MervinMakkaraa.

PalaneenKäryHaisee

Onkohan tämä Jussi jotain sukua Makkara-Merville??

Olisiko kyseessä salaliitto jonka tarkoitus on että hakametsän jäähallista saa kohta evääksi pelkkää mustaa makkaraa. Ehkä tämä jussi on pelkkä makkara-lobbari jonka tarkoituskaan ei ole tehdä Tapparasta voittavaa joukkuetta vaan pelkästään markkinoida Mervin makkarasuvun tuotteita!!

6

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahalta näyttää

Hakametsän nimi varmaan muutetaan Tapolahalliksi ja Tapparan tavoitteena ei enää ole menestyä urheilullisesti vaan saada maximoitua mustan makkaran myynti.

• yksikseskös..

Painu sinä ..ttuun täältä tollo.
        Siellä on kriisiseura konkurssiin menossa, kun vanhalle molarille pitää pullonkeräyksellä saada korvaukset maksettua, mutta kun ei pelaajia ole enää edes joukkueellista, ei riitä omat pullot.

• VoiSurkeus

Katsotaanpa vaan, niin ensi kauden joukkuetta ei kasata urheilullisin kriteerein, vaan pelaajat valitaan Mustamakkara-myönteisyyden perusteella.

• Baloun

Juu, ja Hervannan Ilvekseen ei VALITA minkään perusteella, sinne otetaan kaikki jotka suostuvat tulemaan.

• Hyvä Ipa

Riittää IPASSA ,KUN OSAA ITSE NAUHAT SITOA KIINNI, NIIN PÄÄSEE JOUKKUEESEEN

• Tarra on pop

Kuulin, että viime kaudella oli Ilveksen pakit jo tarraluistimilla liikkeellä, en tiä pitääkö paikkansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      6999
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5906
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5086
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4627
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3198
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3120
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2822
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2384
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2313
    Aihe