Suuseksistä pitävä miehenä mieltä kiihottaa kun nainen hieroo kosteaa ihanuuttaan kasvoja vasten,maut ja tuoksut ihan tykönä kielenmitan päässä,nainen samalla lypsää kiimasta kovaa kalua....olisiko samasta asiasta kiinnostuneita?
kasvoille istumisen ihanuus
12
671
Vastaukset
- ihanaa3
Ihanaa se on kun nainen on posliini ja valuttaa mahlansa vaostaan...
Dolce far niente, sanoo italialainen.
- persnuolijamies
Mustaa sen olla pitää,kunnon persreijän nuolentaa perään
http://xhamster.com/movies/2842650/ebony_facesitting_and_asslicking.html- persnuolijamies
Tuo mitä 3.22 min kohdalta tapahtuu on se minun juttu,kaunis nainen tuossa asennossa tarjoaa persreikäänsä nuoltavaks,aah miten kiihottavaa
- persnuolijamies
persnuolijamies kirjoitti:
Tuo mitä 3.22 min kohdalta tapahtuu on se minun juttu,kaunis nainen tuossa asennossa tarjoaa persreikäänsä nuoltavaks,aah miten kiihottavaa
Katsokaa myös 7.48 kohdalta miten kiihottava asento naisella,tarjoaa persettään nuoltavaksi
- naamakirja 1
Entä naiset eikö löydy yhtään asiasta pitäviä kommentoimaan?
- naiselta vastaus
Naisena tykkään istua kasvojen päällä niin että selkä on miehen vartaloon päin, silloin kulma on hyvä. Kuusysistä en niinkään välitä, kulma on huono enkä oikein nauti siitä.
- nam nam
Juuri näin, tommoista hoitoo kun pääsis tarjoon.
- nam nam
nam nam kirjoitti:
Juuri näin, tommoista hoitoo kun pääsis tarjoon.
Tollai ja sitten alkaisa alusta. Nam.
http://xhamster.com/movies/635290/german_sexy_amateur_facesitting_amp_asslick.html - Istumaan vaan!
Moi, nainen! Tykkääksä istahtaa myös mun naamalleni? Nimittäin aivan hulluna siihen olen ja nuolen kuin viimeistä päivää...
- naamakirja 1
Kiva kuulla näkökulmasi asiaan,enpäs itse ollut tuota ajatellutkaan.Ei pitäisi olla niin itsekäs oman nautinnon saamisen suhteen ja tällä tietenkin tarkoitan itseäni.
- wrqrw
naiset on ujoja omat viamotki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241