koppityyppi ja antti + muut tyypit vailla Jumalaamme

adventtisisar

Riittääkö tältä päivältä?

Rukoilen sydämestäni teidän puolestanne. Jumala voi vaikka siirtää vuoria, niin tahtoessaan. Hän voi myös teidät parantaa.

Omieni puolesta en tässä yhteydessä rukoile. Se rukous on kiitollisuuden rukous, ei pyyntö. Se on minun sydämeni rukous aivan hiljaa. Paikalla vain Jumala ja minä.

3

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • // koppityyppi ja antti muut tyypit vailla Jumalaamme //

Kovastipa adventtisisart kaipaelevat koppimiestä sekä anttia.
      Kiitokset sydämellisistä rukouksista - kyllä useinmiten tuntuu siltä, että olen "vailla Jumalaa". Mutta: 'Kenen tykö me menisimme?' Jos Herra ei ole kanssani, niin sitten ei toivoa ole. Sentään Rm.5:4 lupaa, että koetuksesta selviäminen antaa toivoa.

Varmuus pelastuksesta

1 Kun nyt Jumala on tehnyt meidät, jotka uskomme, vanhurskaiksi, meillä on Herramme Jeesuksen Kristuksen ansiosta rauha Jumalan kanssa. 2 Kristus on avannut meille pääsyn tähän armoon, jossa nyt lujasti pysymme. Me riemuitsemme siitä toivosta, että pääsemme Jumalan kirkkauteen. 3 Me riemuitsemme jopa ahdingosta, sillä tiedämme, että ahdinko saa aikaan kestävyyttä,

4 kestävyys auttaa selviytymään koetuksesta ja koetuksesta selviytyminen antaa toivoa. 5 Eikä toivo ole turha, sillä Jumala on vuodattanut rakkautensa meidän sydämiimme antamalla meille Pyhän Hengen.
      6 Meistä ei ollut itseämme auttamaan, mutta Kristus kuoli jumalattomien puolesta, kun aika koitti.

7 Tuskin kukaan haluaa kuolla edes nuhteettoman ihmisen puolesta; hyvän ihmisen puolesta joku ehkä on valmis antamaan henkensä. 8 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä.
      9 Kun hän nyt on vuodattamalla verensä tehnyt meidät vanhurskaiksi, hän vielä paljon varmemmin pelastaa meidät tulevalta vihalta.

10 Jos kerran Jumalan Pojan kuolema sovitti meidät Jumalan kanssa, kun olimme hänen vihollisiaan, paljon varmemmin on Jumalan Pojan elämä pelastava meidät nyt, kun sovinto on tehty. 11 Eikä siinä vielä kaikki. Me saamme myös riemuita Jumalastamme, kun nyt olemme vastaanottaneet Herramme Jeesuksen Kristuksen valmistaman sovituksen.
      ( http://www.evl.fi/raamattu/1992/Room.5.html )

// Omieni puolesta en tässä yhteydessä rukoile. Se rukous on kiitollisuuden rukous, ei pyyntö. Se on minun sydämeni rukous aivan hiljaa. Paikalla vain Jumala ja minä. //

Joo, toi on viisasta, että salassa rukoilee ne kipeimmät anomukset. Julkisuus ei hyvä.

Matt. 6:6
      Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
      Matt. 6:18
      Silloin sinun paastoasi eivät näe ihmiset, vaan Isäsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.

antti

• adventtisisar

Taisi antilta tulla freudilainen lipsahdus. En minä teitä kaipaa. Itse niin sanoit. PÄINVASTOIN. Teidän kanssa juuri en yhtään viihdy, kun solvaatte ja kieroilette vähän väliä. Välillä pidätte äidistä, välillä tyttärestä. JOS nyt satut ymmärtämään mitä tarkoitan. Välillä kyllä olen epäillyt älyäsi. niin hei Antti. Kyseessä on sanonta äidistä ja tyttärestä. Kysymys kuuluu kaipaatteko te sitten koppimiehen kanssa minua. En todella sitä toivo. Sillä teidän kanssa olen aina ns. Napit vastakkain. Alex on kelpoinen, hänen kirjoituksiaan on mukava lukea. Mutta todella vuoren on siirryttävä, ennen kuin teidän kanssanne voi edes yrittää alkeellistakaan .

• adventtisisar

Keskustelua. Siis alkeellisintakaan keskustelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe