Olen nähnyt kylpylässä ja muissakin uimahalleissa/ vesipuistoissa kauniita naisia, joilla ovat valkoiset bikinit päällä. Silloinkun ne ovat märät niin niistä näkyy läpi. Ai että kun om kiihottaavaa, kum näkee miten on pillu sheivattu, onko posliini vai kiitorata! Johan rupee seisoo!
Miten muut tykkää kusrisistä näkyistä? Ja myös naisten mielipiteitä haluan.
Läpinäkyvät bikinit
42
6081
Vastaukset
- sexy 25v
Itse käytän tuollaisia biknejä. Kesällä ranalla myös valkoisia uimastringejä! Kiihottavaa kun miehet ja naiset katselevat! Ei kyllä kovin usein täällää Suomessa näy vastaavii. Sit jossain ulkomailla enemmänkin. Onko suomalaiset neidit niin ujoja vai?
- Erkkii !
Syö puuros ja lakkaa haaveilemasta.
- nättiä, m
Olen nähnyt muutamia läpinäkyviä uimapukuja. Ne ovat todella sekä kiihottavia että kauniita. Kun sukupuolielimet näkyvät läpi, tulee myös sellainen ajatus, että niinhän tietysti tulee näkyä, sehän on aivan luonnollista. Mutta silloin tuleekin jo jatkoajatus, että eikö olisi vieläkin luonnollisempaa olla tykkänään alasti. En lopultakaan pysty päättämään.
Jos nainen riisuu toisen osan, pidän ilman muuta selvänä, että alaosa tulee olla paljaana. Etelän lomarannoilla ollaan usein yläosattomissa, mutta se tuntuu jotenkin poikamaiselta. Miehethän kulkevat yläosattomissa.
Nettikaupoissa on suuri valikoima yleisillä rannoilla käytettäviä läpinäkyviä uimapukuja. Koska nudismi ei ole lyönyt itseään läpi, naiselle läpinäkyvä on luonnollinen ja kaunis valinta. En ole koskaan kuullut, että sitä olisi pidetty sopimattomana.
Myös alaosattomuudesta on netissä omat palstansa, mutta valitettavasti toteutus on toistaiseksi mahdollista vain harvoilla nudistirannoilla ja yksityisesti.
Kaikkein kaunein uima-asu olisi minusta värikäs yläosa ja elimet kokonaan sheivattuna.- sehän
siitä tekeekin kiihottavan koska ne sulot eivät ole paljaana näkyvissä vaan vähän"verhoiltuna" ihanaa tököttävät nännit, ja huom! KARVAKOLMIO!
- isopoika 26
sehän kirjoitti:
siitä tekeekin kiihottavan koska ne sulot eivät ole paljaana näkyvissä vaan vähän"verhoiltuna" ihanaa tököttävät nännit, ja huom! KARVAKOLMIO!
Täysin samaa mieltä! Karvakolmio ei ehkä ihan mun makuun, poslari ois parempi tai ohut karvaviiva, mut maut ovat erilaiset!
Harmi et ei usein näe tuollaisia!
- en löydä
Kyllä todellakin on hienoa. Mistä Suomessa voisi hankkia ns. slingshot stringejä eli ovat vähän niin kuin uimapuku mutta aikalailla niukemmalla kangasmäärällä http://www.ebay.com.au/itm/SLINGSHOT-STRIPPER-THONG-G-STRING-MICRO-THONG-ANY-COLOUR-/360466991128.
Jenkeistä löytyisi kyllä joka lähtöön.- sexy 25v
Todella seksikäshän tuo on, mutta ei nyt varmaan ihan Suomen puolella kaikki ymmärtäisivät tuollaista stylea. Etelässä kyllä itsekin saatan laittaa tuon tyyliset uimapuvut päälle. Täällä taas vähän perinteisemmät, mutta kuitenkin joissa sitten kuitenkin näkyy läpi ja/tai perinteisemmät stringit. Kun tuollainen valkoinen umapuku on märkä, niin hyvin näkyvät myös häpyhuuletkin :) Ja välillä olen täysim posliini ja välillä kasvatan ohuen viivan. Toivoisin kyllä että Suomessakin rupeisivat käyttää PALJON seksikkäämpiä asusteitä ja uimapukuja, ja sheivaa aktiiivisemmin alapäätään!
- nättiä, m
Henkilökohtaisesti ajattelen, että täysposliini on nätimpi kuin raita. Läpinäkyvässä valkeassa uimapuvussa tumma raita kyllä korostaa läpinäkyvyyttä, mutta mielestäni on vielä nätimpää, jos uimapuku on riittävän läpinäkyvä, jotta häpyhuulet näkyvät sievästi jo puvun ollessa kuivanakin. Nettikaupoissa on eri läpinäkyvyysasteita. Paras valita sellainen, joka on nätti jo aurinkoa ottaessa. Aikuisethan eivät todellisuudessa käy usein kastautumassa. Kaunista vaikutelmaa voi vielä korostaa pitämällä huolen, että uimapuku painuu vitunrakoon. Seksikästä mutta vielä sovinnaista. :)
- turhat stringit (M)
sexy 25v, jos on valittavana strigit tai läpinäkyvä, valitse miehen silmään paremmin sopiva läpinäkyvä. Stringit, vaikka kuinkakin kapeat, peittävät juuri häpyhuulet, joita miehet erityisen mielellään katselevat.
- sexy 25v.
Läpinäkyviä pääsääntöisesti käytänkin. Ne ovat peittävämpiä, mutta silti näkyvämpiä.
Kiihottavaa, kun miehet ja naiset (olen bi henkinen) kattelevat. Katseletteko itse?- turhat stringit (M)
sexy 25v, aina, kun on tilaisuus. Ei pelkästään jollakin naisella, vaan naisilla yleensäkin ovat suorastaan lumoavat häpyhuulet. On innostavaa ajatella sinua näyttämässä niitä läpikuultavassa uimapuvussasi ja nauttimassa ihailtavana olosta. :)
- sexy 25v
turhat stringit (M) kirjoitti:
sexy 25v, aina, kun on tilaisuus. Ei pelkästään jollakin naisella, vaan naisilla yleensäkin ovat suorastaan lumoavat häpyhuulet. On innostavaa ajatella sinua näyttämässä niitä läpikuultavassa uimapuvussasi ja nauttimassa ihailtavana olosta. :)
Voi olla että joskus näetkin ;)
Onhan se aina kiihottavaa, kun pääsee "salaa" näyttelemään paikkoja!
- turhat stringit (M)
sexy 25v, on kiihottavaa, kun nainen näyttää sukupuolielimiänsä "salaa" jonkin varjolla, eikä ole muka näyttävinään, mutta on minusta myös kiihottavaa, kun hän levittää käsin pillunsa katseltavaksi. Silloin taas toinen voi olla varma, että hän nauttii näyttämisestä ja näyttää taatusti tahallaan.
Tässäkin tapauksessa nainen voi näyttää joko alkuleikkinä yhdyntään, mutta voi pelkästään myös häpeämättä näyttää toisen iloksi ilman tarkoitusta yhdyntään. Riippuu tilanteesta. On uskomattoman nautittavaa, kun nainen reilusti levittää ihanimmat paikkansa. :)- sexy 25v
Varmasti kiihottavaahan se on, kun nainen tuolla tavalla tekee, mutta vain jossain parinvaihto klubeissa. En kyllä itse tuollaista arkielämässä harrasta. Minut ymmärreittäis väärin, ja en tiiä mitä oma mies tykkäis! Olen kyllä nähnyt kun (taas jossain kaukana) joku söpö tipu on tuolla lailla tenhyt, ja kyllähäb siinä kostui! :) Eli tilanteesta ja paikasta riippuen.
- turhat stringit (M)
sexy 25v kirjoitti:
Varmasti kiihottavaahan se on, kun nainen tuolla tavalla tekee, mutta vain jossain parinvaihto klubeissa. En kyllä itse tuollaista arkielämässä harrasta. Minut ymmärreittäis väärin, ja en tiiä mitä oma mies tykkäis! Olen kyllä nähnyt kun (taas jossain kaukana) joku söpö tipu on tuolla lailla tenhyt, ja kyllähäb siinä kostui! :) Eli tilanteesta ja paikasta riippuen.
sexy 25v, minun vaimoni on muutamalle miehelle avannut sukupuolielimensä saunomisen, uimisen ja vilvoittelun yhteydessä olematta heidän kanssaan yhdynnässä. Vaimoni on aina ollut myös täyssheivattuna. Aluksi hän mietti, mahtaako joku mies ymmärtää väärin. Ei ole sellaista tapahtunut, mutta miehet ovat olleet todella otettuja ja kalu pystyssä, myöhemminkin erityisystävällisiä häntä kohtaan.
On tietysti selvä, ettei vaimoni näyttäisikään kelle tahansa. Totta kai hänkin valitsee, kelle avaa. Mutta kyllä hänkin on sitten nauttinut, kun on nähnyt, miten miehillä sojottaa yläviistoon. Miehetkin ovat jättäneet kaiken ujostelun ja peittelyn ymmärtäessään, että hän näyttää tarkoituksella. Kalun seisominen on kohtelias ilmaus, että herttailu on mennyt perille.
Hänen vittunsa on ollut aivan kuin tulessa ja läpimärkänä. Kun kerran hyväilin hänen sukupuolielimiään kohta näyttämisen jälkeen, hän laukesi aivan heti - ja voimallisesti. Saatoin havaita, kuinka kiihottunut hän oli.
Mutta tietysti - ei kaikkea tarvitse tehdä. Näihin ajatuksiin voit myös uppoutua, kun näytät häpyhuuliasi sievän uimapuvun läpi. Varmaan se kostuukin oikealta kohdalta aivan läpinäkyväksi, vaikka et edes käy vedessä. Sitä paitsi, koska olet bi, voit näyttää sekä naisille että miehille. Luulen, että tarjoat heille kaunista katsottavaa. :) - sexy 25v
sexy 25v, minun vaimoni on muutamalle miehelle avannut sukupuolielimensä saunomisen, uimisen ja vilvoittelun yhteydessä olematta heidän kanssaan yhdynnässä. Vaimoni on aina ollut myös täyssheivattuna. Aluksi hän mietti, mahtaako joku mies ymmärtää väärin. Ei ole sellaista tapahtunut, mutta miehet ovat olleet todella otettuja ja kalu pystyssä, myöhemminkin erityisystävällisiä häntä kohtaan.
On tietysti selvä, ettei vaimoni näyttäisikään kelle tahansa. Totta kai hänkin valitsee, kelle avaa. Mutta kyllä hänkin on sitten nauttinut, kun on nähnyt, miten miehillä sojottaa yläviistoon. Miehetkin ovat jättäneet kaiken ujostelun ja peittelyn ymmärtäessään, että hän näyttää tarkoituksella. Kalun seisominen on kohtelias ilmaus, että herttailu on mennyt perille.
Hänen vittunsa on ollut aivan kuin tulessa ja läpimärkänä. Kun kerran hyväilin hänen sukupuolielimiään kohta näyttämisen jälkeen, hän laukesi aivan heti - ja voimallisesti. Saatoin havaita, kuinka kiihottunut hän oli.
Mutta tietysti - ei kaikkea tarvitse tehdä. Näihin ajatuksiin voit myös uppoutua, kun näytät häpyhuuliasi sievän uimapuvun läpi. Varmaan se kostuukin oikealta kohdalta aivan läpinäkyväksi, vaikka et edes käy vedessä. Sitä paitsi, koska olet bi, voit näyttää sekä naisille että miehille. Luulen, että tarjoat heille kaunista katsottavaa. :)Aika kiihottavaa lukemista! En ole kuitenkaan päässyt ihan siihen asti.
Kyllä se kostuu, kun näen miesten katswlevan minua, ja kun kalut alkavat törpöttää. Olen huomannut, että kuitenkin naisten syvä katae mua kohtaan (pilluni kohtaan) saa minut vielä enemmän kiihotukseen. Naisilla on seksikkäämpi ja hellwmpi katse!
Harmi vaan, et harva tipu käyttää tuollaisia bikineitä, tai muutenkin avautuu seksikkäästi.
Oltiin kerran hyvän tyttökaverini kanssa vesipuistossa ja höyrysaunassa ja porealtaassa jne. ja että kun hän katsoi mua kokoajan. Ja mä tietysti häntä! Se oli aivan ihanaa! Pillu kokoajan märkänä! Ihanat muistot! Siitä lähtien aloin käyttää läpinäkyviä valkoisia bikinejä tai stringejä rannoilla ja kylpylöissä!
- turhat stringit (M)
sexy 25v, kyllä sinunkin kertomasi on kiihottavaa. Suorastaan näen, miten näytät sheivattua vittuasi läpinäkyvässä uimapuvussa. Enkä ole edes kateellinen, että nautit kaikkein eniten siitä, kun sukupuolielimiäsi katselee toinen nainen. Jos ihan totta puhutaan, se tuntuu viehättävältä par excellence.
Tulevaisuudessa ja sopivassa tilanteessa, erityisesti naisten kanssa kylpylässä ja rannalla käydessä, mutta miksei miestenkin, laittanet vielä kertaluokkaa ohuemmat bikinit ja annat kiihottuneen vittusi todella näkyä - ja annat näkyä myös sen, että sukupuolielimesi ovat äärimmäisen kosteat. :)- sexy 25v
Sitä tulee varmasti harrastettua ;)
Kivaa myös kavereille näyttää kosteaa pilluani! Siitä tulee omanlaisensa jännä ja kiihottava tunne, että hyvät kaverit ( naiset ja miehet) saavat nauttia näkemästään! Vaikka olisivatkin varattuja kuten mäkin. Pientä seksikästä flirttailua :) - turhat stringit (M)
sexy 25v kirjoitti:
Sitä tulee varmasti harrastettua ;)
Kivaa myös kavereille näyttää kosteaa pilluani! Siitä tulee omanlaisensa jännä ja kiihottava tunne, että hyvät kaverit ( naiset ja miehet) saavat nauttia näkemästään! Vaikka olisivatkin varattuja kuten mäkin. Pientä seksikästä flirttailua :)sexy 25v, jotenkin suorastaan viet sanat suustani. Ei sukupuolielimien näyttäminen voi olla vain sinkkujen laji. Varatut voivat ilman muuta näyttää vittuansa, tietysti. Kaikkea, mitä voi tehdä vahingoittamatta toista on lupa tehdä.
Olimme vaimoni kanssa toisen parin seurassa saunomassa. Toisen parin rouva pesemisen varjolla hieroi vittunsa huolellisesti orgasmiin asti. En pitänyt sitä millään tavalla sopimattomana eikä vaimonikaan pitänyt.
Suurin osa tytöistä, jotka käyvät yksin saunassa, samalla onanoivat. Miksi ei nainen voisi tehdä näin seurassakin, varsinkin kun siitä ei ole kellekään vahinkoa, vaan paljon iloa?
Kun kerroin rouvalle saunan jälkeen, että oli todella viehättävää katsoa, miten hän hyväili vittunsa, hän oli silmin nähden onnellinen ja kiitti kiittämästäni. Koko asia tuntui äärettömän luonnolliselta, mutta myös kiihottavalta. :) - sexy 25v
sexy 25v, jotenkin suorastaan viet sanat suustani. Ei sukupuolielimien näyttäminen voi olla vain sinkkujen laji. Varatut voivat ilman muuta näyttää vittuansa, tietysti. Kaikkea, mitä voi tehdä vahingoittamatta toista on lupa tehdä.
Olimme vaimoni kanssa toisen parin seurassa saunomassa. Toisen parin rouva pesemisen varjolla hieroi vittunsa huolellisesti orgasmiin asti. En pitänyt sitä millään tavalla sopimattomana eikä vaimonikaan pitänyt.
Suurin osa tytöistä, jotka käyvät yksin saunassa, samalla onanoivat. Miksi ei nainen voisi tehdä näin seurassakin, varsinkin kun siitä ei ole kellekään vahinkoa, vaan paljon iloa?
Kun kerroin rouvalle saunan jälkeen, että oli todella viehättävää katsoa, miten hän hyväili vittunsa, hän oli silmin nähden onnellinen ja kiitti kiittämästäni. Koko asia tuntui äärettömän luonnolliselta, mutta myös kiihottavalta. :)Itsekin lähes joka kerta omassa saunassa hyväilen itseäni, mutta myös silloin kun ollaan tyttöporukalla saunomassa. Sillä aikaa kun jään yksin pukuhuoneeseen tai suihkutilaan, pakko masturboida. Siitä saa mahtavat orkut, kun tietää että viereisessö tilassa on seksikkäitä kavereita, jotka vielä voivat vahingossa nähdäkin.
- paljas on.
Noin 30v nainen mustassa kokouimapuvussa rannalla reidet hieman auki, joten mätäs hyvin esillä ja keskellä kutsuva rako näkyy selkeästi, hitsin hyvän näköinen. Poistin uikkareistani vuorikappaleen edestä nyt levosakin paksuhko muna näkyy läpi, jopa terskan reuna kun paisunut. Kyllä rannoilla silmänruokaa riittää.
- turhat stringit (M)
sexy 25v, sauna tai kylpylä ja masturbointi kuuluvatkin luontevasti yhteen, lähes välttämättä. Kylpiessä rentoutuu ja täydelliseen rentoutumiseen kuuluu myös seksuaalinen tyydytys. Olen saunoessa pohjattomasti nauttinut naisten sukupuolielimien katselusta. Kun vaimoni ja toinen tyttö sitten ovat olleet löylypuolella, olen ajatellut tytön levittävän turvonnutta vittuaan ja samalla olen itse onanoinut. En ole siis itse voinut käyttäytyä yhtä rohkeasti kuin vaimoni, sehän riippuu vastapuolesta.
Kun olet tyttöjen kanssa läpinäkyvissä bikineissäsi aurinkoa ottamassa muuten kuin julkisesti, saatat hyväillä vittuasi myös heidän nähtensä. Aluksi kuin ihan hajamielisesti. Riippuu siitä, miten he reagoivat. Jos vaikuttaa hyvältä, voit jatkaa orgasmiin asti. Saattaa olla, että innostat toisenkin onanoimaan. Jos taas reaktio on ujompi, säästänet masturboinnin salaisempaan hetkeen. ;)- turhat stringit (M)
sexy 25v, niin, ja oleellisin jäi vielä kertomatta. Masturboin eilen nukkumaan mennessäni ja ajattelin, miten näytät toisille tytöille irstaasti limaista, turvonnutta vittuasi. Olet ihana! ;)
- sexy 25v
sexy 25v, niin, ja oleellisin jäi vielä kertomatta. Masturboin eilen nukkumaan mennessäni ja ajattelin, miten näytät toisille tytöille irstaasti limaista, turvonnutta vittuasi. Olet ihana! ;)
Olisit varmaan halunnu nähdä livenä semmoista ;)
Tekis mieli jo mennä rannalle läpinäkyvissä bikineis!
- turhat stringit (M)
sexy 25v
... ja näyttää söpöille tipuille. :)- sexy 25v
Lainasin kerran kaverille tuollaiset bikinit, koska hänellä ei ollut uimapukua, kun tuli käymään meillä ja ajatus oli käydä vesipuistossa. En kyllä hetkeäkään epäröinyt vaan lainasin saman tien. Itse laitoin mustat stringi bikinit, koska hän ei halunnut olla liian seksikäs tietömättä sitä että hän olikin aivan uskomattoman seksikäs!
Näky oli todella kiihotyava! Hänen ohut intiimini karvoituksen viiva valastui kosteissa uimahousuissa todella hyvin! Näin kuinka oma silloinen poikaystävä tuijotti häntä ja kalu oli mennä kovaksi! Itsekin kiihotuin älyttömästi!
En ainakaan pessyt tuota uimapukya sen jälkeen!
Ja samana yönä saimme mahtavat orkut nuoleskellessa toisoamme!
- turhat stringit (M)
Sexy 25v, kerrot todella (!) kiihottavia. Miehellä ja naisella on se biologinen ero, että miehen erektio on aina nähtävissä, joten sillä voi myös viestittää herttailun perillemenosta. Olisi poikaystäväsi vain antanut erektion näkyä täysillä. Ehkä nainen kuitenkin nautti tietoisuudesta, että sukupuolielimet olivat esillä, vaikka luulitkin toisin.
Naisen "erektio" taas on huomaamattomampi. Vaikka tyttö tuntee omassa vitussaan voimakasta kiihotusta ja turvotusta se ei helposti näy.
Muuten, mieshän on usein sukupuolielinkeskeisempi kuin nainen. Tietysti miehen tarpeelle nähdä naisen elimet on myös "peilikuvana" tarve näyttää vittuansa miehille. Olen pannut tyttöjen peilikuvakäytöksen usein merkille.
Esimerkiksi istuessamme saunakamarissa vastapäätä toista paria tyttö oli nostanut jalkansakin penkille ja antoi vittunsa avautua kokonaan sen varjolla, että jalat välillä "väsähtivät" erilleen. (Näky oli muuten niin kaunis ja kiihottava, että minulla tuli erektio, jota tyttö ei suinkaan pannut pahakseen.) Oli aivan selvää, että vitun avaaminen ja näyttäminen olivat tahallisia.
Toinen tilanne oli kesämökillämme, jossa erään toisen parin rouva perkasi muikkuja aivan lähellä minua vastapäätä siten, että hänellä oli muikkuvati edessään jalkojen välissä ja jalat niin levällään kuin mahdollista, joten kaikki hänen vittunsa yksityiskohdatkin olivat nähtävillä. (Niin, olimme mökillä usein alasti.) Vaimonikin näki tilanteen ja piti aivan selvänä, että näyttäminen oli tahallista ja rouva suuresti nautti vittunsa avaamisesta perkaamisen varjolla. (Muuten, sama tyttö, joka onanoi saunassa.)
Olemme myös havainneet, että aniharvoin pari on kieltäytynyt yhteissaunasta, mutta tällöinkin AINA miehen aloitteesta. Tytöt ovat selvästi mielellään näyttäneet vittuaan saunomisen varjolla.
Rohkenen kysyä, kun minulla nyt on tilaisuus, onko bi-tyttö kiinnostuneempi sukupuolielimien KATSELEMISESTA, enemmän kuin naiset yleensä.
Joka tapauksessa tytöt ovat aivan ihania - ja ihanien tyttöjen kuuluu näyttää limaisia, turvonneita, kiihottuneita sukupuolielimiään. ;)- sexy 25v
No siis paha mennä sanomaan kaikkien puolesta, mutta kyllä itse tykkään näkemästäni TIETYISSÄ tilanteissa! Kaverini bi tyttö nauttii kanssa siitä kun esitellään kyrpiä ja pilluja.
- sexy 25v
sexy 25v kirjoitti:
No siis paha mennä sanomaan kaikkien puolesta, mutta kyllä itse tykkään näkemästäni TIETYISSÄ tilanteissa! Kaverini bi tyttö nauttii kanssa siitä kun esitellään kyrpiä ja pilluja.
Mitäs tykkäät, kun nainen vilauttelee "vahingossa" vaatteiden alta stringejä tai rintaliivejä? Esim. hameen alta tai kallistuksissa rintoja? Tai sit on seksikkäitä vaatteita joista läpi näkyy stringit tai rintaliivit.
Itse tykkään käyttää sellaisia kanssa kesäisi
.
- turhat stringit (M)
sexy 25v
Kiitos vastauksesta. Arvelinkin, että bi-tytöt ovat kiinnostuneempia sukupuolielimistä kuin muut naiset, mutta onhan naiset muutenkin otettuja ihailusta ja fiksut tytöt vastaavat vilauttelemalla.
Tästä tulikin mieleeni, että näyttämiseen saattaa, ikävä kyllä, hiipiä myös mustasukkaisuutta. Kun aiemmin mainittu rouva, joka masturboi saunassa ja avasi vittunsa muikunperkaamisen varjolla, sai ulkomaisen naispuolisen vieraan, hän huomasi, että olin enemmän kiinnostunut vieraan kuin hänen elimistään.
Kun sitten seuraavana kesänä vierailu toistui, pyysimme heitä taas mökillemme, mutta rouva kieltäytyi selvästi verukkeita käyttäen, mutta oli sitten taas valmis tulemaan myöhemmin miehensä kanssa ja näytti myös viehättävää vittuansa. Ainoa järkevä selitys oli se, että hän oli mustasukkainen.
Onneksi minulla ja vaimollani ei ole mustasukkaisuusongelmia, nautin suunnattomasti, kun hänen näyttämisensä onnistuu, ja ja hän nauttii siitä, kun katsomiseni onnistuu. Kun harrastamme seksiä, käymme näitä läpi uudestaan ja uudestaan.
Ja kysymykseesi. Monet miehet lämpenevät stringien ja rintaliivien vilauttelulle, senhän näkee voyerismipalstallakin, mutta itse olen kyllä selkeästi paljaan posliinivitun kannalla. Usein kesällä vaimonikin on ollut hameasussa, elimet sheivattuna, ilman pöksyjä, myös kaupungilla, ja sopivassa tilanteessa vähän vilautellutkin. Juhlissa hän on talvellakin hameessa tai mekossa elimet paljaana. Se kummasti kohottaa juhlatunnelmaa.
Muuten, jos kerran tyttöystäväsikin on bi, kai olette harrastaneet jotakin kivaa yhdessä. Kertonet. :)- sexy 25 v
Ensimmäisen kerran oikeata tyttöseksiä harrastettiin silloin kun kirjoitin että annoin lainaksi bikinit kaverille. Mut siis se oli toinen. Tämän tyttöystäväni kanssa tottakai olemme nuoleskelleet toisiamme ja tehty kaikkea muutakin aivan uskomattoman kivaa! Joskus aikaisemmin olemme viettänyt aikaa yhdessä miltein kokoajan. Mutta exälleni se ei sopinut.
Nyt aina silloin tällöin vietämme kiihkeät yöt (tai miksei päivätkin) yhdessä. Matkustelemme yhdessä tai porukalla aina välin. Nykyään hänellä on mustasukkainen mies, niin jää vähän salaiseksi meidän leikit. Mutta emme voi ilman tyttöseksiä. Kyllähän joskus eksyy ihan vieraisiinkin naisiin, varsinkin lomilla.
- turhat stringit (M)
sexy 25v, Rooman kirjallisuuden luennolla käytiin läpi runoakin, jonka kirjoittaja kertoi Lesboksen saaren ihanista öistä.
Näen mielessäni, kuinka nautit tyttöystäväsi kanssa, kietoudutte ja nuolette toistenne herkkiä sukupuolielimiä. Olen kärpäsenä katossa, kun tunnette vain toisenne ja sulaudutte yhteen. Katselen, miten asetatte huulenne toinen toistenne huulille ja hyväilette toistenne kosteata häpyä. :)- sexy 25 v
Rupeen kiihottuu, kun luen tekstiä, ja samalla muistelemaan kuinka nuolemme toisiamme!
Pitäis mennä hänen luo! Aaah kun tekee mieli hänen posliini pillua!
Stringini rupee olemaan märät jo!
- turhat stringit (M)
sexy 25v, nautin nautinnostasi! :)
- sexy 25 v
Ensi viikonloppuna voi mennä porukalla mökille.
Mökista tulikin mieleen: kerran kum oltiin kavereitten kaa mökillä saunomassa jne. ja oltiin kaverini Sannan kaa saunomassa, niin jonkun ajan päästä hän lähti sit pois löylyhuoneesta, ja sattui imhimillinen tapaus, että hänen avomiehensä luuli, että tämä Sanna on vielä saunomassa, ja astui sisään. Mulla oli jalat lautoilla haaroilla ja hyväilin klitoristani. Häpyhuuleni olivat jo turvonneet ja pillu kostea.
Tämä mies jähmettyi paikoilleen ja hänen kullinsa alkoi kovettua.
Yllätys tämä oli molemmille. Siinä ruvettiin aluksu pahoitella, mutta kun oiimme hieman ottanut jo, niin menin hänen eteensä polvilleen ja otin posliinin kalun suuhuni...
Toisella kädellä hieroin klittaa. Ei mennyt kauan kuin hän laukesi! Ja sitten myös mäkin.
Väitti että oli maailman paras blowjobi. :)
Olimme sitten hiljaa ettei kukaan tietäisi tästä. :) - turhat stringit (M)
sexy 25 v kirjoitti:
Ensi viikonloppuna voi mennä porukalla mökille.
Mökista tulikin mieleen: kerran kum oltiin kavereitten kaa mökillä saunomassa jne. ja oltiin kaverini Sannan kaa saunomassa, niin jonkun ajan päästä hän lähti sit pois löylyhuoneesta, ja sattui imhimillinen tapaus, että hänen avomiehensä luuli, että tämä Sanna on vielä saunomassa, ja astui sisään. Mulla oli jalat lautoilla haaroilla ja hyväilin klitoristani. Häpyhuuleni olivat jo turvonneet ja pillu kostea.
Tämä mies jähmettyi paikoilleen ja hänen kullinsa alkoi kovettua.
Yllätys tämä oli molemmille. Siinä ruvettiin aluksu pahoitella, mutta kun oiimme hieman ottanut jo, niin menin hänen eteensä polvilleen ja otin posliinin kalun suuhuni...
Toisella kädellä hieroin klittaa. Ei mennyt kauan kuin hän laukesi! Ja sitten myös mäkin.
Väitti että oli maailman paras blowjobi. :)
Olimme sitten hiljaa ettei kukaan tietäisi tästä. :)sexy 25v, toimitpa neuvokkaasti. Halusiko mies imutusta vai olisiko mieluummin työntänyt kyrpänsä vittuusi?
Jos joskus törmäisin sinuun, haluaisin ensin katsella ja hyväillä irstaanherttaista vittuasi, sitten nuolla pois ruokottoman limasi ja työntää kaluni syvälle häpyhuuliesi väliin. Ajattelen, että olisimme siinä pitkään kunnes suorastaan humaltuisimme ihanasta tunteesta. Laukeaisimme ja nauttisimme.
Välillä taas nauttisin, kun saisin katsella, miten toisen suloisen tipun kanssa nuolisitte toistenne huoranvittua ja tuottaisitte toisillenne ihanan orgasmin. Hyvää yötä! Näen sinun haureelliset sukupuolielimesi ja kauniin hymysi unessani. :) - turhat stringit (M)
sexy 25v, toimitpa neuvokkaasti. Halusiko mies imutusta vai olisiko mieluummin työntänyt kyrpänsä vittuusi?
Jos joskus törmäisin sinuun, haluaisin ensin katsella ja hyväillä irstaanherttaista vittuasi, sitten nuolla pois ruokottoman limasi ja työntää kaluni syvälle häpyhuuliesi väliin. Ajattelen, että olisimme siinä pitkään kunnes suorastaan humaltuisimme ihanasta tunteesta. Laukeaisimme ja nauttisimme.
Välillä taas nauttisin, kun saisin katsella, miten toisen suloisen tipun kanssa nuolisitte toistenne huoranvittua ja tuottaisitte toisillenne ihanan orgasmin. Hyvää yötä! Näen sinun haureelliset sukupuolielimesi ja kauniin hymysi unessani. :)sexy 25v, huomenta! Olet ihanampi kuin alkanut kesäpäivä. Nuolen suloista vittuasi. ;)
- wshlf
Tuolta löytyy naisille hienoja ranta asuja
http://www.the-bikini.com/ - Vanderer...
wshlf:onks noi enään uimapukuja? mä mielummin pukisin mun 40v pullukkavaimon kokovalkoseen kokouimapukuun,josta märkänä näkyy kaikki (nännit,turpea posliini ym.) läpi....
Sais ukot tuijottaa ja käyttää mielikuvitusta... - hhxxhh
Kaikki läpikuultavat vaatteet naisilla on kivoja.. Se on sitä arjen erotikkaa:)
Märkä t-paita rannalla;)
http://matureswimsuit.tumblr.com/image/69993411854
http://nippel-unter-deinem-t-shirt.tumblr.com/image/81985267830
http://candidclothing.tumblr.com/image/13201531750
http://nobrasplz.tumblr.com/image/84903777188
http://timboww.tumblr.com/image/64110116385
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1404268Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1933921Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi302633Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102432100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322193Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks51770Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1021446Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491414Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241291Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361109