Kun tilaat tavaraa netistä. kamat seisoo ilella varastoissa viikon eikä liiku mihinkään.
vaikka tullittomia ja verottomia alle 20e :n tilauksia.
Sitten kun menee tulli, Suomen tulli on siirtynyt netti tullaukseen joka on niin paska systeem jota ne ei varmaan itsekkään osaa käyttää.
Itella irtisanoo porukkaa ja ihmiset tilaa nykyään kaikki netistä ja suma seisoo.
Kohta tämä itellan paska menee täysin lukkoon.
itella jarruttaa
juke2
2
148
Vastaukset
- t43631
Soita sinne urpo ja sano että alle 20e tilauksia niin pistävät eteenpäin, tarvittaessa esität kuitin sähköpostitse tms. tai sitten jos on sellaisa että menee tulli niin runoilet sinne jotain niin laittavat eteenpäin. Tullin kanssa en ole törmännyt ongelmiin koskaan vaikka tavaraa on kulkenut paljonkin.
- klklökklölkö
Kestää aikansa kun huume- ja rahakoirat käy haistelemassa lähetykset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556