valkovenäläinen

supisuomalainen

ois vähän jano ja kelasin et miten valkovenäläinen tehään, maito sattuukin olemaan ainoa alkoholiton nestemäinen tuote mitä himasta löytyyy ja sitä tietääkseni juomaan tarvitaan. mitä muuta pitäsi baarikaapista kaivaa ja kuinka paljon. jääpaloja vois kans tehä mut oon hävittäny senki reseptin, eiks niihi tarvittu ainaki pakastin

5

7204

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -T-

Ennen vanhaan teinivuosina tehtiin himassa valkovenäläistä pirtusta, kahvista ja maidosta. Nykyisellään suosittelisin mieluummin ostamaan joko kahvilikööriä tai sitten oikein kahluaa ja vodkaa (alkuperäisreseptissä vaaditaan venäläistä vodkaa, mutta voisimme suosia Finlandiaa..) ja maitoa päälle.
      Eli ravintoloista saat sen reseptillä
      2cl kahvilikööri
      2cl vodka
      pidennä maidolla

Trendinä meillä nykyään lyhyenä ja huikalla huiviin =)

• Hessu

Kokeile tätä, ei tarvi sählätä aineiden kanssa - kylmänä suoraan pullosta... eikä maksa paljoa...

Mochamio Vodka Latte

Suunnilleen sama asia kuin laittas Frezza Mokkaan vodkaa... Valmistuksessa on käytetty mm. vodkaa, maitoa, kermaa ja kahviaromia. Mausteeksi on lisätty suklaata ja toffeeta.
        Alkon numero: 212596
        pullo: 0,5 litraa - hinta: 6,30 egee

• supisuomalainen
        Hessu kirjoitti:

Kokeile tätä, ei tarvi sählätä aineiden kanssa - kylmänä suoraan pullosta... eikä maksa paljoa...

Mochamio Vodka Latte

Suunnilleen sama asia kuin laittas Frezza Mokkaan vodkaa... Valmistuksessa on käytetty mm. vodkaa, maitoa, kermaa ja kahviaromia. Mausteeksi on lisätty suklaata ja toffeeta.
        Alkon numero: 212596
        pullo: 0,5 litraa - hinta: 6,30 egee

joo, tota mochamioa on tullu pari pulloa imettyäkin jo enemmän ja vähemmän raakana, ihan hyvää ja ainakin kohtuullisen hintaista. kiitos neuvoista, kyllä se pää näillä sekaisin saadaan. kellokin on jo yli kaksi, perjantai ja syysloma on alkanu, joten eiköhän siä vois jo alottaa...

• jakke4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1412
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1140
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      554
    8. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    9. 44
      534
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe