Hamsteri vaiko Marsu

kellinoora

Täällä kirjoittelee 12 vuotias nuori naisen alku. MInua on mietityttänyt se, että voivatko ne olla ilman lajitoveria? Jos Marsun voi ottaa ilman kaveria, niin otan silloin Engalnnincrestin, Taddyn, taikka Selfin. Jos taas hamsun voi otta ilman kamua, niin otan syyrian hamsterin.

Mutta olen siis ottamassa JOKO marsun, tai hamsterin, en molempia.

Olen iloinen jos autatte, ja jos joku innostuu vielä enemmän auttamaan, minut saa kiinni säkärillä: [email protected], taikka sitten blogistani: kellizzz.blogspot.fi

3

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä

Jos voit ottaa vain yhden lemmikin, niin jyrsijöistä jää jäljelle syyrianhamsteri, talvikko ja uroshiiri. Hamsterin kanssa kannattaa pitää mielessä etenkin, että ne on yöeläimiä ja saattaa herätä vasta 11 illalla, ja niiden pitää antaa nukkua itselleen luonnolliseen aikaan.

Marsua et tosiaan yksin voi ottaa :)

• Dos. Jorma

Hamsteri ja marsu on sama asia saatana.

• jkgkl

ei muutrn ole!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5060
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4572
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4499
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      295
      1690
    5. 85
      1345
    6. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1308
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      75
      1294
    8. 306
      1005
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      940
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      830
    Aihe