utv ja bollox, häiriintykää lisää

ctrfd6

15

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi häiriintynyt

      Miksi kukaan häiriintyisi, jos jodlari on häiriintynyt, jopa pahastikin?

    • Häiriköit sitten täällä, kun Purjehdus-palstalla tuli tukalaa. Miksi?

      Mitä pahaa veneilijät ovat sinulle tehneet?

      • einaistasulla

        mene päiväkotiin, 49vee luuseri. Netti ei ole sinun ruikutuksesi ja mielipuolisen toiminnan paikka.


      • kohta loppuu
        einaistasulla kirjoitti:

        mene päiväkotiin, 49vee luuseri. Netti ei ole sinun ruikutuksesi ja mielipuolisen toiminnan paikka.

        Älä itke Eero, älä pikkuinen Eero...

        Purjehduspuolella mielipuolinen toiminta väheni oleellisesti, mutta lisääntyi melkein saman verran täällä. Viittispä joku sen lopettaa.


      • havainto
        kohta loppuu kirjoitti:

        Älä itke Eero, älä pikkuinen Eero...

        Purjehduspuolella mielipuolinen toiminta väheni oleellisesti, mutta lisääntyi melkein saman verran täällä. Viittispä joku sen lopettaa.

        4 riviä utv:n hermojen menetystä.


      • havainto
        kohta loppuu kirjoitti:

        Älä itke Eero, älä pikkuinen Eero...

        Purjehduspuolella mielipuolinen toiminta väheni oleellisesti, mutta lisääntyi melkein saman verran täällä. Viittispä joku sen lopettaa.

        "Purjehduspuolella mielipuolinen toiminta väheni oleellisesti"

        Kaj Laaksonen on poistanut kymmeniä viestejä ja ketjuja. Hyvinpurjehvtivista veneistä keksutelu ei ole vähentynyt, mutta sensuuri iski purjehduspalstalle.


    • jodlari47

      Jaa, utv:t tulivat sitten häiritsemään nopeista purkkareista pitävien keskusteluja.
      Olette siis sitä mieltä, ettei tälläkään palstalla saa keskustella nopeista purkkareista, ja niihin liittyvistä varusteista.

      Toisaalta bolloxia ei yhtään kiinnosta poistaa purjehdus-palstalta kaikenmaailman seksistisiä viagra juttuja, kun nopeista purkkareista pitävien jahtaaminen on paljon kiinnostavampaa.

      • sdgsdfg

        veneilypalstojen häiriköinti on heidän elämäntehtävä. Ei kiinnosta veneilyyn liittyvistä asioista kesksutelu, kaikki muu kylläkin.


    • oppinut123

      häiriintyneiden ajatusmaailma:"Mutta kaikki muut palstan lukijat ovat jodlaria vastaan. Sekään ei jodlarin tilannetta paranna, että 99 /100 hänen antamastaan tiedoista tai ohjeista on vääriä."

      Persoonallisuushäriön piirre ajatella noin.

      • kaikilla ph

        Tää nyt oli vain yksi monista persoonallisuushäiriödiagnooseista tänään. On se vain jännää, kun kaikilla muilla paitsi yhdellä on persoonallisuushäiriö. Siis sen yhden tulkinnan mukaan.


      • havainto
        kaikilla ph kirjoitti:

        Tää nyt oli vain yksi monista persoonallisuushäiriödiagnooseista tänään. On se vain jännää, kun kaikilla muilla paitsi yhdellä on persoonallisuushäiriö. Siis sen yhden tulkinnan mukaan.

        utveilla on persoonallisuushäiriö ja koska veneily ei kiinnosta, siksi he edustavat enemmistöä netissä.


    • Tuliko pakit?

      Eikös tuo liity purjehdukseen?

      Miksi tällä palstalla? ;-)

    • kuka on vastaan?

      No niin utv:t, kysytäänpä nyt, onko kukaan teistä nopeita purjeveneitä vastaan?

      Minä en ole, mm. neljäysi ja F-18 ovat hyvinkin mielenkiintoisia luokkia. Omat veneet pitäisi kaiken järjen mukaan luokitella uppotukeiksi, vaikka jodlarimääritelmän mukaan plaanaavatkin. Jopa antiikkinen 6mR menee yli runkonopeutensa.

      • Käsittämätön...

        Mitä edes tarkoittaa "olla nopeita purjeveneitä vastaan"? Ihan käsittämätön ilmaisu.

        Ehkä jos nopea purjevene jotenkin haittaisi muiden elämää. Mitenköhän se olisi mahdollista?


      • feqf34
        Käsittämätön... kirjoitti:

        Mitä edes tarkoittaa "olla nopeita purjeveneitä vastaan"? Ihan käsittämätön ilmaisu.

        Ehkä jos nopea purjevene jotenkin haittaisi muiden elämää. Mitenköhän se olisi mahdollista?

        "Ehkä jos nopea purjevene jotenkin haittaisi muiden elämää. Mitenköhän se olisi mahdollista? "

        Pllaanavista ja hyvinpurjehtivista veneistä keskusteleminen on hyvä asia utveille, he purkavat venevalinnan aiheuttaman pahan olonsa nettiin. Pysyy livemaailma rauhallsiempana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe