Mistäs löytyis Paimiosta oikea kesäkolli kesälavoille? Täällä vapaa kaunis nainen vailla sitä kesäkollia.Eikä tarvi olla vapaa.
Kesäkolli
13
476
Vastaukset
- -vällykärmes-
en niin humpasta ja masurkasta välitä,mut tietty se vaakamambo kyl kiehtoo tälläistä varattuakin viiskymppistä kaveria.
- Esko 52
Kesäkullia voin sulle antaa ja osaan myös viihdyttää sinua lavalla humppaa valssia.
- Kavaljeeri1
Minkähän ikäisestä seuralaisesta ilahtuisit?
Minä olen 43 vuotias ja kokemuksia lavoilta löytyy vuosien takaa, kuinka kokenut tanssija sinä olet?
Kavaljeeri1 - Kesäkissa1
Olen ihan mukavasti kokenut tanssija, mutta en halua niitä "parkettien partaveitsiä" edes kesäkolliksi. Ilahtuisin ikähaitarista 48-60v. Eikä haittaa vähän vanhempikaan, jos mukava olet. Toivon, että sitten kun mennään tanssimaan, vain me tanssitaan keskenämme tai sovitusti jokunen tanssi muittenkin kanssa. Juurikin sen takia etsin kesäkollia, ettei tarvitse notkua hakemassa. Osaan ihan hyvin tanssia.
- Voihan Monttu!
Että kesäkolli kesälavoille! Kesäkissalle muistuttaisn, että se ainoa ja oikea kesälava on poltettu jo lähes 30 vuotta sitten. Legendaarinen Mäntyrinne on ollutta ja mennyttä. Totean vain, että aika entinen ei koskaan palaa...
- etiikka olla pittää
Juu, eihän varattua miestä lainattaisi moiseen tarkoitukseen. Tanssihan on jopa syntiä sylivalssista alkaen.
- Kesäkissa1
Se kesäkolli löytyi jo! Hauskaa kesää muillekin. Tanssit sujui mallikkaasti ja tapailu jatkuu.
- hey looserrrrrr
valehtele lisää,telepatiallako yhteydet hoidit?
- Kesäkissa1
Tapasin tämän miehen lavalla ja ihana vapaa mies on kuten minäkin vapaa nainen. Tapaillaan kokoajan ja käydään myös tanssimassa. Ihanaa. JA sinä looser, olet vain kateellinen, mene itsekin sinne lavalle, niin ehkö voit löytää jonkun kivan kumppanin.
- hey looserrrrrr
näin alas ei ole tarvinnut mennä,hakeakseen seuraa,joten lykkä till vaan sulle.
- nousulentoa
hey looserrrrrr kirjoitti:
näin alas ei ole tarvinnut mennä,hakeakseen seuraa,joten lykkä till vaan sulle.
Sulla on sit suunta vaan ylöspäin, pohjalta ei voi kun nousta, alemmas ei pääse XD
- Kesäkissa1
Ihanaa rakkautta ja niitä lavatansseja on riittänyt ja lisää on tulossa kokoajan tuon ihanan kesäkollin kanssa. Taitaa jo meidän suhde olla muutakin kuin vain kesäsuhde. Tällästä väliaikatietoa sinulle, joka epäilit, ettei voisi sitä ihanaa seuraa löytää kesälavoilta. Olen onnellinen ja miehenikin on ja kihlat kolahtaa kohta .Olemme jo sopineet päivänkin .Kyllä elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Laitoin viestin sinulle epälijä ihan tarkoituksella! Etsi itse myös elämä itsellesi, äläkä paheksu muita!
- säännötkohillaan
Muista pistää pitkät päälle,älä ajele puolillavaloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882