Kun olen hakenut kohdasta "Hae Suomi24:stä adventismi -hakusanalla, tulee sinne Antti Kantolan joku sivu, olisiko vaikka kotisivu. Eikö olekin ihmeellistä?
Kumma juttu!
6
95
Vastaukset
- adventtisisar
Niin ja joskus kun laitan hakusanaksi googleen "adventismi", sivusto muuttuu sellaiseksi tiivistetyksi, ja kun sieltä klikkaa adventismi -kohtaa, tulee myös Antti Kantolan tiedot. Miten se on mahdollista?
// Eikö olekin ihmeellistä? //
// kun sieltä klikkaa adventismi -kohtaa, tulee myös Antti Kantolan tiedot. Miten se on mahdollista? // (eräs adv.sisar)
Minäkin kummastelen, miksi sieltä tulee tiedot minusta eikä sitävastoin alex.kasista. Mutta ehkä minä sitten olen lähempänä adventisteja kuin alex.
Ilmeisesti Google luulee tietävänsä, että haet antin kirjoituksia tai tietoja antista. Jossain vaiheessa ehkä olet niin tehnyt ja google muistaa.
Ilmeisesti asialla ei ole kuitenkaan mitään haittapuolia?
Joku toinen - ilmeisesti toinen - kirjoitti:
// Antti Kantola ponkaisee ensimmäisenä, kun hakee sanalla adventismi. Haluaisin hakutyökalun avulla päästä adventismi -sivulle, enkä Kantolan. //
TIETYSTI tulee ekaksi Antti Kantola, kun adv.palstaa googlettaa, JOS ANTTI KANTOLA ON SATTUNUT VIIMEKSI PALSTALLE KIRJOITTAMAAN.
Jos et sitä tekstiä halua nähdä, niin klikkaa joku toinen Googlen ehdottama sivu, niitähän on sivukaupalla. Google vain ehdottaa, ei määräile.
Kokeilin; ei tullut Antti Kantolan nimeä näkösälle, adv.palstaa etsiessäni. Jari Laurila esiintyi 6. sivulla.
KUN GOOGLETIN ADVENTTISISAR, KOKO SIVU TOITOTTI VAIN ADVENTTISISARTA!
https://www.google.fi/search?q=adventtisisar&rlz=1C1AVNC_enFI564FI568&oq=adventtisisar&aqs=chrome..69i57j0l5.7247j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8
antti
- adventtisisar
Voisiko palstan luotsi, Jari Laurila valaista minua tässä asiassa? Eli kysyn vielä, miten on mahdollista tuollainen, johon viestiketjussani viittasin? Tietäisitkö sinä?
- voe voe voe voe
googlella ei ole mitään tekemistä tän eniron palvelimen kanssa, joten valita googlelle.
- adventtisisat
voe voe voe voe kirjoitti:
googlella ei ole mitään tekemistä tän eniron palvelimen kanssa, joten valita googlelle.
google muuten antoi oikeuden poistattaa omia vanhoja googleen tallenettuja tietoja. Ensimmäiset poistattajat olivat kuulemma joku pedofiiili ja joku muukin olisiko ollut rikollinen? En muista tarkasti, mutta ainakin pedofiiili oli toinen niistä tietojensa poistattajista.
Osaatko sitten selittää pätevästi myös sen, miksi Suomi24: hakutyökalulla etsittäessä myös Antti Kantola ponkaisee ensimmäisenä, kun hakee sanalla adventismi. Haluaisin hakutyökalun avulla päästä adventismi -sivulle, enkä Kantolan. - Hakusanojen Taikaa
adventtisisat kirjoitti:
google muuten antoi oikeuden poistattaa omia vanhoja googleen tallenettuja tietoja. Ensimmäiset poistattajat olivat kuulemma joku pedofiiili ja joku muukin olisiko ollut rikollinen? En muista tarkasti, mutta ainakin pedofiiili oli toinen niistä tietojensa poistattajista.
Osaatko sitten selittää pätevästi myös sen, miksi Suomi24: hakutyökalulla etsittäessä myös Antti Kantola ponkaisee ensimmäisenä, kun hakee sanalla adventismi. Haluaisin hakutyökalun avulla päästä adventismi -sivulle, enkä Kantolan.'alex.kasi'
https://www.google.fi/search?q=alex.kasi&rlz=1C1AVNC_enFI564FI568&oq=alex.kasi&aqs=chrome..69i57j0l5.3685j0j4&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8
'adventtisisar'
https://www.google.fi/search?q=adventtisisar&rlz=1C1AVNC_enFI564FI568&oq=adventtisisar&aqs=chrome..69i57j0l5.4773j0j9&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8
https://www.google.fi/search?q=antti kantola&rlz=1C1AVNC_enFI564FI568&oq=antti kantola&aqs=chrome..69i57j69i61j69i60j0l3.5007j0j9&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8
taikasanat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412