4 päivän reissuni aikana 9 Pariisilaista pummasi tupakkia.
Tupakkipummeja Pariisi täynnä
9
324
Vastaukset
- tavan paikka
Minä olen ollut siellä montakin kertaa eikä kukaan ole koskaan pummannut minulta tupakkaa.
Eipä olisi ollut antaakaan. - ihme paikka.
Ilmeisesti vaikutat sitten rahattomalta mieheltä. 4 päivän aikana 9 pummaajaa. Kaduilla kaikki.
- pfdjfklda
Kuulostaa ihan Helsingin rautatieasemalla.
- varoituksen sana
Yksi paikallinen kaverini (mukava ja kohtelias nuorimies, 25 v, ei-polttaja) kertoi kantavansa aina (!) takintaskussa askia kaiken varalta. Tuntematon pummaaja oli kerran vetänyt kaveria turpiin, kun ei ollut saanut haluamaansa - siis pummittua tupakkaa henkilöltä joka ei polta. Aika karua kohtelua. :(
- ranskanpilaajat
Ne pummaajat ovat siellä loisivia muslimi-mamuja.
- Mmmm,mmmm,
Loisivia? Meidän kodin ympäristössä Pariisin ulkopuolella 95 prosenttia yrityksistä on arabien omistamia ja pyörittämiä.
- Varoittajatar
Mmmm,mmmm, kirjoitti:
Loisivia? Meidän kodin ympäristössä Pariisin ulkopuolella 95 prosenttia yrityksistä on arabien omistamia ja pyörittämiä.
Jaa, taitaa huumebisnes kukoistaa kotisi ympäristössä. Ethän itse ole koukussa?
- varoittajatar
Varokaa Pariisissa ja muualla Ranskassa. Siellä tappaja-muslit ajavat autolla jalankulkijoiden joukkoon. Se on nykyään siellä päivittäistä.
- Pariisin reissu
Aloittaja ajoi metrolla stadiin, kävi assalla röökillä ja ajoi takaisin himaan Kontulaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303611Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91668Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.140965Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839