä suoranaisesta älykkyydestä.

Askenazijuutalaiset lienevät käännynäisiä, joista tuossa linkin jutussa kerrotaan.

• heh...
        No tuossa kirjoitti:

nyt oli vain muutama esimerkki, voin tuodan pitkän listan muitakin, jos nyt siihen on tarvetta.

Jos ei pidä Robert Oppenheimeria nerona ja Isaac Singeria vähintään kirjallisena sellaisena niin...no joo...tiedät varmaan minä sinua pidetään,)

Tiedän sen että minä olen älykkäämpi kuin sinä, joten se siitä. Sinua sen sijaan pidetään idioottina, sekä täällä että tosielämässä.

• Si is amore
        heh... kirjoitti:

Tiedän sen että minä olen älykkäämpi kuin sinä, joten se siitä. Sinua sen sijaan pidetään idioottina, sekä täällä että tosielämässä.

Jag kan sentire che tu write just how intelligente sie sind,)

• Kuules urposeni
        ???+++??? kirjoitti:

itseasiassa einstein ei varsinaisesti yksin keksinyt suhteellisuusteoriaa, vaan oli aikansa jatkumo. Tänä päivänä tiedetään huomattavasti enemmän kuin Einstein, myös yksilötasolla.

Tutkimukset eivät osoita juutalaisissa mitään erityistä älykkyyttä, Israel todistaa tämän. Sensijaan kysymys lienee koulutuksen tasosta, eikä suoranaisesta älykkyydestä.

Askenazijuutalaiset lienevät käännynäisiä, joista tuossa linkin jutussa kerrotaan.

Oletkin tyhmempi kuin kuvittelinkaan...yritin siis käyttää tuota suhteellsuusteoriaa suhteellistaakseni kuinka vähän juutalaisia on verrattuna kristittyihin ja sitten kuitenkin...

mutta olet idiootti, joten olkoon.

L´haim!

• heh...
        Si is amore kirjoitti:

Jag kan sentire che tu write just how intelligente sie sind,)

Tuoko on sinun käsitys suuresta älykkyydestä, että osaa kirjoittaa lauseen eri kieliä yhdistellen? Olin oikeassa, sinä tosiaan olet idiootti.

• ???+++???
        Kuules urposeni kirjoitti:

Oletkin tyhmempi kuin kuvittelinkaan...yritin siis käyttää tuota suhteellsuusteoriaa suhteellistaakseni kuinka vähän juutalaisia on verrattuna kristittyihin ja sitten kuitenkin...

mutta olet idiootti, joten olkoon.

L´haim!

Hehheh, luulet siis suhteellisuusteorian tarkoittavan juutalaisten määrää suhteessa muihin!!! HEEEEHHHHEEEEHHHHHEEEEEE mikä idiootti!

• Kuules fafanculo
        heh... kirjoitti:

Tuoko on sinun käsitys suuresta älykkyydestä, että osaa kirjoittaa lauseen eri kieliä yhdistellen? Olin oikeassa, sinä tosiaan olet idiootti.

sinä olet ehkä kova sana tällä forumilla ja maassa, ,joka on noin Oregonin kokoinen ja vahvuinen, mutta---

ne "jutkut", ne hallitsee hieman suurempia kokonaisuuksia.

Hyvää yötä, urposeni.

• heh...
        Kuules fafanculo kirjoitti:

sinä olet ehkä kova sana tällä forumilla ja maassa, ,joka on noin Oregonin kokoinen ja vahvuinen, mutta---

Hyvää yötä, urposeni.

Hoh hoh... Hyvää yötä sinulle, nyt onkin jo lasten ja vajakkien nukkumaanmenoaika. Äitisi tulee kohta peittelemään, ja isäsi lukee iltasaduksi toorasta pari jaetta kipa päässään.

• Noh noh juntti
        ???+++??? kirjoitti:

Hehheh, luulet siis suhteellisuusteorian tarkoittavan juutalaisten määrää suhteessa muihin!!! HEEEEHHHHEEEEHHHHHEEEEEE mikä idiootti!

Tarkoitin aivan käytännössä sitä, kuinka vähän juutalaisia on...

En nyt suoraan sanoen ole amispellejen kanssa tottunut "väittelemään", mutta onhan se hyvä, että yhteiskuntaluokat kohtaavat.

Normaalistihan sitä tapahtuu lähinnä armeijassa, josta muistan monta hauskaa tapahtumaan "vähempiosaisten" kanssa, ja sitten lähinnä näillä forumeilla.

Kuten varmaan hyvin tiedät, emme normaalisti kohtaisi, koska kuljemme hieman eri teitä:)

• Tosi on
        ???+++??? kirjoitti:

Samalle tuli naurettua. Oikein superälykköjutku siis selvästi kysymyksessä.

• Todella vahvaa
        heh... kirjoitti:

Hoh hoh... Hyvää yötä sinulle, nyt onkin jo lasten ja vajakkien nukkumaanmenoaika. Äitisi tulee kohta peittelemään, ja isäsi lukee iltasaduksi toorasta pari jaetta kipa päässään.

argumentointia.

Kyllä tuolla tohtorinhattu irtoaa milloin vain:)

Olet ilmiselvästi forumin kronotoopin ytimessä ja Topoksessa.

• ???+++???
        Noh noh juntti kirjoitti:

En nyt suoraan sanoen ole amispellejen kanssa tottunut "väittelemään", mutta onhan se hyvä, että yhteiskuntaluokat kohtaavat.

Normaalistihan sitä tapahtuu lähinnä armeijassa, josta muistan monta hauskaa tapahtumaan "vähempiosaisten" kanssa, ja sitten lähinnä näillä forumeilla.

Kuten varmaan hyvin tiedät, emme normaalisti kohtaisi, koska kuljemme hieman eri teitä:)

Joo, todellakin, en kohtaa kaltaisiasi, en käy pöpilöissä. Jospa nyt menisit valvojan luo ja kysyisit siitä suhteellisuusteoriasta, ettet munaisi itseäsi täällä enempää.

• heh...
        Noh noh juntti kirjoitti:

Jussufihan se siellä taas trollaamassa, muiden haukkuminen juntiksi ja narsistinen asenne sen jälleen paljasti.

En vain ole vielä selvillä miksi ylistät sekä muslimeita että juutalaisia, vaikka he ovat toistensa vihollisia? Ai mutta niin tietenkin, päästään vajaa trollihan sinä vain olitkin.

• Jokos se
        heh... kirjoitti:

Jussufihan se siellä taas trollaamassa, muiden haukkuminen juntiksi ja narsistinen asenne sen jälleen paljasti.

En vain ole vielä selvillä miksi ylistät sekä muslimeita että juutalaisia, vaikka he ovat toistensa vihollisia? Ai mutta niin tietenkin, päästään vajaa trollihan sinä vain olitkin.

"Jussuf" puolustaakin juutalaisia?

Eikös se ole muslimin kanssa naimisissa?

Oletko tyhmä vai haluatko vain antaa itsestäisi semmoisen kuvan?

• suhteellisesti
        ???+++??? kirjoitti:

Joo, todellakin, en kohtaa kaltaisiasi, en käy pöpilöissä. Jospa nyt menisit valvojan luo ja kysyisit siitä suhteellisuusteoriasta, ettet munaisi itseäsi täällä enempää.

todellakin sinä et ymmärrä suhteelliseti mitään nimimerkki ??? ???

• koulutusjärjestelmät
        ???+++??? kirjoitti:

Tänä päivänä___... tiedetään ja tutkitaan ,mutta jo kertaalleen hylätty mystiikan parista tuttu eetteri , tosin eri nimillä mainittuna oli Einstaininkin mukaan eräs aine tai olomuoto jota ilman ei asiat kulje maailmassa.Einstain ja mystikot kuvaavat ainetta energiaksi ja pimeäksi aineeksi.Tämä on tärkeää!
        Tutkimukset! mitkä tutkimukset?
        Israel todistaa tämän...Miten tyhjästä luotu huippumoderni valtio todistaa jotakin juutalaisten älykkyyden olemattomuutta?
        Koulutuksen taso todistaa järjestelmän ja sen luojien älykkyydestä.Tyhmät eli arabit eivät luo koulutusjärjestelmiä.
        Askenazit ovat valtaosaltaan samaa juutakaiskansaa kuin muutkin, maustettuna saksalaisella ja esim.venäläisellä verellä.
        Muut juutalaisryhmät ovat myös jonkinverran sekoittuneita.Nykyjuutalaiset länsimaissa taasen ovat jo häviämässä sekaavioliittojen takia.

• nauraha sinäki
        Todella vahvaa kirjoitti:

argumentointia.

Kyllä tuolla tohtorinhattu irtoaa milloin vain:)

Olet ilmiselvästi forumin kronotoopin ytimessä ja Topoksessa.

Tämän Rakkauden perusteella juutalaiset ovat maailman pahin ja naurettavin roskajoukko

https://kirja.elisa.fi/ekirja/rakkaus-0

tutki ennen kaikkea luvut 4 ja 7

• kysyn vaan
        Kuules fafanculo kirjoitti:

Hyvää yötä, urposeni.

Totta kai he hallitsevat vähän suurempia kokonaisuuksia! Eihän sitä kukaan järkeävailla oleva voi tehdäkään! Mitä väliä sillä kansallisuudella on? Eikö opiskellut juutalainen ole parempi kuin öljyshekin valvoma ja alistama arabi?

• Nussuf(se fittan)
        Jokos se kirjoitti:

"Jussuf" puolustaakin juutalaisia?

Eikös se ole muslimin kanssa naimisissa?

Oletko tyhmä vai haluatko vain antaa itsestäisi semmoisen kuvan?

Jussuf on juutalainen!

• Anonyymi
        Hmmm... kirjoitti:

Pointti voi olla myös siinä että iso osa tuota porukasta luettelossa on saksalaista syntyperää.

• myller

Huom. Israel rakennettiin suolle ei aavikolle.

Itselläni on hiukasen ristiriitaisia tunteita Israelista. Vääryys kohtasi myös palestiinalaisia.

Sen kyllä sanon, että juutalaiset ovat huippu älykästä kansaa. Juutalaisissa on hyvin monia nobelisteja.

Itse olen 1/4 juutalainen, 1/4 venäläinen, 2/4 arjalainen.

• salihab

Väitätte Juutalaisten olevan huipuälykkäitä Miksi Israel sai sitten 94 IQ älykkyystestivertailuussa ? 40 päivän ajan mooses jätti heidät ja palattuaan takaisin juutalaiset palvoivat kultaista vasikkaa onko tuo mukaa älykkyyttä.

• Ja sitten

kun vertaa kehityksessä Israelia sen naapureihin, niin miten kehittyneitä ja huippumoferneja valtioita arabinaapurit ovatkaan Israeliin nähden...

Vai miten se nyt meni?

t, urponatsi Tamppereelta

• EinJuden Jawohl

Kyllä sitä on vainottu kaikkia kansoja, otetaan nyt Suomi tähän esimerkiksi.
      Siksi me vaan ollaan niin hyviä.... ei meille kukaan pärjää. x)

• Antivainolainen

Kyllä vaan. Isoviha, Pikkuviha ja 1939-1944 eivät unohdu koskaan.

• Tie totuus ja ..
    • niksimiksi

Näin varmasti on,mutta minäpä kerron jotain mielenkiintoista.Ei kaikki juutalainen äly ole juutalaista,jos on maksullinen genin sivustosopimus voi päästä tutkimaan heidän sukujuuriaan.Lähes jokainen tunnettu juutalainen on inttergnoitunut sukutaustansa puolesta germaaniseen aatelistoon tai säätyläissukuihin,jos on säilyttänyt kuitenkin juutalaisen uskontonsa tulee tituleeratuksi juutalaisemmaksi kuin onkaan.

• realismi

tiedä tuosta älykkyydestä mutta rahan perään tuntuvat olevan persoja?

• MuutUlkona

Röyhkeitä rikollisia ja rahalla saa älykkyyttä ja pääsee USA'n koulutukseen.

• 6556665

Vähän liiankin älykkäitä helposti huijattaville hölmöille.

• Mitänatsittähän

Trump on Israelin kannatta. Hänen juutalainen tytär on nousemassa tärkeään asemaan.

• Anonyymi

Häikäilemätön ja röyhkeä ja hirviö - se on juutalainen.

• Anonyymi

Ennustetaan, että ”pohjoiset maat hyökkäävät Israeliin...”

Tässä ajassa näin saattaisi käydä, syy on koronapiikityset.
      Israel tuhoaa parhaillaan koko kansaansa pakkopiikityksillä.
      Mikähän osa niillä on koko projekissa?

Aika roisi haastattelu piikittäjän fantasia...,
      ”kun ihmisestä ei ole enää muutoin riitävästi hyötyä bisnekselle,
      se piikitetään ja siitä tehdään orja. Kaikki digialisoidaan.”
      Eli se natipassi, eDigi - ihmisen arviointipassi.

Eli ihminen ryöstetään, sen ihmisarvo ihmisenä ryöstetään.
      Täytyy sanoa, että piikittäjillä viiraa.

TÄSTÄ SYYSTÄ KELA PITÄISI AVATA KUIN VALAS,
      KOSKA SE ON SUOMESSA SE JOKA
      OLISI KYSEISEN OPERAATION OSAPUOLI.
      ELI PAIKALLINEN NATSI.

• Anonyymi

"Israel tuhoaa parhaillaan koko kansaansa pakkopiikityksillä." - se on teatteria näytöksellä varmistetaan, että kyllä heilläkin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      64
      5961
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      73
      4817
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      50
      4398
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4161
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3771
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2483
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2389
    8. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      52
      2144
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      45
      2119
    10. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      2
      1617
    Aihe