Onkohan tämä Jussi jotain sukua Makkara-Merville??
Olisiko kyseessä salaliitto jonka tarkoitus on että hakametsän jäähallista saa kohta evääksi pelkkää mustaa makkaraa. Ehkä tämä jussi on pelkkä makkara-lobbari jonka tarkoituskaan ei ole tehdä Tapparasta voittavaa joukkuetta vaan pelkästään markkinoida Mervin makkarasuvun tuotteita!!
MervinMakkaraa.
6
178
Vastaukset
- Pahalta näyttää
Hakametsän nimi varmaan muutetaan Tapolahalliksi ja Tapparan tavoitteena ei enää ole menestyä urheilullisesti vaan saada maximoitua mustan makkaran myynti.
- yksikseskös..
Painu sinä ..ttuun täältä tollo.
Siellä on kriisiseura konkurssiin menossa, kun vanhalle molarille pitää pullonkeräyksellä saada korvaukset maksettua, mutta kun ei pelaajia ole enää edes joukkueellista, ei riitä omat pullot. - VoiSurkeus
Katsotaanpa vaan, niin ensi kauden joukkuetta ei kasata urheilullisin kriteerein, vaan pelaajat valitaan Mustamakkara-myönteisyyden perusteella.
- Baloun
Juu, ja Hervannan Ilvekseen ei VALITA minkään perusteella, sinne otetaan kaikki jotka suostuvat tulemaan.
- Hyvä Ipa
Riittää IPASSA ,KUN OSAA ITSE NAUHAT SITOA KIINNI, NIIN PÄÄSEE JOUKKUEESEEN
- Tarra on pop
Kuulin, että viime kaudella oli Ilveksen pakit jo tarraluistimilla liikkeellä, en tiä pitääkö paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440