Työhaastattelun jälkeen Terstaina tulin kotiin ja otin päikkärit ja kun heräsin oli syke kummallisen korkeella ja oli sellainen ahdistus ja yhtäkkiä vaan alkoi sydän hakkaamaan hulluna ja oli vaikee hengittää. ikäänkuin haukoin henkeä ja hengitys salpaantui. No siitä päivystykseen ja jo sinne mennessä alkoi olo helpottamaan ja kun ottivat sydänfilmin ja verikokeita, niin lääkäri sanoi että sydän filmi on kyllä ihan loistava, eli ei mitään merkkejä rytmihäiriöstä ja verikokeet kunnossa. Nyt aloin miettimään että oliko kyseessä jonkulainen ahdistus/paniikkikohtaus. Voiko se alkaa tolleen ku salama kirkkaalta taivaalta, ilmat että mitää ahdistavaa ja pelottavaa enään edes oli päällä? Sen jälkeen koko ajan ollu sellanen jännitynyt olo ja tuntuu että jokainen pienikin asia jännittää mua hulluna ja ei tarvi ku mennä suihkuun tai tiskata niin alkaa sydän hakkaamaan. Tuntuu että pienessäkin rasituksessa hengitys ei vaan ole sellasta automaattista ja normaalin oloista, ja on jotenkin vaikea hengittää ja sillon tulee myös tuonne rintaan, oikeestaan vasemman rintalihaksen ja kainalon alueelle sellanen outo puristus. Jostain luin että hyperventilaatio ja ahdistus oireisiin ne kuuluukin. onko näin? tuntuu että mä jotenkin jännitän pallean seutua ja senkin takia hengitys on vaikeaa ja raskasta.
Paniikkikohtausko?
MattiTeppoSeppo
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621