Hoitoon pääseminen

Epätoivoista

Epäilen itselläni olevan ADHD ja olen yrittänyt hakea hoitoa - tuloksetta. Minulla selitettiin olevan masennusta ja ohjattiin siihen kuuluvaan hoitoon. Myönnän lievän masennuksen, mutta se on voinut johtua ADHD:stä huonontuneen itsetunnon takia. Haluaisin kuitenkin tietää voiko minulla olla ADHD, mutta en tiedä miten saada lääkärit kuuntelemaan minua.

4

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AutoDiagnoze

      Jos olet kiinnostunut omasta terveydestäs kannattaa kuunnella vaikka seuraava radiohaastattelu. Oppinet ymmärtämään ADHD:ta ja sen ympärille rakennettua järjestelmää paremmin ja tekemään siten informoituja päätöksiä oman elämäsi suhteen.

      Dr. Peter Breggin Hour - Prosocial Education - 04/02/14
      http://drpeterbregginshow.podbean.com/e/dr-peter-breggin-hour-prosocial-education-040214/

      "My guest Michael W. Corrigan EdD is an enormously experienced psychologist and educator who has worked for decades promoting more positive "prosocial" education. We discuss everything from the flaws of international testing that rank American education too low to what children really need which is... their parents! A frontier in education show with lots of information on ADHD and better approaches to helping children. "

      Muuta luettavaa:

      So They Say Your Child has ADHD? April Fools!
      http://www.madinamerica.com/2014/03/say-child-adhd-april-fools-2/

      ADHD, Bigfoot, and the Missing Links in Research
      http://www.madinamerica.com/2014/02/adhd-bigfoot-missing-links-research/

      The ADHD Diagnosis is a War of Semantics, Waged on Children
      http://www.madinamerica.com/2014/02/adhd-diagnosis-war-semantics-waged-children/

      Welcome to Planet ADHD: A Farce to be Reckoned With
      http://www.madinamerica.com/2014/01/welcome-planet-adhd-farce-reckoned/

      • pakko korjata

        Tämä viesti on hörhöpropagandaa, ei sisällä oikeaa tietoa.


      • pakkohan on korjata
        pakko korjata kirjoitti:

        Tämä viesti on hörhöpropagandaa, ei sisällä oikeaa tietoa.

        Tämä viesti on hörhöpropagandaa, ei sisällä oikeaa tietoa.


    • diagnoosi aikuisena

      Vaikea ongelma, kun ei ADHD:ta tunnisteta edes psykiatrisella puolella, mielenterveystoimistoissa yms. Pitäisi tunnistaa ja pitäisi saada hoitoa, mutta tosiasia on, ettei aina saa. Tosi monella on 10 vuoden ruljanssikin takana, masennus, kaksisuuntainen ja epävakaa persoonallisuus on nää kolme lempparidiagnoosia, jotka moni käy läpi ennen kuin viimeisenä vaihtoehtona joku lääkäri suostuu harkitsemaan ADHD:n mahdollisuutta. Se tutkimustieto, että ADHD ei lopukaan täysikäisyyteen tai että sitä esiintyy paljon aikuisilla, jotka vaan on jääneet lapsuudessaan diagnosoimatta, on niin uutta, että moni lääkäri ei ole asiaan vielä tutustunut. Tohtori Toloset ja yleinen lääkevastaisuus vielä lisää sitä epäilyä.

      Ihmiset käy yksityisillä lääkäreillä, sellaisilla, jotka on tutkineet nimenomaan aikuisen ADHD:ta ja julkaisseet aiheesta. Ja ehkä esiintyneet telkkarissa tai olleet mukana jossain viimeaikaisissa nettijutuissa. Nimiä laittamatta, mutta osaat ehkä googlettaa. ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe