Olin jo ehtinyt unohtaa sinut, ihana nainen entiseltä työpaikaltani, kun taas eilen talossa vierailtua sinuun törmäsin. Kun taas näin sun hymyn ja säkenöivät silmäsi kun huomasit minut, tajusin mistä olen jäänyt paitsi reilun vuoden aikana kun olen ollut poissa. Ikinä emme ole moikkailua enemmän keskustelleet, mutta muistan yhä sun pitkät katseet ja hymyt jotka jaoit mulle aina kun ovella tai tupakkapaikalla törmättiin. En aina ymmärrä miksi ihmiset peittelevät omia ihastuksiaan, ainakin sinä olet pelastanut mun päivän niin monia kertoja ihanalla hymylläsi. On se vaan loppujenlopuksi mahtava tunne ihastua ja tulla ihastetuksi, vaikka me ei ikinä sen pitemmälle päästäisikään. Ehkäpä minä poikkean taas 'kylässä' kunhan tämä lämmin tunne alkaa taas hiipumaan :-).
Vanha tunne palasi
1
571
Vastaukset
- anne*
Sama tunne minulla tällä hetkellä vaikkei saisi olla. Seurustellut olen jo lähemmäs 4v. ja yhdessäkin asutaan. Aloitin opiskelut ja "tutustuin" erääseen mieheen. Moikkaillaan, vilkuillaan toisiamme, hymyillään ja ollaanpa muutama sana vaihdettukin. En tiedä miehestä mitään, en edes nimeä. Outoa =) Mies vaan pyörii mielessä koko ajan, tälläkin hetkellä. Tiedän, että meidän juttu jää vain kaverisuhteeksi. Oman kullan kanssa menee loistavasti ja rakastan häntä yli kaiken enkä voisi pettää miestäni koskaan enkä myöskään jättää häntä toisen takia. Mutta miksi silti pitää olla tämmöinen tunne koko ajan. Miettii vaan toista ja odottaa, että milloinka näkee seuraavan kerran. Nyt on vielä lomakin tulossa niin pitäisi varmaan rohkaista itseni ja kysyä tämän miehen nimi =) Tai käydä vaikka kahvilla ja vain jutella. No, jospa se tästä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750