Tarkkaan en muista milloin olen aloittanut rogainen käytön mutta yli 10 vuotta varmastikkin siitä on, varmaan enemmänkin.
Rogaine, spectral dnc, revivogen,, nisim,, minkä kanssa olen lätrännyt, ei tietenkään samaan aikaan kaikkia.
Ongelma tuntuu olevan se ettei enää tehoa löydy, tuntuu turhalta laittaa aineita päähän kun hiukset ovat jo melko harvat.Tietenkään en tiedä jotta jos käytön lopettaa tyystin niin lähteekö kaikki hiukset pois.
Päälaki kumminkin on kalju ja oikeastaan erittäin lyhyt sänki tukka enää sopii.
Aikoinaan tuntui jotta rogainella sain pidettyä tukkaa päässä.
Onko mahdollista jotta aineet menettävät tehonsa?
Ikää kumminkin on jo 36v...
Kun litkut eivät enää tehoa
7
159
Vastaukset
- kuljuheräs
Ei muuta kun Gefina-resepti lääkäriltä. Hiukset eivät kasva takaisin, mutta kompensaationa sen tehottomuudesta hiustenlähtöön, sinulle kasvaa kunnon daisarit ja sojonännit. Pääset sovittaan rintsikoita.
Lisäksi ei tarvi enää pelätä kiusallisia erektioita ihmisten ilmoilla, eikä tarvi aamuisin herätä tuutti ojossa.
Eikä tarvitse seksin harrastamisesta murehtia, koska se ei turtalla löysäkullilla onnistuisi kuitenkaan.- Eikö jo
pikkuhiljaa kyllästytä?
- kaljuteräs...
Eikö jo kirjoitti:
pikkuhiljaa kyllästytä?
Täytyy olla melkonen lapsi joka noita jaksaa postata tänne.
Jostain luin jotta finasteridi tehoaisi paremmin jos on vanhempi, eli lähelle 40v.
Jos kumminkaan ei nyt täysin kalju ole. Sitä en tiedä pitääkö paikkansa.
Finaa en kumminkaan ole lähtenyt käyttämään juuri noiden sivuvaikutusten takia, siis oikeiden sivuvaikutusten takia. - oletko harkinnut
kaljuteräs... kirjoitti:
Täytyy olla melkonen lapsi joka noita jaksaa postata tänne.
Jostain luin jotta finasteridi tehoaisi paremmin jos on vanhempi, eli lähelle 40v.
Jos kumminkaan ei nyt täysin kalju ole. Sitä en tiedä pitääkö paikkansa.
Finaa en kumminkaan ole lähtenyt käyttämään juuri noiden sivuvaikutusten takia, siis oikeiden sivuvaikutusten takia.noita kokeellisia juttuja?
Kuten RU tai bimatoprost? - kaljuteräs..
oletko harkinnut kirjoitti:
noita kokeellisia juttuja?
Kuten RU tai bimatoprost?En ole harkinnut, koska Ru ja bimatoprost eivät sano mitään. Pitääpä otaa selvää.
- LL5
Onnittelut jos olet saanut rogainella jotain aikaan, itse en aikanaan mitään ..melkoinen vaiva ja nollatulos. Finasteridi toimii useimmilla, mutta silläkin on tietysti huonot puolensa. Vuosien käytön myötä aineiden teho varmasti heikkenee jonkin verran.
Olen itse käyttänyt finasteridia '97 lähtien ja on toiminut koko ajan (ikä 42)
Pienin mahd. annos tietysti ja taukoja niin teho säilyy hieman paremmin.- olet sairas
Ei noin saa sanoa !
Ei finasta mitään taukoa pidetä ! Etkö muka halua kuppikokoa tupla-d:hen ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245