Spritbox.com

Spl

Heips.Onko kukaan tilannut kyseisestä kaupasta juomia?

54

9657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kpl14

      Moikka! Löysin kanssa kyseisen paikan muutama päivä sitten ja ajattelin tehdä tilauksen,asiakaspalvelu ainakin vastasi tosi nopeesti kun kyselin toimituksesta.Joten ajattelin ottaa riskin ja tilata :)

      • Omaan käyttöön

        Miten tilaus on sujunut tai onko lasti jo tullut perille? Itseänikin kiinnostaisi tilata :)


    • tenutin

      Toimiiko?

      • tsbmw

        Kuljetus eli mitä maksaa kun en ko. sivuilta löydä hintoja?


      • Saas nähä
        tsbmw kirjoitti:

        Kuljetus eli mitä maksaa kun en ko. sivuilta löydä hintoja?

        Kun on ostokset maksanut nii sai kolme vaihtoehtoa kuljetuksiin. Halvin oli 1e/kg. Tilasin ja jännityksellä odotellaan menikö rahat ilman tuotteita. Eli oluille tu


    • Al Cohol

      Onko tilaukset tullu perille?

      • saas nähä

        Ei oo viä tullu. Osa meni ruottiin jne. On kuitenki DHL kyyteis tulon päällä. Ootellaan.


      • saas nähä
        saas nähä kirjoitti:

        Ei oo viä tullu. Osa meni ruottiin jne. On kuitenki DHL kyyteis tulon päällä. Ootellaan.

        Kyllä juotavat sieltä tuli. tosin postista sain noutaa, ei tullut ovelle ja laatikko pari kerrallaan....oiskohan kallimpi rahtivaihtoehto tuonu kotiovelle...oluista jo tarkistelin päiväykset ja ihan tuoretta tavaraa oli. olen tyytyväinen mutta2-3,5viikkoa kesti toimitus


      • Spritus
        saas nähä kirjoitti:

        Kyllä juotavat sieltä tuli. tosin postista sain noutaa, ei tullut ovelle ja laatikko pari kerrallaan....oiskohan kallimpi rahtivaihtoehto tuonu kotiovelle...oluista jo tarkistelin päiväykset ja ihan tuoretta tavaraa oli. olen tyytyväinen mutta2-3,5viikkoa kesti toimitus

        Mulla kesti 8 päivää ja Itellan mies toi lastin kotiovelle, valitsin sen kalliin toimitusvaihtoehdon.


    • saas nähä

      Postituksissa oli täs tapaukses käyny inhimillinen virhe ja olivat aluksi lähettäneet ne ruottiin ja sen takia kesti kauan.
      Aion kyllä tilata täältä keväällä (hyvissä ajoin) saunajuomat kesäksi.

    • Ei tippa tapa.....

      Itse kokeillut näitä yrityksiä. Spritbox.com:ssa erittäin hyvä palvelu ja kaikkein edullisimmat hinnat. Itselle tuli taas lähetys tänään. 15 kilon lähetys reilun parikymppiä. Toimittavat paketin lähimpään Postiin. Yksi viskileka maksaa kuljetuskustannukset pois. Käsittämättömän halvat hinnat. Suomen Alko ei kuppaa minua enää ikinä tekaistuilla veronlaskuilla ja sitten heti takaisin alkoholiveron nostamisella. Tullin sivulla on ohjeet kuinka toimia. Verotus perustuu omaan ilmoitukseesi.....
      Unohda muut ja tilaa Spritbox.com:sta niin homma toimii. Tilauksen on ylitettävä 100 euroa, että ottavat sen vastaan Spritbox.com:ssa nettisivulla. Kun olet tilannut ja maksanut viinat, palaat aloitussivulle tekemään kuljetustilauksen BoxExpresseniltä, joka hoitaa ainakin alkupään kuljetuksen.
      Sitten vaan tinttaamaan laatuviinaa tapiolestin sijasta, heh:)!

    • suosittelen

      Spritbox.com laittoi hieman viivästyneen tilaukseni DHL:n kautta kotiovelle (normaalisti käyttävät Boxexpresseniä). Hyvitykseksi sain ylimääräisen viskipullon. Pahoittelivat pientä myöhästymistä.
      Jos jotain hyvää pitää sanoa ruotsalaisita se on vertaansa vailla oleva asiakaspalvelu.

    • Paska firma. Tilasin 31.7, eikä tavarat vieläkään perillä. Monta kertaa reklamoinut, mutta vastauksia ei enää anneta. Rahat menneet, mutta tavaraa ei kuulu. Feikki firma.

      • Spritus

        Kun(/jos) tilaus saapuu niin pistä viestiä, tuliko firmalta selityksiä viivästyksen syystä, tuliko hyvitystä tms. Mietin tässä että uskaltaako tuolta tilata enää.... Ekan lastin kanssa ei ollu ongelmia.


    • takkiin täältä

      Juu kusetus haisee!

    • Haluaisi tilata

      Kuinka tilaus etenee? Kun itse yritin tehdä tilausta ja ainoana valintana toimitus -kentässä lukee vain alla oleva:

      Self Delivery
      Välja Box Expressen eller Formica efter betala 0,00 €

      Vai valitaanko kuljetus kuitenkin myöhemmin????

    • Haluaisi tilata

      Heps... kun luin aiemmat kirjoitukset tarkemmin selvisi tämäkin... Eli tilauksen päätteeksi valitaan toimitus...

      • Jukur

        Box-Expressen ei enään toimi, ainoastaan Formica Spirituksen mukaan


      • onnistu
        Jukur kirjoitti:

        Box-Expressen ei enään toimi, ainoastaan Formica Spirituksen mukaan

        Mulla meni tilaus ok, 9 laatikkoa olutta tuli alkuviikosta, kesti 8 päivää ja paketit tuotiin kotiovelle. DHL:n seurantakoodilla katselin että missä paketit milloikin menee.


      • weee123

        Mistä kohdin pääsee valikoimaan toimituksen? Mä tilasin ja maksoin paysonin kautta. Maksun jälkeen en saanut mitää sivua mistä valita toimitus. Nyt kun kattoo omaa tiliä, niin sielä on :
        Tila maksettu ja
        Lähetystapa - Self Delivery - Välja Formica efter betala


      • weee123
        weee123 kirjoitti:

        Mistä kohdin pääsee valikoimaan toimituksen? Mä tilasin ja maksoin paysonin kautta. Maksun jälkeen en saanut mitää sivua mistä valita toimitus. Nyt kun kattoo omaa tiliä, niin sielä on :
        Tila maksettu ja
        Lähetystapa - Self Delivery - Välja Formica efter betala

        Vastaan itselleni, oli menny maili roskapostiin jossa linkkikuljetukseen.


    • takkiin täältä

      Kyllä sieltä tuli mitä pitikin. Piti vaan vääntää ja kääntää.

    • eestistä ennen tuonu

      Tilasin 25.9 eikä vielä ole ovikello soinut... onko joku saanut 10 numeroisen seuranta koodin? itse sain 12 numeroisen enkä pysty sillä seuraan dhl.fi sivulta.

      Sähköpostiin tullen linkin kautta kyllä pystyy, mut kuvat näyttää et olis tullu jo lentokoneella. Hamburggi on viimeinen terminaali joka lukee et olis käsitelly pe 26.9 klo:23.00.
      onkohan suomen päässä jätetty paketti piippaamatta vai mistähän on mahtollisesti kyse? Entä onko joku hakenut noita saksan veroja takas ja miten siinä on käynyt?

      • Spritus

        Oot tehny tilauksen lauantaina ja voipi olla että se on käsitelty vasta maanantaina. Mulla pisimmillään kestäny 8 päivää, eli veikkaan että oluet on tullu jo tai tulee tänään 2.10. Olin tässä vasta email -yhteydessä Spritboxiin ja sieltä sanottiin että he suunnittelevat kokonaan uudenlaista nettikauppaa, joka avataan lokakuun lopussa. Jään mielenkiinnolla odottamaan.


    • eka tilaus

      Reilu 12kg paketista DHL halusi 38€ kuljetuskuluja. Katsotaan saanko tuotteet vielä perillekin...

    • spritbutik
      • törkeätrahdit

        Hinnat on kieltämättä käsittämättömän halvat. Oli hämmentävää katsella olutlaatikoiden hintoja: vaikka kuinka montaa eri A-olutta sais alle 10€/ laatikko, halvimmillaan alle 7€/loota. Mutta vastapainoksi rahtikustannukset onki sitte aivan törkeät, yli kymppi/ loota. Taitaa jäädä tilaamatta. Tietysti jos pelkkää tiukkaa tilaa niin saattaa jonkin verran säästää verrattuna muihin nettimyyjiin.


    • eka tilaus

      Itella kiikutti kotiovelle sitten loppupelissä vaikka lähti saksasta dhl. Tomitus kesti tasan viikon. Homma siis toimi kuten pitääkin.

      • saimi3

        Hyvä palvelu. Kohtuulliset hinnat ja valikoima. Maanantaina tilasin ja perjantaina saapui oluet ja jouluakvaviitit jne. Ei enää ikinä alkoa.


    • tyttö maalta

      mäkin tilasin Spritboxilta ja kaikki toimi ihan hyvin. Nyt löysin sattumalta uuden
      verkkokaupan:Alkostore24.com. Tosi halvat hinnat ,iso valikoima ja hyvä palvelu!

    • 19+5

      Tuo alkostore24.com näyttää kyllä edulliselta. Yritin tehdä testitilauksen mutta tuota kuljetuksen tilausta ei saanut sivuilta tehtyä... Onko joku onnistunut kuljetuksen tilaamisessa, jos niin miten se tapahtuu?

      • tyttö maalta

        Sain tilauksen vahvistuksen sähköpostissa ja siinä oli linkki eri kuljetusyhtiöiden sivuille. Käytin Formica Parcelin palvelua ja se toimi hyvin. Sain esitäytetyn lomakkeen ja maksoin vain ja sen jälkeen pystyin seuraamaan pakettini kulkua.


      • SAIMI3

        8 laatikkoa hyvää olutta ,15 v. ok calvados ja 20 pulloa bulkki punaviiniä sekä
        laatikko samppanjaa; ei enää alkoa!


      • JUH_

        Hei! Mitä kuljetus tuli maksamaan?


      • Märklig
        JUH_ kirjoitti:

        Hei! Mitä kuljetus tuli maksamaan?

        Itsekin haluaisin tietää mitä kuljetus maksoi...


      • zon

        Mulla vajaa 60 kg:n lastin kuljetus maksoi n. 70 €


    • Jone2

      Toimiiko Spritbox.com OK, kokemuksia?

      Onko tullut ongelmia/veronmaksua tullin kanssa Spritboxin suhteen?

      • zon

        Ei ole ollut ongelmia ainakaan toistaiseksi (koputtaa puuta...) Koska nettikaupan sivulla on linkki kuljetuksen maksamiseen ja tilauksen tiedotkin menee automaattisesti kuljettavalle firmalle (Formica Parcel), niin minä ainakin tulkitsen kaupan etämyynniksi, jolloin valmisteveroa ei minulta peritä.
        Lainaus tullin sivuilta: "Kuljetus katsotaan myyjän järjestämäksi esimerkiksi silloin, kun myyjä ohjaa Internet-sivuillaan tilauksen yhteydessä asiakkaita käyttämään tiettyjä kuljetusliikkeitä tai jotenkin muuten osallistuu kuljetusta koskeviin järjestelyihin."
        Asiasta saattaa kyllä olla monenlaista tulkintaa


      • zon
        zon kirjoitti:

        Ei ole ollut ongelmia ainakaan toistaiseksi (koputtaa puuta...) Koska nettikaupan sivulla on linkki kuljetuksen maksamiseen ja tilauksen tiedotkin menee automaattisesti kuljettavalle firmalle (Formica Parcel), niin minä ainakin tulkitsen kaupan etämyynniksi, jolloin valmisteveroa ei minulta peritä.
        Lainaus tullin sivuilta: "Kuljetus katsotaan myyjän järjestämäksi esimerkiksi silloin, kun myyjä ohjaa Internet-sivuillaan tilauksen yhteydessä asiakkaita käyttämään tiettyjä kuljetusliikkeitä tai jotenkin muuten osallistuu kuljetusta koskeviin järjestelyihin."
        Asiasta saattaa kyllä olla monenlaista tulkintaa

        Huom. edellä oleva kommenttini koski siis alkostore24:ä...


    • Suosi_suomalaista

      Minusta tuo www.viinikauppa.com systeemi on aika paljon parempi - suomalaiset omistajat ja puhelimeen vastataan aina (numerokin on suomalainen) - tai sitten soitetaan takaisin - sähköpostit vastataan viimeistään päivän sisällä.

      Ja ennen kaikkea on kova näyttö tosi pitkästä toimintahistoriasta - ovat toimineet jo vuodesta 2002 - siihen ei moni pysty.

      • viiinkuappa

        viiniakuppa comiko se taas tekeytyy firman asiakkaaksi.


    • Janoinen1

      Viimeaikaisia kokemuksia Spritboxista?

      • koppa12

        minuakin kiinnostaa tietää


    • AinaHilpeä

      Spritbox toimii moitteettomasti, hieman yli vko tilauksesta tavarat kotiovella. Tällä kertaa otettiin palletilla, 179€ / 350 kg toimitus. Enemmänkin olisi mahtunut mutta viinikellari ei vedä.

      • satojakiloja

        Miten uskalsit tilata satoja kiloja alkoholia verottomasti? Luulisi tullin kiinnittävän jo huomiota noin isoon tilaukseen.


    • alkotilaus

      ALKOSTORE24.com itse tilasin täältä ja hyvin toimii ja halvat hinnat

    • nopeatoimitus1

      juomat tuli hyvin perille :) kesti 5 päivää nopeaa toimintaa

    • kuluttaja

      On vaan noussu viime aikoina kuljetuksen hinnat melko reilusti spritboxissa ja tuolla alkostoressa. Ei paljo kaljoja kannata enää tilailla

      • maksut.nousee

        Ne on sielläkin jo huomanneet suomalaisten hurjan viinanhimon :)


      • lakkoilivatsaksassa

        Kysyin kuljetushintojen korotuksen syytä Alkostoresta ja vastaus oli tämä: "Norrlog käyttää DHL:n palveluja ja DHL on korottanut hintoja. Saksan posti ja DHL lakkoilivat alkukesästä yli viisi viikkoa ja sitkeiden neuvottelujen jälkeen DHL joutui nostamaan työntekijöidensä palkkoja, mikä vaikutti valitettavasti myös pakettikuljetusten hintaan."


    • Anonyymi

      Tilattu on ja hyvin toimii, sekä kohtuullisen nopea toimitus. Joku kertoi ettei Spritboxista saa kuin kaksi laatikkoa 0.33 x 24 26€ rahdilla.. Kyllä minä olen aina saanut kolme. Kalle

    • Anonyymi

      Olen tilannut useasti. Aiemmin yhdessä kuuden viinipönikän tilauksessa oli yks pilalla. Korvasivat minulle sen. Nyt viimeisimmässä tilauksessa kuudesta viisi oli pilalla ja eivät vastaa enää viesteihin joita olen laittanut useita. Paypalin kautta yritin hakea hyvitystä, siihen Spritbox vastasi mutta ei hyvitystä. Monta kertaa siis tilannut, useimmin mennyt hyvin mutta nyt multa loppui tilaukset sieltä, satanen tuli tappiota.

      • Anonyymi

        Ai millä lailla pilalla? Eräpäivä mennyt? Tiedoksi vaan että viini on yleensä kyllä ihan juotavaa eräpäivän jälkeenkin kunhan ei ole etikoitunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai millä lailla pilalla? Eräpäivä mennyt? Tiedoksi vaan että viini on yleensä kyllä ihan juotavaa eräpäivän jälkeenkin kunhan ei ole etikoitunut!

        Eräpäivää oli runsaasti mutta viini oli etikkaista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe