edunvavonnan alkamisen yhteydessä tapahtuva tilien tarkastus

Edunvalvonnan alaine

Onko kellään tietoa kuinka pitkältä ajalta yleinen edunvalvoja tarkastaa/saa tarkastaa päämiehen tilit edunvalvonnan alkaessa?

12

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrrr mrrr

      ¿???, en tiedä sitä! Haluan vaan kertoa sen että jos läheinen edunvalvonnassa ja pitää lopettaa erillaisia tilejä, puhelinliittymää tai lehtiä niin kannattaa ottaa selvää onko niitä lopetettu. Meillä kävi niin että niitä olikin mennyt monta vuotta puhelinliittymästä maksu vanhempieni tililtä vaikka olimme ilmoittaneet että ne lopetaan, kun eivät osanneet käyttää. Vasta toisen kuoltua saimme tietää että monia vuosia oli liittymää maksettu.Ihmettelen myös, että varoja oli siirrelty "korkoa kasvattamaan" jollekkin tileille. Kannattaa olla aktiivinen ja kysellä ja ottaa selvää?

    • Deodor

      Edunvalvonta alkaa siitä päivästä kun sen on maistraatti määrännyt! Ei edunvalvojalle kuulu sitä aikaisemmat asiat!

    • ihmisoikeudet?

      Kuka puolustaa henkilöä, joka on perusteitta määrätty edunvalvonnan piiriin? Millä kriteereillä edunvalvontaan voidaan henkilö määrätä? Kuka puolustaa edunvalvontaan määrätyn henkilön oikeuksia, mikäli tämä on sellaiseen ilman painavia perusteita määrätty?

    • ei sitä noin vaan

      No onkos tällepäämiehelle edes muistettu sanoa olet edunvalvonnassa?

    • valvojan valvoja?

      Kuka valvoo edunvalvojaa? Joku pesänjakaja vai?
      Luulisi sen olevan puolueettoman ammattilaisen hommia?
      Oma etu kun tuntuu nykyään olevan lähimpänä napaa aina ja kaikessa?
      Miten joku ylipäänsä pystyy löytämään kaikkea patjanalle piilotettua ja
      ulkomaille veroparatiisiin vietyä kun ei tohon edes SUPO kykene?
      Toimivallan rajat?

    • törkeää

      no edunvalvojaahan valvoo maistraatti, eihän tuollainen edunvalvonta ole ihmisen etujen valvomista vaikka niin luulisi olevan. päämies saa vain muutaman kympin kuukaudessa omaan käyttöönsä ja kaikki varallisuus tileillä siirretään tosiaan säästötileille, sinne ei edunvalvonnan asiakkaalla ole enää mitään asiaa. isompiin ostoksiin pitää asiakkaan anoa lupa. älkää vain hyvät ihmiset itse hakeko kenellekkään edunvalvontaa, ainakaan yleistä edunvalvontaa!

    • nauti kuulustellusta

      Olet siis varastanut rahaa dementikolta. Ilmoitin viestin poliisille.

    • lkhgg

      Älkää anoko edunvalvojaa missään tapauksessa, siis yleistä. Siitä vasta ongelmat alkaa, jos sellaista anoo.

      • osaamme itse

        Ole huoleti ei anota kun ei ole tarvis.


    • kuulustelua odotelle

      Toki voin lähteä kuulusteluun, viestiketjun aloittajana olen nimittäin itse se joka joutuu edunvalvonnan alaiseksi, kyllä mahtaa poliisia kiinnostaa :)

      • ihmisoikeudet?

        Kuinka niin "joudut"? Onko siihen varmasti asianmukaiset perusteet olemassa? Oletko itse hakeutunut edunvalvonnan piiriin vaiko joku muu sitä sinulle hakenut?


      • itse asioistaan päät

        Taitaa olla aikas nuori tuo joka siis muka joutuu edunvalvonnan alaiseksi?Itse pidän tätä
        ketjua taas typeränä trollijuttuna.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe