Huono olo

Just aloittanut

Aloitin ciptraleksin... Nyt huono olo ja paikkoja särkee. Millaisia kokemuksia tän lääkkeen aloituksesta on? Olisin kiitollinen sillä jos tää olo jatkuu niin en varma pystyykö jatkamaan miten kauan lääkkeen ottoa...

4

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fogjkaäpgkj

      Hei, olen kanssa itse joskus syönyt kyseistä lääkettä. Ei särkenyt paikkoja, mutta tuli ihottumaa. Sekin tuli siis ihan alkuvaiheessa, joten itsellesikin olisi jo tullut jos on tullakseen.

      Ole yhteydessä lääkkeen määränneeseen lääkäriin. Itselläni oli erään toisen vastaavan lääkkeen aloituksessa huono olo n. kaksi viikkoa, kunnes elimistö tottui. Joillain varmasti menee pidempäänkin.

    • Just lopettamassa?

      www.cepuk.org

      Tutustuppa tuolta tarkemmin millaisesta hoidosta on kyse niin ehtinet vielä lopettaa ilman vakavampia seuraamuksia.

      • Huono olo

        En oikein ymmärrä englantia!


      • Just lopettamassa?
        Huono olo kirjoitti:

        En oikein ymmärrä englantia!

        Siinä tapauksessa olet ~kusessa. Olisiko sinulla joku läheinen tai ystävä joka voisi käydä sivustoa läpi kanssasi? Sivusto sisältää niin tärkeää ja oleellista tietoa, että on todella suuri virhe jättää siihen tutustumatta.

        Valitettavasti suomenkielisiä tietolähteitä ei ainakaan minulle ole antaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe