Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Suuteluopetusta nuorille naisille

16-vuotiailla tytöillä on usein huono itsetunto, koska he eivät ole varmoja, osaavatko suudella. Jotta edistäisin heidän itsetuntoaan, tarjoudunkin vapaaehtoiseksi auttamaan harjoittelussa.
101046
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Minä voisin haluta kokeilla/parantaa suutelutaitoja. Oletko missä päin ja minkä ikäinen?

Äänestä

Pohdin tässä, ovatkohan kaikki vastaajat a) yli 16, b) alle 60v ja c) naisia. Laita meiliosoite, jos täytät noi ehdot (oikeesti), ni kerron noi jutut vastineeks. En tässä julkisesti viitsi, kun tämänkin viestin näkee koko maailma niin kauan kuin Internet on olemassa :)

Äänestä

Olen nuori vielä, mutta toivottavasti pääsen harjoittelemaan näitä asioita lisää ihastukseni kanssa, kun vasta kerran olen sen saanut kokea. :)

Äänestä

Peukku!

Äänestä
  • Moi! Oon 13v haluisin oppii ku oon parisuhtees mut en kauaa eroon kohta siitä mut haluun muutenki osata

Äänestä

• Celuune kirjoitti:

Moi! Oon 13v haluisin oppii ku oon parisuhtees mut en kauaa eroon kohta siitä mut haluun muutenki osata

Sori Celuune, olis mun osalta laitonta alle 16-vuotiaan kanssa :)

Äänestä

• Celuune kirjoitti:

Moi! Oon 13v haluisin oppii ku oon parisuhtees mut en kauaa eroon kohta siitä mut haluun muutenki osata

Moi celuune oon 15 vuotias kokenut poika joka voi opettaa suutelemaan ja käyttämään kieltä jos haluat;) laita vaikka kikkis tähä?

Äänestä

• 15-vuotias poika kirjoitti:

Moi celuune oon 15 vuotias kokenut poika joka voi opettaa suutelemaan ja käyttämään kieltä jos haluat;) laita vaikka kikkis tähä?

15- vuotias poika laita sun kik

Äänestä

olisin kiinnostunu pienestä opetuksesta kun ei hirveesti kokemusta ole ja joo olen 17v

Äänestä
  • Aijuu. Kysy faijaltasi?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Filantrooppi kirjoitti:

16-vuotiailla tytöillä on usein huono itsetunto, koska he eivät ole varmoja, osaavatko suudella. Jotta edistäisin heidän itsetuntoaan, tarjoudunkin vapaaehtoiseksi auttamaan harjoittelussa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu