Täällä kirjoittelee 12 vuotias nuori naisen alku. MInua on mietityttänyt se, että voivatko ne olla ilman lajitoveria? Jos Marsun voi ottaa ilman kaveria, niin otan silloin Engalnnincrestin, Taddyn, taikka Selfin. Jos taas hamsun voi otta ilman kamua, niin otan syyrian hamsterin.
Mutta olen siis ottamassa JOKO marsun, tai hamsterin, en molempia.
Olen iloinen jos autatte, ja jos joku innostuu vielä enemmän auttamaan, minut saa kiinni säkärillä: [email protected], taikka sitten blogistani: kellizzz.blogspot.fi
Hamsteri vaiko Marsu
kellinoora
3
169
Vastaukset
- Sedä
Jos voit ottaa vain yhden lemmikin, niin jyrsijöistä jää jäljelle syyrianhamsteri, talvikko ja uroshiiri. Hamsterin kanssa kannattaa pitää mielessä etenkin, että ne on yöeläimiä ja saattaa herätä vasta 11 illalla, ja niiden pitää antaa nukkua itselleen luonnolliseen aikaan.
Marsua et tosiaan yksin voi ottaa :) - Dos. Jorma
Hamsteri ja marsu on sama asia saatana.
- jkgkl
ei muutrn ole!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584