VPK nuorista huolestunut

Rekkakuski

Miksei vpk nuorten kanssa toimivien rikosrekisteriä tarkasteta? En omia lapsia ainakaan uskaltaisi päästää sinne.

15

1302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikuli1

jaaha.Mikäs sielä on sit vialla?

• kuka muu

Kukas tällainen henkilö on?

• Kouluttaja3vuotta

Nykyään täytyy toimittaa rikosrekisteriote palokunnan hallituksen nähtäväksi.

• raimo8

Kuinka usein tarkistetaan? Jos ollut vaikka viisi vuotta mukana ja syyllistyy rikokseen.

• omg

kärpäsestä tehdään härkänen....ota asioista selvää ennenkuin alat päivittelemään palokunnan nuorien turvallisuutta.

• Jeesustele vain

Onko rikos mielestäsi myrsky vesilasissa?

Itselleni on aina opetettu, että rikos on rikos.

Otapa itse asioista selvää senkin ignorantti hölöttäjä.

• vpk on hyvä asia

Jos löytyy henkilöitä vapaaehtoisesti vetämään nuoria jossakin toiminnassa, niin ei pidä siitä heti löytää negatiivista. Minun tietoni mukaan Jämijärven vpk:n nuorien vetäjänä on pitkään ollut todella hyvä ja aktiivinen naishenkilö, jolla ei ole todellakaan rikosrekisteriä. Kyliltä tosin kuulin, että ko. henkilö ei jatka enää ensi vuonna. Harmi. Toivottavasti seuraaja on yhtä aktiivinen ja hyvä. Kaikki mitä tehdään nuorten hyväksi, etteivät ne loju kaduille ja raitilla, on hyvä ja suosittava asia. Ketähän rekkakuski tarkoittaa rikosrekisterin omaavalla henkilöllä.

• Lepakoitavintillä

Jos tykkää lapsista nii vkp oiva paikka.

• Valo vintillä

Tarkoittanet jos ei tykkää lapsista niin VPK on oiva paikka.

• Pee.edofiili

Eikun nimenomaan jos tykkää lapsista. Mutta tässä tapauksessa heistä "tykätään" väärällä lailla. Omia muksujani en Jämijärven VPK:aan vie!

• Jämppäläinen

Hieman kans ihmetyttää että lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomion saanut henkilö toimii aktiivisesti vpk:ssa missä lapsia ja nuoria on myös runsaasti mukana.

• Peronvihaaja

Meirän poika pyysi päästä VPK:aan, mutten päästä Jämijärvellä. Jääkiekko kelpasi niin minulle kuin pojallekin paremmin, kun Kankaanpäähän kuitenkin pitää lähteä kuskaamaan.

• Jämppäläinen
    • VPKsairaalalobbarit

VPK harjoittaa stalkkausta ja lobbaa turisteille vakuutushoitoja isojen kaupunkien sairaaloissa - sadant ar livet (se ei o rikollista!)

• Oilser

Tiedän kyseisen henkilön ikävää, että tälläistä sattuu mutta nyt on Jämijärvellä vastuullinen sekä taitava porukka nuorten parissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      511
      1908
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1586
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1377
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      982
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      939
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      936
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      773
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    Aihe