Mulla olisi tämmöistä huolta.
Tuossa n.10v sitten oli paniikki häiriöt se oli yhtä helvettiä mutta selvisin siitä kuta kuinkin, en ottanut muuta hoitoa kuin rauhoitin itseäni ja lääkärillä juttelin siitä jonkin kuurin söin ns. onnenpillereitä oliko ne jotain gipramillejä muistaakseni no se siitä nyt on tullut sellainen vaiva noin 5v sitten että alkoi silmää nykimään kuin olis jokin ns.elohiiri silmässä se laajeni oikean puolen kasvojen nykimiseksi kävin neurologin vast.otolla pönttö kuvattiin kaksikin kertaa mitään hälyttävää ei löytynyt otettiin selkäydin nestettä ja tutkittiin ei mitään vikaa. Nyt olen pari vuotta saanut botoksi pistoksia naama lihaksiin alkuun vaikutti tosi hyvin puoli vuotta pärjäsin ei mitään oireita. Tällä hetkellä on tilanne se että poski lihas ramppailee tuon tuostakin ja olen seurannut itseäni että tietyn laiset tilanteet saavat aikaan sen että kouristuksia naamaan tulee, eli olen sellainen helvetin jännittäjä tyyppi vaikka olenkin ulospäin suuntautunut hemmo. Mitä pitäisi tehdä onko muilla samanlaista vaivaa ?
Naamaa nykii
Jännittäjä
2
3132
Vastaukset
- hypopara
...tutkittu veren kalsiumpitoisuutta missään vaiheessa? Kalsiumin puutos aiheuttaa lihasnykäyksiä kasvoissa ja esim. sormien puutumista.
- Itse
Voiko veren kalsiumpitoisuuteen itse vaikuttaa esim. käyttämällä paljon maitotuotteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760