Herzogilla sama puhe new age- ja kristillisessä -ympäristössä

Vertailkaapa

5

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 777

Voi eikö näitä aiheita voi keskittää yhteen ketjuun. Herzog saa aivan liikaa huomiota TV7 palstalla.

• Wilkersonilla asiaa
    • Broilerin vasenkoipi

Jeesus on minun Herrani.

Minä tykkään syödä jäätelöä. Kaikkien ihmeiden takana ei ole Jumala van perkelekin tekee ihmeitä. Kannatta tämä asia älytä. Perkele esiintyy valkeuden enkelinä. Katsokaa aina julistjan silmiä, itse tarkkailen niitä " alati " ja pysäyttelen videokuvia, jolloin näkee naaman ilmeenkin millainen se oikeasti on.

Mansikkajäätelöstä tykkään ja tykkään myös suklaajäätelöstä. Tykkään vielä ennemmän muista jäätelöistä. Jäätelö saa olla hieman sulanutta, ei kuitenkaan paljon. Liian kovaa jäätelö ei ole kiva syödä ja sen maku on turhan jäinen.

• on se JumalaN MIES

...kuka sanoikaan että kaikille minä olen pyrkinyt olemaan kaikkea.....täytyy pystyä samaistumaan kohdeyleisöönsä....juutalaiselle juutalainen barbaarille barbaari jne. ihminen ei ymmärrä jos puhut "ylhäältä" kovaa puhua alhaalta hiljaa! Herzog on Jumalan palvelija mitä suurimmassa määrin! Fariseukset taistelevat aina Pyhää Henkeä Vastaan jopa Raamatun sivulla on kertomuksia kuinka he herjasivat kun Jeesus ajoi riivaajan ulos sanalla!

• itkeäkö vai nauraa?

newage on pimeimpiä okkultistisia harhaoppeja! Kyllä kannattaa epävarmojen vielä katsoa ja vertailla palstan alussa olut paljastus Herz/Jeesusoppi/newage etc.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe