ujoudesta on helppo parantua

näinm

Täytyy ottaa vain itsestään niskasta kiinni. Ryhdistäytyä ja tehdä niinkuin itse haluaa ja olla ajattelematta mitä muut ajattelevat. Tsemppaa itseä menemään juttelemaan sille komelle äijälle tai muijalle. Ujoudesta ei ole todellakaan ole muuta tapaa parantua Se on vain FAKTA.

3

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiva neuvo. Itse juuri tällälailla pääsin ujoudesta vaikka takapakkia välillä tulikin mutta luovuttaa ei saa

• ujous

Minä en ole parantunut ujoudestani koskaan. Ennemminkin opin sietämään sitä. Toisaalta en edes koe, että minun pitäisi parantua ujoudesta, koska en näe sitä sairaudeksi alunperinkään.

Ujouteni on suojellut minua monilta asioilta Ujouteni takia minulla ei ole ikinä ollut yhtään sukupuolitautia eikä ongelmia alkoholin kanssa. Toisin kuin niillä luokan äänekkäämmillä, jotka vaihtoivat tyttöystävää kokoajan.

Lisäksi monet ihmiset pitävät yli kaiken ujoista ihmisistä sellaiset ihmiset pitää vain oppia tunnistamaan ja löytämään.

• niinniin

aikamoista pa5kanlänkytystä...ihan kuin itse et olisi halunnut luokkasi kuumimpia muijia jo silloin. Aika naiivia tommosta jauhaa. Koitat väkisin vääntämällä kääntää ujouden itsellesi eduksi.
        Okei ehkä joku saattaa pitää ujoista, mutta ei todellakaan suurin osa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      137
      13154
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3619
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2894
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1369
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      1364
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      145
      1292
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1254
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1157
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1051
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      923
    Aihe