edunvavonnan alkamisen yhteydessä tapahtuva tilien tarkastus

Edunvalvonnan alaine

Onko kellään tietoa kuinka pitkältä ajalta yleinen edunvalvoja tarkastaa/saa tarkastaa päämiehen tilit edunvalvonnan alkaessa?

12

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrrr mrrr

¿???, en tiedä sitä! Haluan vaan kertoa sen että jos läheinen edunvalvonnassa ja pitää lopettaa erillaisia tilejä, puhelinliittymää tai lehtiä niin kannattaa ottaa selvää onko niitä lopetettu. Meillä kävi niin että niitä olikin mennyt monta vuotta puhelinliittymästä maksu vanhempieni tililtä vaikka olimme ilmoittaneet että ne lopetaan, kun eivät osanneet käyttää. Vasta toisen kuoltua saimme tietää että monia vuosia oli liittymää maksettu.Ihmettelen myös, että varoja oli siirrelty "korkoa kasvattamaan" jollekkin tileille. Kannattaa olla aktiivinen ja kysellä ja ottaa selvää?

• Deodor

Edunvalvonta alkaa siitä päivästä kun sen on maistraatti määrännyt! Ei edunvalvojalle kuulu sitä aikaisemmat asiat!

• ihmisoikeudet?

Kuka puolustaa henkilöä, joka on perusteitta määrätty edunvalvonnan piiriin? Millä kriteereillä edunvalvontaan voidaan henkilö määrätä? Kuka puolustaa edunvalvontaan määrätyn henkilön oikeuksia, mikäli tämä on sellaiseen ilman painavia perusteita määrätty?

• ei sitä noin vaan

No onkos tällepäämiehelle edes muistettu sanoa olet edunvalvonnassa?

• valvojan valvoja?

Kuka valvoo edunvalvojaa? Joku pesänjakaja vai?
      Luulisi sen olevan puolueettoman ammattilaisen hommia?
      Oma etu kun tuntuu nykyään olevan lähimpänä napaa aina ja kaikessa?
      Miten joku ylipäänsä pystyy löytämään kaikkea patjanalle piilotettua ja
      ulkomaille veroparatiisiin vietyä kun ei tohon edes SUPO kykene?
      Toimivallan rajat?

• törkeää

no edunvalvojaahan valvoo maistraatti, eihän tuollainen edunvalvonta ole ihmisen etujen valvomista vaikka niin luulisi olevan. päämies saa vain muutaman kympin kuukaudessa omaan käyttöönsä ja kaikki varallisuus tileillä siirretään tosiaan säästötileille, sinne ei edunvalvonnan asiakkaalla ole enää mitään asiaa. isompiin ostoksiin pitää asiakkaan anoa lupa. älkää vain hyvät ihmiset itse hakeko kenellekkään edunvalvontaa, ainakaan yleistä edunvalvontaa!

• nauti kuulustellusta

Olet siis varastanut rahaa dementikolta. Ilmoitin viestin poliisille.

• lkhgg

Älkää anoko edunvalvojaa missään tapauksessa, siis yleistä. Siitä vasta ongelmat alkaa, jos sellaista anoo.

• osaamme itse

Ole huoleti ei anota kun ei ole tarvis.

• kuulustelua odotelle

Toki voin lähteä kuulusteluun, viestiketjun aloittajana olen nimittäin itse se joka joutuu edunvalvonnan alaiseksi, kyllä mahtaa poliisia kiinnostaa :)

• ihmisoikeudet?

Kuinka niin "joudut"? Onko siihen varmasti asianmukaiset perusteet olemassa? Oletko itse hakeutunut edunvalvonnan piiriin vaiko joku muu sitä sinulle hakenut?

• itse asioistaan päät

Taitaa olla aikas nuori tuo joka siis muka joutuu edunvalvonnan alaiseksi?Itse pidän tätä
        ketjua taas typeränä trollijuttuna.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      43
      3580
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      161
      2638
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      155
      2032
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1689
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      44
      1474
    6. 116
      1391
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      277
      1320
    8. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      232
      1252
    9. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      69
      1214
    10. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      81
      1181
    Aihe