Pari viikkoa sitten melkein hukuin. Pyörryin ja kun heräsin näin kalpean naisen joka oli vetänyt minut pois vedestä. Sitten pyörryin uudestaan. Heräsin sairaalasta kolme päivää myöhemmin ja siitä asti olen huomannut outoja asioita itsessäni. Silmäni on vaihtanut väriä sinisistä, kirkkaan vihreään. Kun kuljen auringossa päätäni alkaa särkemään ja minun täytyy juosta varjoon. Olen vahvempi nopeampi ja ketterämpi kun ennen. En tiedä mikä minua vaivaa ja vanhempani sekoavat kohta. Auttakaa minua kiltit!!
Onko mahdollista että minut on muutettu vampyyriksi?
Sos
3
121
Vastaukset
- Neptunuksen tytär
Jos olisit vampyyri sen naisen olisi pitänyt purra sinua mutta puriko hän?
- vastaus sulle
mistä sitä tietää jos pyörty
- vasikatvittuu
silmien väri ei vaihdu pls
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285983
- 574336
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282588Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121