Kuinka yleistä on munien sheivailu?

Paljaspalli

Minulla on pallit sheivattu posliiniksi, peniksen yläpuolelle olen jättänyt karvoitusta (hieman siistinyt vain). Kehtaanko mennä esimerkiksi uimahallin saunaan, vai olenko siellä ainoa jolla on pallit ajeltu? Viime kerrasta on aikaa eikä silloinkaan tullut muiden vehkeitä tiirailtua.

20

1976

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no 1/2 väh.

      Ainaki puolella on.

    • m58.

      Fiksuimmayt miehet, kuten itsekin olen ajelee palleista, pepusta, kainaloista karvat. Kalun yllä lyhyt 4-5mm karvoitus. On raikas tunne, ja naisten hyvä nuolla kiveksiä ja hyväillä kädellä sileää ihoa tunne on kiehtova.

    • Meidän ukolla ei ole karvoja peniksen ala- eikä yläpuolella !

      Etelässä vietämme aina talvilomat naturisti kohteissa, eikä sielläkään ole nykyään "karvaisia" miehiä.

    • Pallit puhtaana

      Itse pidän myös pallit posliinina sekä peppuvako on karvaton. Kullin päällä vain 1 cm karvoitus. Käyn myös firman saunailloissa. Naiset tykkäävät kyllä.

    • 5+11

      Minä ajan kulli varren paljaaksi ja samoin kivespussit. Kolmoin karvoitusta siistin hieman.
      Työni puolesta käyn paljon saunoissa ja miehet eivät siellä tuijota toistensa kulleja ettei luulla homoksi.

    • Pallit puhtaana

      Kävin viimeviikolla nais naisurologilla, ja olin ajanut itseni paljaaksi. Sain kunnon tutkimuksen hän tutki mua normaalia pidempään, taisi siinä hieman kullini myös kovettua.

    • mustapallinen

      otsikko on,kuinka yleistä on munien sheivailu.Helppo vastata .Yhtä yleistä kuin munien tervaus.

    • Pallit kireenä

      Heissan. Meill puoliso ajaa mut joka kuukausi paljaaksi ja mä hänet, ajon jälkeen nuollaan toisillemme ihanat orgasmit ;-)

    • Kyllä itse ajelen melkein kaikki.. päällä on vain 2-3cm kanttiisa oleva neliö, jossa muutaman millin pitkä karvotus. Kyllä sitä yleisissä saunoissa tulee käytyä ja firman saunailloissa.

      Ja naisella pitää olla kaikki ajettu kulmakarvoista alaspäin.

    • Paljaspalli

      Kävin tuossa joku aika sitten saunassa, ei tosiaan tarvinnut hävetä. Näin siellä muuten yhden mustankin miehen. Ei ollut musta mies maineensa veroinen, sillä oli yksi saunan pienimmistä peleistä. :O

    • poslarihomo

      Minä ajelen kaikki karvat pois kainaloista alaspäin. Muutama kerta viikossa tulee sheivattua. Havainto uimahallissa: tosi monet nuoret miehet sheivaa ihan sileeksi, etenkin varusmiehet. Ilo vähän vanhemman miehen silmälle.

      Sitä paitsi sheivaaminen on kiva esileikki, aika usein bf:n kanssa aloitellaan niin. Sen päälle sauna ja sitten varsinaiseen asiaan.

    • Me myös, täysin posliinin kannalla.........

    • Posliinia

      Kesäksi nyt ainakin pitäisi se talviturkki heittää pois!

    • lopullisesti

      Taas ihan karvaton, itse on hankala ajaa kaikki pois tarkasti.
      Sänki kasvaa ja onneksi sain eilen naapurin rouvalta apua ajamiseen
      ja maksukin hoitui luonnisella tavalla. Olisi hän itsekin halunnut posliiniksi mutta ei uskaltanut ettei jää kiinni rysän päältä.Pitäis vain jotenkin saada karvat lopullisesti
      pois ettei aina ajella.

    • Junttiseudultakuoon

      Olleet jo kakskytvuotta ajeltuna M43. Kaikki...

    • TeukkaS45

      Vedin eilen partakoneen rajaajalla munakarvat pois niin lyhyelle sängelle
      kuin sillä sai. Ajattelin vielä tänään seivata sängenkin pois ja iltasella yllättää muijan peiton alla panemalla posliinimunalla, katsotaan mikä reaktio ja innostuisko muijakin ajelemaan karvansa.

    • mpr1

      30 vuotta olen paljaana ollut ja alkuaikojen huomauttelut ovat aikaa sitten hävinneet, näytä mitä sulla on, ilman turhaa hikoilevaa pöheikköä nainen tai mies

    • Mies 55

      "30 vuotta olen paljaana ollut ja alkuaikojen huomauttelut ovat aikaa sitten hävinneet, näytä mitä sulla on, ilman turhaa hikoilevaa pöheikköä nainen tai mies"

      Näin täälläkin, jo 35 v posliinina. Vain pari naista on kysynyt, miksi olet ajanut karvasi. Sekin tapahtui joskus -90 luvun vaihteessa. .

      • mies418

        Olen 49-vee mies. Kullin yläpuolella olevan karvoituksen lyhennän säännöllisesti ja rajaan partakoneella.Varresta ja palleista ajelen karvat pois. Tunto seksihommissa on karvat lyhyenä paljon parempi ja sotkut helpompi puhdistaa.
        Enpä ole omaa naista lukuunottamatta huomannut kenenkään kiinnittävän huomiota siistiyttyyn karvoitukseen..


    • Roger7

      Sheiwaan aina pallit ja kullin yläpuolella, koska muuten on karvoja kropalla. Naisten mielestä näky ja tuntu ovat upeita. Nuoleminen menee nautinnolla.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe