Mistähän löytys piirustukset tai hyvät teko-ohjeet n.5m ja 400kg kantavalle trailerille?
Uudet maksaa n.1000 ja käytettynä en o sopivaa löytäny.Ois talvi aikaa nakerrella,tai jos sulla on tarjota hyvä käytetty niin käypi sekin.
Trailerin piirustuksia?
5
904
Vastaukset
- Tulentallaaja
Otappa selvää paljonko pelkät tarvikkeet maksavat. Voit yllättyä. Tekopalkkaa ei jääne, mutta olisihan se sitten omatekemä.
- varoittaja
Se tulee varmasti kalliimmaksi rakentaa itse,kuin ostaa.Nimittäin jos aiot sen saada rekisteriin.Tietysti jos varastat melkein kaikki työnantajaltasi ja teet rekkarit itse,no ha haa.. .Katsele ja kysele käytettyjä.
- nemo
varoittaja kirjoitti:
Se tulee varmasti kalliimmaksi rakentaa itse,kuin ostaa.Nimittäin jos aiot sen saada rekisteriin.Tietysti jos varastat melkein kaikki työnantajaltasi ja teet rekkarit itse,no ha haa.. .Katsele ja kysele käytettyjä.
ei tuo itsetekeminen hankalaa ole. surffaile vaikka traileri valmistajien sivuilla ja katso kuvista rakennetta. paperille kun piirtää niin ei se käytännössä ihan samalta näytä.
itse juuri rakennan ja vaikka hieman lyhyempi tulee(4,7m) niin tähän asti mennyt
rautaa 23m (50x50x2) ¨n.100e
akseli 750kg 120e
lokasuojat,valot,maalit yms tilkkeet n. 100e
telat,vinssi ym. n50e
lisäksi pikkusälää ja silppua ja pultit ruuvit yms mitä ei ajattele n.50e
tuohon vielä rekisteröinnit päälle niin eiköhän hinta ole siinä. reilut 500e.
ei mitenkään halpa käytettyyn nähden mutta varmasti sopiva omalle veneelle. - nemo
nemo kirjoitti:
ei tuo itsetekeminen hankalaa ole. surffaile vaikka traileri valmistajien sivuilla ja katso kuvista rakennetta. paperille kun piirtää niin ei se käytännössä ihan samalta näytä.
itse juuri rakennan ja vaikka hieman lyhyempi tulee(4,7m) niin tähän asti mennyt
rautaa 23m (50x50x2) ¨n.100e
akseli 750kg 120e
lokasuojat,valot,maalit yms tilkkeet n. 100e
telat,vinssi ym. n50e
lisäksi pikkusälää ja silppua ja pultit ruuvit yms mitä ei ajattele n.50e
tuohon vielä rekisteröinnit päälle niin eiköhän hinta ole siinä. reilut 500e.
ei mitenkään halpa käytettyyn nähden mutta varmasti sopiva omalle veneelle.valmis on. aamulla kävin rekisteröimässä ja nyt jo veneen alla. sopii kuin hansikas.lainalaitteet ei koskaan sopineet kunnolla omalaatuisen pohjan muodon takia.
rahaa meni loppujen lopuksi reilut 470. pidän hommaa kannattavana kaiken kaikkiaan.
- yksi
Mulla olis yksi omavalmistekärry.Olen sillä vienyt n.700 kg kuormaa,noin 5,5 metristä venettä.Voin myydä,koska tarpeeton.Ei ole rekisterissä,lähinnä rannan ja kotipihan väliseen ajoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750