Milloin järjestetään seuraava jääkiekon World Cup?
Millon seuraava World Cup on?
6
179
Vastaukset
- ohikulkuri
Vuonna 2016 ollaan meinattu. Kaiketi ei vain olla kai lyöty lukkoon, kun en ainakaan itse ole löytänyt tietoa lukkoon lyömisestä. Saa nähdä, palaako kyseinen turnaus vai ei.
Jatkoaika.comissa muistaakseni ollaan ehdotettu, että jokaisena vuotena olisi jääkiekossa vain yksi arvokisaturnaus. Parittomina vuosina olisi MM-kisat. Joka toinen parillinen vuosi olisi World Cup ja joka toinen parillinen vuosi olympiaturnaus. Toisi kyllä mukavaa vaihtelua, kun ei tarvitsisi yhtenäkään vuonna tuntea niin sanottua ähkyä oloa vähintään kahdesta arvokisaturnauksesta vuodessa. Mutta ilmeisesti se kävisi liikaa IIHF:n kukkarolle, kun kerta MM-kisojakin katsellaan niin paljon. Vaikka niistä huudellaan, kun on liian taajaan. Mitä mieltä? - Tsekatkaa
Käykääpäs kattomassa tästä hyvä urheilu blogi www.sporttinet.blogspot.com
- ohikulkuri
http://www.jatkoaika.com/Uutiset/jääkiekon-world-cup-tekemässä-paluun/157129
Nyt näyttäisi olevan melko varmaa, että turnaus palaa. Se pelattaisiin vuonna 2016 Torontossa. Turnausta pelattiin viimeksi syksyllä 2004, jolloin osa otteluista pelattiin Euroopassa ja osa pelattiin Pohjois-Amerikassa. Enää kyse on pelkkien yksityiskohtien sopimisista ennen kuin voidaan mitään varmaksi sanoa. Saapi nähdä, miten käy. Seuraava maailmancup on vuonna 2016 montrealissa johon valitaan 8 MM kisoissa parasta joukkuetta, aika varma olen etää siellä on VENÄJÄ, SUOMI, TSEKKI, RUOTSI, USA, KANADA, ja kahtaa en tiedä
- ohikulkuri
Noiden joukkueiden lisäksi tulevat mukaan muiden Euroopan maiden parhaat sekä ne USA:n ja Kanadan parhaat, jotka ovat alle 23-vuotiaita. Ja nuo kuusi mainitsemaasi maata valikoituivat sen mukaan, että ovat jääkiekon niin sanottuja Big Six -maita. Ovat ikään kuin dominoineet lajin MM-kisoissa ja olympiaturnauksissa sen verta mukavasti ainakin sen jälkeen, kun Tšekkoslovakia ja Neuvostoliitto hajosivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452499
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541639Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461334- 661328
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2541102- 156966
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21886