Itsemurha jossa alkoholi osallisena

asiallinenkysymys

En ole juonut koskaan alkoholia eikä maksani ole tottunut sitä siis käsittelemään.
Olen pikkuhiljaa vaihtanut itsemurhasuunnitelmaani sotkuisesta siistimpään, ja mietinkin, olisiko itsemurha kohdallani "helpompaa", jos sisällytän siihen alkoholia? Vai onko sillä mitään vaikutusta?

Juu, tiedän että lääkkeet ja alkoholi on aika naurettava ja epävarma tapa tehdä mitään, mutta mietinpä kuitenkin.

15

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxczxcasdzxc

      Alkoholi yliannostus ei ole siistiä. Todennäköisesti tukehtuisit omaan oksennukseesi.

      • asiallinenkysymys

        No, koen sen siistimmäksi kuin veriset läntit asfaltissa tai vaikka junan alle hyppäämisen. : )

        Tukehtuminen nyt olisi vielä ihan ok, siinä kun sattuisi kuitenkin kuolemaan.


    • muukeinoongelmistapois

      Hei! Rakas ystävä,unohdä moinen itsemurha-asia! Elämällä voi olla todella paljon vielä annettavas sinulle!

    • seestyvään aamuun

      Aloittajalla on paha olla ja silloin ihmisen mieleen hiipii kiusaus paeta pois täältä ennenaikaisesti. Ei sinua ole tänne saatettu turhaan ja ei ajallinen kestä kuin hetkisen ja sitten on edessä iankaikkisuus.
      Saakoon mielesi positiiviisä ja kirkkaita toivonkipinöitä. Sinunkin elämässä sellainen on hyvinkin mahdollista, vaikka et jaksa sitä nyt uskoa.

    • Hei,

      Vaikeassa elämäntilanteessa voi hakea keskusteluapua myös auttavilta tahoilta.
      Alla on muutama vaihtoehto.

      Valtakunnallinen kriisipuhelin, jonka numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-07, viikonloppuisin ja arkipyhinä 15-07. Puhelut maksavat vain operaattorin veloittaman puhelumaksun.

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voit varata ajan ja tulla keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisikeskusverkosto/alueelliset_kriisikeskukset

      Käynnit eivät maksa mitään.

      Jos koet, että haluat kertoa olostasi lisää kirjoittamalla voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net).

      Tukinetissä pääset keskustelemaan kahden kesken tukihenkilön kanssa. Tukinet -live päivystää joka arkipäivä klo 15–19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilannettasi oman kokemuksensa kautta.

      Ystävällisin terveisin,
      SOS-kriisikeskus

    • 10+18

      Luulenpa että sammut ennen kuin ehdit tehdä itsaria. Nimim. kokemusta on.

    • asiallinenkysymys

      Juu no en taida jäädä odottelemaan jotain ihmeellistä kirkastusta ja Jessen löytämistä.

      Olen vain niin väsynyt, minun piti alunperin tappaa itseni vuosi sitten mutta asioiden järjestyttyä toisin olenkin tässä yhä edelleen. Yhtä onnettomana ja turhana, ei tässä elämässä nyt vain kaikille ole mitään järkeä. Helpompaa jokaiselle osapuolelle, että heikot tajuavat lähteä ilman järeämpiä aseita.

    • Luopunut toivosta

      Olen itse alkanut ajatella yhdistelmää risperdal ja viina?? Mietin vain, että kuinkahan paljon tuota rispeä pitäisi sitten ottaa? Mulla ei ole niitä hirveästi. Päiväannos on 2mg ja suurin annettava annos on ilmeisesti 6mg?? Kuinka moninkertainen määrä siis pitäisi ottaa, että saa hengen pois?

    • Luopunut toivosta

      Multa löytyy 84mg yhteensä.. Riittääkö????

    • Hyvästi!

      Kuolette nössöinä joista ei koskaan kasvanut aikuisia. Aino asia asia jonka osaatte on luovuttaminen. Elämä on meille kaikille rankkaa mutta ne jotka kestävät joka päivä tätä paskaa menestyvät. Omaiset joutuvat hautaamaan teidät, hautaaminen ei ole mitään halpaa. On helvetin itsekästä lähteä täältä hetkellisen synkän ajatuksen takia ja jättää vielä lasku perään. Hautajaisissa ne sitten muistelee kuinka hyviä ihmisiä olitte.

    • tutkinut asiaa

      lääkkeet ja alkoholi on huonoin tapa yrittää itsaria. Eräässä kirjassa jossa tutkittiin itsareita mainittiin kyseisen tavan onnistumisprosentiksi n. 2%.
      Ja alkoholin kanssa todennäköisesti oksennat kaiken ulos tai maksa sanoo poks.
      Eräät lääkkeet tappavat kyllä. Mutta puhutaan esim. 6-8 GRAMMAN annoksista.
      1 gramma = 1000mg. Joten nappia saa syödä kuin muroja.

      • No kerro

        sitten parempi konsti.

        En omista asetta ja kaikki muukin liian sotkuinen on out of question,

        Exit bag?

        Joku sanoi että Heliumkin on todella epävarma konsti...


      • sfdklfsdh
        No kerro kirjoitti:

        sitten parempi konsti.

        En omista asetta ja kaikki muukin liian sotkuinen on out of question,

        Exit bag?

        Joku sanoi että Heliumkin on todella epävarma konsti...

        Kaikki konstit on epävarmoja. Epäonnistuuhan jotkut aseenkin kanssa.


      • Exit bag
        sfdklfsdh kirjoitti:

        Kaikki konstit on epävarmoja. Epäonnistuuhan jotkut aseenkin kanssa.

        Tuo heliumpussi kuulostaa kyllä kivuttomimmalta ja parhaalta, mutta luin jostain, että joku oli herännyt kurkku kipeänä ja erittäin hengissä yritettyään ja mahtaa se muutoinkin olla hirveä tunne jos alitajuisesti ymmärtää, että ei pysty hengittämään, mutta on nukahtanut...


    • paskaasaatana

      itse juon lähes joka päivä viinaa tai kaljaa nytekki kännis hidas itsemurha tää näyttäs oleva ikää 22

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5187
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2577
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2106
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1774
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1229
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1182
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      90
      1179
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe