vaihteeksi näin päin

tosi utelias

Tämän viestin olisi voinut kirjoittaa muillekkin palstoille mutta kirjoitan sen nyt tänne.

Haluaisin kuulla kommentteja siitä millaiset ominaisuudet saa teidät sanomaan "ei ikinä tuollaista"

Useimitenhan sitä kysytään mitä pitäisi olla, ja lopputulema on usein se että, sellanen ja sellanen.

Siis nyt vastuksia kysymykseen; Millainen kumppani ei koskaan saisi olla ?

8

1560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanilja

- Tylsä
      - Itsekäs
      - Vaatimaton
      - Riippuvainen
      - Liika itsevarmuus/kehuminen ei kuulosta hyvälle

• Seireeni

Eiköhän vaatimattomuus ja liika itsevarmuus/kehuminen ole niinkuin toistensa poissulkevia asioita? Miun mielestä ainakaan sellainen ihminen ei voi olla kovin vaatimaton, joka koko ajan kehuu itseään tai muuten vaan "rehentelee egollaan"...

Mutta voihan sellainenkin ihminen jostain löytyä, josta nuo molemmat ominaisuudet löytyisi.. Sitä en itse osaa sanoa, voisinko sellaiseen ihastua/rakastua, koska ongelmia ja päänvaivaa tuottaa jo moisen henkilön kuvitteleminen realistiseksi.

Jos vielä mie vastaisin alkuperäiseen kysymykseen, niin semmosta miestä en ikinä ottais, joka olisi jotain näistä:
        - itserakas sovinisti
        - väkivaltainen (toistuva henkinen väkivalta sekä tahallaan aroista asioista piikittely lasketaan myös väkivallaksi)
        - pedofiili tai muuten jotenkin perverssi seksuaalisesti
        - alkoholisti/narkomaani/rikollisista piireistä lähtöisin
        - kyyninen
        - sairaalloisen mustasukkainen
        - laiska vässykkä, joka ei sais mittään aikaseks ilman jatkuvaa ulkopuolisten patistelua

Nämä on vain minun mielipiteitä, saa ajatella toisinkin xP

Kiitos, jos jollekin jotain tästä irtosi. Ei ollu aluks tarkoitus kirjoittaa näin pitkästi, mutta... mutta... .. ,"D

• yöksyöks

ei koskaan sellaista miestä, joka ei ymmärrä huolehtia omasta hygieniastaan!!!! eli kerran päivässä suihku, dödö ja puhtaat vaatteet. kaikkea muuta voin opetella sietämään, mutta en armotonta hienhajua tai rasvasta tiukkuvaa tukkaa. puhumattakaan kammottavista jarrutusjäljistä alkkareissa.

• neito

mun mielestä ne ratkaisevat yököttävät piirteet on miehen luonteessa...
      -epäkohtelias
      -ei kunnioita naistaan sellaisena kuin on
      -kiroilee paljon sekä käyttää kohtuuttomasti päihteitä ja rahaa
      -kovakourainen
      -epäluotettava
      -epärehellinen

tuossa nuo tärkeimmät... toki sellainenkin kuvottaa joka ei pidä ulkonäöstään huolta, mutta mikäli sellainen on niin nuo ylläolevat omnaisuudet yleensä löytyy siitä...

• tiiu

Kommunikointikyvyttömyys on kaikkein kauheinta. Pitää osata puhua ja kuunnella. Epäreiluus on myös täysin sietämätöntä, kaikkien tulee sitoutua yhteisiin sääntöihin, eikä muilta saa vaatia enemmän kuin itseltä.

Kaikesta muusta voi sitten neuvotella.

• halå

Jos on hyvin vaativa itseään kohtaan,on myös vaativa toista kohtaan. Sellainen ankaruus ja ehdottomuus tyssää orastavankin suhteen.

• poikuusym.

Tavataan sityssä!

• Luna

- Itserakas (kokemusta on)
      - eläinrääkkääjä/vihaaja
      - väkivaltainen
      - huono hygienia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe