Suomi24:n säännöt...

Marrs

18v ikäraja tällä palstalla on älytön. Sääntöjen mukaan tällä palstalla saisi olla vain yli 18-vuotiaiden kirjoituksia, vaikka a) suojaikäraja on 16 ja b) täällä usea kirjoittaja sanoo olevansa alle 18. Mistähän 18 vuoden ikäraja Suomi24:n seksikeskusteluihin on ylipäänsä keksitty?

7

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Escapist

Tuo ikäraja on siinä mielessä liian korkea, että näitä selaillessa todella moni kokematon nuori pyytää apua millon mihinkin tilanteeseen. Itse avitan mielelläni näitä tapauksia. Ne kysymykset oikeesti askarruttaa niitä ja hyvä vastaus (niitä on edelleen valitettavan vähän) voi pelastaa ko. nuoren seksielämän tai sen aloittamisen ja auttaa/poistaa mahdollisia itsetunto-ongelmia jne. Voisiko näille nuorille kyhäillä jokin oma palsta, joka olisi tarkassa valvonnassa sakkolihan kärkkyjiltä, ja jossa voisi olla vaikka seksuaaliterapeuttikin vastailemassa. Lisäksi me tavalliset ihmiset voimme kertoa heille omia kokemuksiamme, jos niistä on heille apua.

• yli 18

Eikö kaikki palstalla alle 18v tyttöinä esiintyvät olekaan toimittajia,i vanhoja setiä tai poliiseja?

• 12v

Ikäraja on iha älytön oon ite 12 ja muut samaikäset pyytää tärkeis asios neuvoo mitä ei uskalla kysyy vanhemmilt

• Marrs

Olen samaa mieltä, että 16 vuoden ikäraja on älytön ja 18 vuoden vielä älyttömämpi. Itse lähden siitä, että sellaisena esiintyvä on aina potentiaalisesti vihamielinen taho, joka koettaa narauttaa minut; ajattelen näin siksi, että mahdolliset sanktiot itselle ovat aika hurjat ja ikärajaa vahtii joukko kaikenlaisia sankareita, joilla on vinksahtanut päässä.

Kyllä mä aina jonkun teinin ihmetellessä jotakin asiaa kehossaan ym annan vinkkiä, jos muistaa itse joskus miettineensä samaa. Ei siihen mun mielestä liity mitään seksuaalista, jos liikutaan teknisellä tasolla, esim vaikka pohditaan alastomuuden kokemista tai minkäikäisenä muija saa ostaa kaupasta dildon, minkäikäisenä harrasti seksiä ekan kerran, "onks normaalia että...", jne. Noissa asioissa kyllä höpötän omia kokemuksiani vaikka 12-vuotiaille. Muistan ite, kuinka hämmentäviä kysymyksiä silloin oli ja kuinka nyt tietää vastaukset.

Sheriffit ei ole juurikaan kajonneet tällaisiin viesteihin.

• Marrs

Korjauksia edelliseen: siis alle 16-vuotiaina esiintyvät, aikuisilta seksiä himoavat aiheuttavat mussa epäilyjä, mutta kyllä vinkkejä irtoaa. Ainoastaan ei seksuaalisia aktiviteetteja.

• Marrs

... ja vielä tarkennusta: tietty meinasin, että reippaasti täysi-ikäisenä mulle pamahtais sakkoa jo seksuaalissävytteisestä viesteilystä alle 16-vuotiaan kanssa; että siksi olen varuillani asian suhteen. Kaikki muu on mun mielestä ok

• Mies v23

niin te nuoret on ihan hyvä että kysytte ja tulette tänne kysymään mutta älkää pistäkö otakaa mun neitsyys/poikuus on todella tyhmää tekää sitä sitten kun ootte 18v jos sitten kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      116
      2674
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      86
      2324
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1830
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1777
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      166
      1713
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1566
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1556
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      122
      1362
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      371
      1271
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1259
    Aihe