Tämä on muslimien vääristynyt näkemys

IhanaJeesus

"Sana on jumala ja Jumala on aurinko"

Hebrealaisten Jumalan palvelijat, ovat kun he ovat antaneet Jeesuksen sovittaa itsensä Isä Jumalan kanssa.
Tuossa uudestisyntymässä Jumalan lapsella on ainainen keskustelu yhteys Jumalan kanssa Jeesuksen kautta.
On todella ihanaa olla Jumalan lapsi ja perillinen, Kun Jumalan Pojan veri puhdistaa kaikesta vääryydestä, Kuhan vain valkeudessa vaelletaan.

21

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhmeellisenPikkutark

esimerkiksi nimikristittyjenkään ei tarvitse mennä ramadanin aikaan mihinkään kellariin syömään jäätelöä, sen vuoksi, ettei allah näe.
      Nimi kristyttikin tietää sen että Hebrealaisten Jumala näkee kaikki salaisimmatkin asiat joita hän tekee, tai jättää tekemättä.
      Sillä Jumala ei katso henkilöön.
      2:12 Sillä kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaan;
      2:13 sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.
      2:14 Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
      2:15 ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä -
      2:16 sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.
      2:17 Mutta jos sinä kutsut itseäsi juutalaiseksi ja luotat lakiin ja Jumala on sinun kerskauksesi
      2:18 ja tunnet hänen tahtonsa ja, opetettuna laissa, tutkit, mikä parasta on,
      2:19 ja luulet kykeneväsi olemaan sokeain taluttaja, pimeydessä olevien valkeus,
      2:20 ymmärtämättömien kasvattaja, alaikäisten opettaja, sinulla kun laissa on tiedon ja totuuden muoto:
      2:21 niin sinäkö, joka toista opetat, et itseäsi opeta; joka julistat, ettei saa varastaa, itse varastat;
      2:22 joka sanot, ettei saa tehdä huorin, itse teet huorin; joka kauhistut epäjumalia, kuitenkin olet temppelin ryöstäjä;
      2:23 joka laista kerskaat, häväiset lainrikkomisella Jumalaa?
      2:24 Sillä "teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa", niinkuin kirjoitettu on.
      2:25 Ympärileikkaus kyllä on hyödyllinen, jos sinä lakia noudatat; mutta jos olet lainrikkoja, niin sinun ympärileikkauksesi on tullut ympärileikkaamattomuudeksi.
      2:26 Jos siis ympärileikkaamaton noudattaa lain säädöksiä, eikö hänen ympärileikkaamattomuutensa ole luettava ympärileikkaukseksi?
      2:27 Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja.
      2:28 Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;
      2:29 vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta

• ei eroa

Kristitty, muslimi. Eri tulkinta samasta taruolennosta.

• Täydellisyys

Hebrealaisten Jumalan Poika,

ei suinkaan ole tuhannen ja yhden yön tarustoa,

vaan tämänkin ajan historiassa vaikuttava Hallitsija,

jolle on Hebrealaisten Jumala antanut kaiken vallan taivaassa ja maan päällä.

Hän Jeesus on alku ja loppu.

Hän on ensimmäisen ja myös viimeisellä ihmiselle muuttumattomasti sama.

Alffa ja Omega.

• satua vain

Jos löytyisi edes yksi todiste joka tukisi näkemystäsi, voisimme edes hieman paremmin ottaa sitä tosissaan.

• Puhuva hauki.
        satua vain kirjoitti:

Jos löytyisi edes yksi todiste joka tukisi näkemystäsi, voisimme edes hieman paremmin ottaa sitä tosissaan.

Kannattaa rohkeassti kysyä vaikka kaloilta: Job.12:8-9. Tahi tutkistele maata, niin se opettaa sinua, ja meren kalat kertovat sinulle. Kuka kaikista näistä ei tietäisi, että Herran käsi on tämän tehnyt.

• IhanaSana
        satua vain kirjoitti:

Näkyvät ovat ajallisia, mutta näkymättömät ikuisia.

Koska Hebrealaisten Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt ja kaikki, mitä Hän itsestään on ilmoittanut löytyy kun Pyhä Henki avaa ymmärryksemme käsittämään raamatun kirjoituksia oikein.

Tästä linkissä avaa uskon salaisuutta ”imaani” Rauno Helppi hyvin elävästi Pyhän Hengen voimassa.

http://www.saarna.net/saarna.php?id=2656

• satua vain
        IhanaSana kirjoitti:

Näkyvät ovat ajallisia, mutta näkymättömät ikuisia.

Koska Hebrealaisten Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt ja kaikki, mitä Hän itsestään on ilmoittanut löytyy kun Pyhä Henki avaa ymmärryksemme käsittämään raamatun kirjoituksia oikein.

Tästä linkissä avaa uskon salaisuutta ”imaani” Rauno Helppi hyvin elävästi Pyhän Hengen voimassa.

http://www.saarna.net/saarna.php?id=2656

Ei saarna ole todiste muusta kuin saarnaajan olemassaolosta.
        Jos sinä et usko esimerkiksi joulupukkiin, niin tuskin uskoisit vaikka laittaisin sulle linkin ohjelmaan, jossa puhutaan joulupukista ... vai?

• suosittelen
        satua vain kirjoitti:

Ei saarna ole todiste muusta kuin saarnaajan olemassaolosta.
        Jos sinä et usko esimerkiksi joulupukkiin, niin tuskin uskoisit vaikka laittaisin sulle linkin ohjelmaan, jossa puhutaan joulupukista ... vai?

Tuossa linkissä Rauno Helppi, kertoi omakohtaisen todistuksen, mitä tapahtui, kun hän sanoi: Jeesus auta. Hän pääsi, huume riippuvuudesta ilman vieroitusoireita ja elämä muuttui ei Helpin voimilla, vaan kun Pyhä Henki pääsi sen hänessä kirkastamaan Jeesuksen ainutketaista Voimaa.

Itse olin kiroilija, kortinpelaaja, valehtelija, tupakan orja, syyttävä omatunto ja kuoleman pelko poistui, kun sannoin Jeesukselle anna syntini anteeksi ja tule minun Herrakseni, tämän jälkeen sain ottaa vastaan myös käydä kasteenhaudan kautta paikallis seurakunta yhteyteen”1Pt 3:21 vesi nyt teidätkin pelastaa, kasteena - joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta - Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta”

Ihmeellistä kyllä rakastuin raamatun sanaan ja olenkin saanut sitä lukea jo yli neljäkymmentä vuotta seitsemän luvun päivävauhdilla.

En ole kyllästynyt vieläkään Raamattuun, Raamattu on syrjäyttänyt muut kirjat, lehdet, iskelmien kuuntelu myös loppui ja tuli halu puhdistaa ajatukset iskelmien sanoista.

Ihanaa, Jeesus on todella elämäni Herra! Rakastan, Jeesusta tänään enemmän kuin koskaan.

• Ihmisen poika.
        suosittelen kirjoitti:

Tuossa linkissä Rauno Helppi, kertoi omakohtaisen todistuksen, mitä tapahtui, kun hän sanoi: Jeesus auta. Hän pääsi, huume riippuvuudesta ilman vieroitusoireita ja elämä muuttui ei Helpin voimilla, vaan kun Pyhä Henki pääsi sen hänessä kirkastamaan Jeesuksen ainutketaista Voimaa.

Itse olin kiroilija, kortinpelaaja, valehtelija, tupakan orja, syyttävä omatunto ja kuoleman pelko poistui, kun sannoin Jeesukselle anna syntini anteeksi ja tule minun Herrakseni, tämän jälkeen sain ottaa vastaan myös käydä kasteenhaudan kautta paikallis seurakunta yhteyteen”1Pt 3:21 vesi nyt teidätkin pelastaa, kasteena - joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta - Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta”

Ihmeellistä kyllä rakastuin raamatun sanaan ja olenkin saanut sitä lukea jo yli neljäkymmentä vuotta seitsemän luvun päivävauhdilla.

En ole kyllästynyt vieläkään Raamattuun, Raamattu on syrjäyttänyt muut kirjat, lehdet, iskelmien kuuntelu myös loppui ja tuli halu puhdistaa ajatukset iskelmien sanoista.

Ihanaa, Jeesus on todella elämäni Herra! Rakastan, Jeesusta tänään enemmän kuin koskaan.

Oliko Jeesus Jumalan Poika? Room.1:3. Hänen Pojastansa joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä. Ilm.22:16. Minä, Jeesus. lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti.

• satua vain
        suosittelen kirjoitti:

Henkilökohtaiset kokemukset eivät todista yhtään mitään.
        Vai oletko sitä mieltä että Allah on olemasa koska monet musliimit kokevat hyviä asioita kun rukoilevat Allahia?
        Entä onko avaruusolioita olemassa koska tuhansilla on henkilökohtaisia kokemuksia siitä, että avaruusoliot ovat siepanneet heitä?
        Heidänkin elämänkatsomus muuttuu tuollaisten kokemusten jälkeen.

Monet hindut elävät askeettista elämää, koska uskovat uudestisyntymään.
        He ovat aivan varmoja siitä. Tarkoittaako tämä että Krishna on olemassa?

• uskok/olkaaUskomatta
        satua vain kirjoitti:

Henkilökohtaiset kokemukset eivät todista yhtään mitään.
        Vai oletko sitä mieltä että Allah on olemasa koska monet musliimit kokevat hyviä asioita kun rukoilevat Allahia?
        Entä onko avaruusolioita olemassa koska tuhansilla on henkilökohtaisia kokemuksia siitä, että avaruusoliot ovat siepanneet heitä?
        Heidänkin elämänkatsomus muuttuu tuollaisten kokemusten jälkeen.

Monet hindut elävät askeettista elämää, koska uskovat uudestisyntymään.
        He ovat aivan varmoja siitä. Tarkoittaako tämä että Krishna on olemassa?

Arvaa kuka sanoi näin? "Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita."

Miksi sitten alkuseurakunnat tuhoutuivat arabi alueilta?

No syy on yksinkertainen he kyllä puhdistuivat, mutta heiltä puuttui Pyhän Hengen voima, todistaa ihmisten edessä, että sinä olet Kristus elävän Jumalan Poika.

Niinpä toteutui Jeesuksen ennustus:

”Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa. Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin.' Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna. Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."

• Ihanaa!
        Ihmisen poika. kirjoitti:

Oliko Jeesus Jumalan Poika? Room.1:3. Hänen Pojastansa joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä. Ilm.22:16. Minä, Jeesus. lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti.

Matteuksen evankeliumi:
        3:17 Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt." >> Jakeen lisätiedot
        17:5 Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä."

Markuksen evankeliumi:
        9:7 Ja tuli pilvi, joka peitti heidät varjoonsa, ja pilvestä kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani; kuulkaa häntä."

2.Pietarin kirje:
        1:17 Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt."

Jeesus alensi itsensä ja otti orjan muodon, siksi hän nimitti itseä ihmisen pojaksi= hän on lihaksi tullut Jumalan Poika. Hän oli 100% ihminen, Mutta myös !00% Jumala

• Muslimeille plussaa
        uskok/olkaaUskomatta kirjoitti:

Arvaa kuka sanoi näin? "Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita."

Miksi sitten alkuseurakunnat tuhoutuivat arabi alueilta?

No syy on yksinkertainen he kyllä puhdistuivat, mutta heiltä puuttui Pyhän Hengen voima, todistaa ihmisten edessä, että sinä olet Kristus elävän Jumalan Poika.

Niinpä toteutui Jeesuksen ennustus:

”Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa. Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin.' Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna. Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."

Koko kristinusko olisi kadonnut alkutekijöihinsä, jollei Rooman valtakunta olisi ottanut sitä viralliseksi uskokseen ja muokannut siitä yhtenäisen version sotkemalla juutalaisten teksteihin eurooppalaisia oppeja ja ajatuksia.

Kukaan, ei kukaan, uskonut Jeesuksen aikaan esim. kolmiyhteiseen jumalaan. Eikä kenelläkään ollut nykykristinuskon mukaista käsitystä kadotuksesta ja pelastuksesta.

Minusta muslimit kunnioittavat Jeesusta enemmän kuin kristityt. Ainakaan he eivät lisäile Jeesuksen sanoihin omiaan ja väitä, että hän oli jumala. Eikä heillä ole mitään kummallista oppia ristinkuolemasta ja jumalasta, joka ei voi antaa anteeksi muutoin kuin tappamalla Jeesuksen.

Vielä Paavalin aikaan ei ollut olemassa oppia ikuisesta kadotuksesta. Olisikin mielenkiintoista tietää, milloin ne tekstit on kirjoitettu, joissa Jeesus sellaisesta opista puhuu. Todelliselle Jeesukselle oppi olisi ollut täysin vieras ja pakanallinen.

Raamattu vääristelee Jeesuksen sanoja ja tekoja kirkkoisien tahdon mukaisiksi.

• käännösvirhe
        Ihmisen poika. kirjoitti:

Ei kirkas kointähti vaan kirkas AAMUTÄHTI.

• Jeesuksen sanat
        Muslimeille plussaa kirjoitti:

Koko kristinusko olisi kadonnut alkutekijöihinsä, jollei Rooman valtakunta olisi ottanut sitä viralliseksi uskokseen ja muokannut siitä yhtenäisen version sotkemalla juutalaisten teksteihin eurooppalaisia oppeja ja ajatuksia.

Kukaan, ei kukaan, uskonut Jeesuksen aikaan esim. kolmiyhteiseen jumalaan. Eikä kenelläkään ollut nykykristinuskon mukaista käsitystä kadotuksesta ja pelastuksesta.

Minusta muslimit kunnioittavat Jeesusta enemmän kuin kristityt. Ainakaan he eivät lisäile Jeesuksen sanoihin omiaan ja väitä, että hän oli jumala. Eikä heillä ole mitään kummallista oppia ristinkuolemasta ja jumalasta, joka ei voi antaa anteeksi muutoin kuin tappamalla Jeesuksen.

Vielä Paavalin aikaan ei ollut olemassa oppia ikuisesta kadotuksesta. Olisikin mielenkiintoista tietää, milloin ne tekstit on kirjoitettu, joissa Jeesus sellaisesta opista puhuu. Todelliselle Jeesukselle oppi olisi ollut täysin vieras ja pakanallinen.

Raamattu vääristelee Jeesuksen sanoja ja tekoja kirkkoisien tahdon mukaisiksi.

Kristityt ovat kirkon sokaisemia.

• AvaaYmmärryksemme
        Jeesuksen sanat kirjoitti:

Kristityt ovat kirkon sokaisemia.

Nämäkin ovat Jeesuksen meille antamia sanoja:

Jeesuksen omat; ”olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä. Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat, niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva. Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden. Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa. Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä. Me olemme kaikin tavoin ahdingossa, mutta emme umpikujassa, neuvottomat, mutta emme toivottomat, vainotut, mutta emme hyljätyt, maahan kukistetut, mutta emme tuhotut. Me kuljemme, aina kantaen Jeesuksen kuolemaa ruumiissamme, että Jeesuksen elämäkin tulisi meidän ruumiissamme näkyviin. Sillä me, jotka elämme, olemme alati annetut kuolemaan Jeesuksen tähden, että Jeesuksen elämäkin tulisi kuolevaisessa lihassamme näkyviin......
        tietäen, että hän, joka herätti Herran Jeesuksen, on herättävä meidätkin Jeesuksen kanssa ja asettava esiin yhdessä teidän kanssanne. (2Kor 4)

• SanaElääSanaOnJumala

Matt. 24:24
      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

2 Tes 2 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennen kuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Ettekö muista, että minä (Jeesus), kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
      Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton,

jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sen tähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sen tähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.”

Islam sanoo ettei Jeesus kuollut ristillä ja ettei hän ollut (Hebrealaisten) Jumalan Poika. Joten tuo islamilaisten oppi eksyttää jopa valitutkin.

• taikauskoa vain

"Islam sanoo ettei Jeesus kuollut ristillä ja ettei hän ollut (Hebrealaisten) Jumalan Poika. Joten tuo islamilaisten oppi eksyttää jopa valitutkin."

Ei Islam eksytä, vaan puhuu täysin totta.
        Meillä ei ole ensimmäistäkään todistetta siitä, että jeesus kuoli ristillä, eikä eedes siitä, oliko hän koskaan edes olemassa. Puhumattakaan siitä, että hän olisi Jumalan poika.

Eksyttäjä on se joka väittää tietävänsä jotain mitä ei voi tietää tai mistä ei ole todisteita.

• TyrmääväTeksti
        taikauskoa vain kirjoitti:

"Islam sanoo ettei Jeesus kuollut ristillä ja ettei hän ollut (Hebrealaisten) Jumalan Poika. Joten tuo islamilaisten oppi eksyttää jopa valitutkin."

Ei Islam eksytä, vaan puhuu täysin totta.
        Meillä ei ole ensimmäistäkään todistetta siitä, että jeesus kuoli ristillä, eikä eedes siitä, oliko hän koskaan edes olemassa. Puhumattakaan siitä, että hän olisi Jumalan poika.

Eksyttäjä on se joka väittää tietävänsä jotain mitä ei voi tietää tai mistä ei ole todisteita.

"Eksyttäjä on se joka väittää tietävänsä jotain mitä ei voi tietää tai mistä ei ole todisteita."

Kirjoitettu on 1Joh 2:22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.

• uskomatonta!

1.Johanneksen kirje:
      5:12 Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.

• Toivottavasti helluntailaiset (ja muutkin kristityt) suuntaavat lähetystyötänsä yhä enemmän islamilaisiin maihin ja erityisesti niihin islamilaisiin valtioihin, jotka sallivat lähetystyön. Tällä hetkellä helluntailaiset tekevät paljon lähetystyötä kristityissä valtioissa, kuten vaikkapa Saksassa, ilmeisesti sen vuoksi että eivät pidä katolilaisia ja luterilaisia hyvinä kristittyinä.

Uskon, että useampi henkilö tukisi helluntaiseurakuntien lähetystyötä, jos se tehtäisiin pelkästään pakanauskontojen, kuten islamin parissa, eikä muiden kristittyjen parissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7455
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4492
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3510
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      510
      3275
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2164
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1813
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      24
      1799
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe