Trailerin piirustuksia?

GSF

Mistähän löytys piirustukset tai hyvät teko-ohjeet n.5m ja 400kg kantavalle trailerille?

Uudet maksaa n.1000 ja käytettynä en o sopivaa löytäny.Ois talvi aikaa nakerrella,tai jos sulla on tarjota hyvä käytetty niin käypi sekin.

5

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulentallaaja

Otappa selvää paljonko pelkät tarvikkeet maksavat. Voit yllättyä. Tekopalkkaa ei jääne, mutta olisihan se sitten omatekemä.

• varoittaja

Se tulee varmasti kalliimmaksi rakentaa itse,kuin ostaa.Nimittäin jos aiot sen saada rekisteriin.Tietysti jos varastat melkein kaikki työnantajaltasi ja teet rekkarit itse,no ha haa.. .Katsele ja kysele käytettyjä.

• nemo
        varoittaja kirjoitti:

Se tulee varmasti kalliimmaksi rakentaa itse,kuin ostaa.Nimittäin jos aiot sen saada rekisteriin.Tietysti jos varastat melkein kaikki työnantajaltasi ja teet rekkarit itse,no ha haa.. .Katsele ja kysele käytettyjä.

ei tuo itsetekeminen hankalaa ole. surffaile vaikka traileri valmistajien sivuilla ja katso kuvista rakennetta. paperille kun piirtää niin ei se käytännössä ihan samalta näytä.
        itse juuri rakennan ja vaikka hieman lyhyempi tulee(4,7m) niin tähän asti mennyt
        rautaa 23m (50x50x2) ¨n.100e
        akseli 750kg 120e
        lokasuojat,valot,maalit yms tilkkeet n. 100e
        telat,vinssi ym. n50e
        lisäksi pikkusälää ja silppua ja pultit ruuvit yms mitä ei ajattele n.50e
        tuohon vielä rekisteröinnit päälle niin eiköhän hinta ole siinä. reilut 500e.
        ei mitenkään halpa käytettyyn nähden mutta varmasti sopiva omalle veneelle.

• nemo
        nemo kirjoitti:

ei tuo itsetekeminen hankalaa ole. surffaile vaikka traileri valmistajien sivuilla ja katso kuvista rakennetta. paperille kun piirtää niin ei se käytännössä ihan samalta näytä.
        itse juuri rakennan ja vaikka hieman lyhyempi tulee(4,7m) niin tähän asti mennyt
        rautaa 23m (50x50x2) ¨n.100e
        akseli 750kg 120e
        lokasuojat,valot,maalit yms tilkkeet n. 100e
        telat,vinssi ym. n50e
        lisäksi pikkusälää ja silppua ja pultit ruuvit yms mitä ei ajattele n.50e
        tuohon vielä rekisteröinnit päälle niin eiköhän hinta ole siinä. reilut 500e.
        ei mitenkään halpa käytettyyn nähden mutta varmasti sopiva omalle veneelle.

valmis on. aamulla kävin rekisteröimässä ja nyt jo veneen alla. sopii kuin hansikas.lainalaitteet ei koskaan sopineet kunnolla omalaatuisen pohjan muodon takia.
        rahaa meni loppujen lopuksi reilut 470. pidän hommaa kannattavana kaiken kaikkiaan.

• yksi

Mulla olis yksi omavalmistekärry.Olen sillä vienyt n.700 kg kuormaa,noin 5,5 metristä venettä.Voin myydä,koska tarpeeton.Ei ole rekisterissä,lähinnä rannan ja kotipihan väliseen ajoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe