Täällä kirjoittelee 12 vuotias nuori naisen alku. MInua on mietityttänyt se, että voivatko ne olla ilman lajitoveria? Jos Marsun voi ottaa ilman kaveria, niin otan silloin Engalnnincrestin, Taddyn, taikka Selfin. Jos taas hamsun voi otta ilman kamua, niin otan syyrian hamsterin.
Mutta olen siis ottamassa JOKO marsun, tai hamsterin, en molempia.
Olen iloinen jos autatte, ja jos joku innostuu vielä enemmän auttamaan, minut saa kiinni säkärillä: [email protected], taikka sitten blogistani: kellizzz.blogspot.fi
Hamsteri vaiko Marsu
kellinoora
3
119
Vastaukset
- Sedä
Jos voit ottaa vain yhden lemmikin, niin jyrsijöistä jää jäljelle syyrianhamsteri, talvikko ja uroshiiri. Hamsterin kanssa kannattaa pitää mielessä etenkin, että ne on yöeläimiä ja saattaa herätä vasta 11 illalla, ja niiden pitää antaa nukkua itselleen luonnolliseen aikaan.
Marsua et tosiaan yksin voi ottaa :) - Dos. Jorma
Hamsteri ja marsu on sama asia saatana.
- jkgkl
ei muutrn ole!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275