Voisitko antaa kumppanillesi anteeksi jos hän tartuttaa sinut?

Kohtaloko?

Voisitko antaa anteeksi jos kumppanisi tietää hänellä olevan esim. herpeksen mutta ei kerro siitä sinulla ja saat jossain vaiheessa tartunnan?

16

526

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nou...

      En antaisi jos tietää ja silti ei kerro, se suhde olisi sitten siinä.

    • moniko tajuaa

      muistakaan sitten mainita huuliherpeksestäkin, herpes voi oikeasti tarttua myös suuseksissä

      • Anonyymi

        Kummastakaan ei tarvitse mainita, ei huuli- eikä sukupuoliherpeksestä. Voit olla ihan huoletta ja röää normaalia elämää ja myös normaalia seksielämää.


    • Kohtaloko?

      Mitä jos suhteeseen liittyy pieni lapsi, pystysittekö antamaan lapsen takia anteeksi?

    • Tsemppiä

      Tilanteen kokonaisuus ratkaisisi, jos kaikki muu olisi kunnossa niin tottakai asia voitaisiin selvittää. Lapsen takia varmasti venyisi miljoona kertaa isommissakin asioissa.
      Olisi harmi jos muuten hyvän tyypin kanssa kävisi näin. Tulisi aika epäarvostettu olo ja sitten ajatus että toinen on luonteeltaan ainakin osittainen nahjus kun ei saa asioita kunnolla hoidettua. Mutta kaipa melkein kaikki asiat on mahdollista korjata, anteeksi voi antaa. Pelottavampaa on se, että pystyisikö enää ihan oikeasti arvostamaan ja luottamaan tämmöiseen veijariin

    • Täplä

      Aika kurja tyyppi :(

    • pinnallisuusällöttää

      Kyllä itse voisin antaa anteeksi jos vain oikeasti rakastaisimme toisiamme ja henkilö olisi erittäin rakas minulle oli lapsia tai ei.

      Anteeksi antaminen voi olla vaikeaa, mutta et sinä mene naimisiinkaan olematta valmis antamaan anteeksi ja tekemään kompromisseja sekä pyrkimään ratkaisemaan riidat puhumalla ja olemaan valmis panostamaan avioliittoon.

      Yleisin virhe mitä nuoret tekevät on naimisiin meno mahd. nopsaan koska kuvitellaan, että näin sitä elää pitää ja tuo mies/nainen on se oikea eikä tielle tule ihanempaa piste.


      Jos et ole valmis antamaan anteeksi kun joku pettää luottamuksen, niin älä edes seurustele sillä sinä annat anteeksi luottamuksen pettämisen aina kun annat jotain anteeksi.

    • auli99

      Oikeasti minkä helkkarin takia nykyään pitäis erota valheen vuoksi????? Mä en tajua ollenkaan sitä, kuinka helposti ihmiset eroaa nykyään. . Ihan sairasta mun mielestä. Voit antaa anteeksi! Kunhan ei kuseta sua vuosikausia, niinkuin mulle kävi perheenjäsenen kanssa jota en enää jaksa. Jos kaikki muu on surinpiirt kunnossa!Helpostikin.

    • riippuu mitä tarkoit

      Anteeksi voisin ehkä antaa mutta suhde olisi kyllä siinä.

    • Felicia feeniks

      En voisi antaa anteeksi. Kertomattomuus on epäkunnioittava teko ja kertoo myös itseluottamuksen puutteesta. Onneksi ei ole jätetty koskaan kertomatta.

    • Infoa888888888888888

      Herpes tartunnan salaamisen pystyn antamaan anteeksi, mutta HIV tai Hepatiitti C tartunnan salaamista en.

      Toisin kuin HIV ja Hepatiitti C, herpes tuskin pilaa elämääsi lainkaan (ellet sitten ole niin pinnallinen, että tarvitset nitroja jo nähdessäsi 1 rypyn otsallasi).

      HIV tartuntaa pystyy kyllä hoitamaan ja nykyään tappaa harvoin, mutta lääkityksen aiheuttamat sivuoireet eivät ole mukavia.

      Hepatiitti C on tietyllä tavalla HIV:tä kamalempi, se tappaa jos et saa uutta maksaa ja välty jälkitartunnalta ja siihen ei ole muita hoitoja tai rokotteita olemassa vaikka Hepatiitti A ja B taas rokotteet on.

    • Anonyymi

      Voin antaa anteeksi mitä vaan, jos rakastan. Herpes-potilaista on tullut tämän yhteiskunnan sylkykuppi. Vaaditaan että pitäisi olla ilman seksiä ja suuseksiä ja katua koko ajan.

    • Anonyymi

      Helposti voisin antaa anteeksi.

      Jos olen oikein ymmärtänyt, niin monilla se ei edes oireile. Tai jos tulee ne rakkulat ja haavat, niin se on paha vain ensimmäisellä kerralla, sen jälkeen helpottaa. Voi olla, ettei tule edes kerran vuoteen niitä rakkuloita ja haavoja.

      • Anonyymi

        Ihania naisia täällä. Miksei teitä löydy verkon ulkopuolelta. Olen kyllästynyt olemaan ilman ja järkyttävässä panetuksessa. Naiset eivät herpestartunnan saaneelle anna muuta kuin ehdottomasti oireettomalla jaksolla ja silloinkin tosi varovasti kumin kanssa. On iso kiusaus valehdella ihan vain siksi että saisi panna ilman kortsua. Ja sekin on vittumaista jos juuri silloin panettaisi, kun on niissä rakkuloissa vielä vähän nestettä. Iso kiusaus silloin panna vasn. Kiitos jos voitte antaa anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihania naisia täällä. Miksei teitä löydy verkon ulkopuolelta. Olen kyllästynyt olemaan ilman ja järkyttävässä panetuksessa. Naiset eivät herpestartunnan saaneelle anna muuta kuin ehdottomasti oireettomalla jaksolla ja silloinkin tosi varovasti kumin kanssa. On iso kiusaus valehdella ihan vain siksi että saisi panna ilman kortsua. Ja sekin on vittumaista jos juuri silloin panettaisi, kun on niissä rakkuloissa vielä vähän nestettä. Iso kiusaus silloin panna vasn. Kiitos jos voitte antaa anteeksi.

        Kuka pakottaa kertomaan siitä herpeksestä? Kuulostaa vähän siltä että olet itse itsesi tuominnut seksittömään elämään! Mieti muutakin kuin sitä tautia. Älä ajattele sitä ollenkaan.


    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­i s­­eksi­tea­­­tteri ava­­­utuu Su­­­omeen! Ku­­­tsumme kai­­­kk­­­i. Il­­­mo­it­­­tau­­­tumine­­­n ry­­­hmä­­ämm­e tääl­lä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/E6d6U4

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      287
      2596
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      95
      2050
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1437
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1278
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe