Tyttäreni raskaana jatkuu...

Hämillään

Hei taas! Edellisessä keskustelussa olin kirjoittaessa varma, että haluan mummiksi. Nyt kun luin teidän vastauksianne yllätyin asenteistanne, ihme reaktioistanne ja masennuin. Siis 17 vuotias joka haluua äidiksi ei sitten vai ole siihen kykenevä?! Mistä te sen nimettöjät raapustajat voitte tietää?! Minä olen tyttäreni kasvattanut omasta mielestäni hyvin ja hän on jo aikuismainen! Te ette edes tiedä kuka minä olen niin en teinä kirjoittelisi mitään! Miksi olette tuolla asenteella liikkeellä? Onhan se hyvä neuvoa ja minua provoksi väittää epätietoiset!

Alan pikkuhiljaa masentua tämän asian kanssa. Olen jutellut terveydenhuollon kanssa ja he suosittelivat adoptiota. Ja tyttärestäni varmasti tulisi hyvä äiti, mutta siihen en häntä laskekkaan. Teidän kirjoitustenne takia minun taakka lisääntyi! Tehän niitä viisaampia olette!!! Okei nyt teillä on hyvä mieli kun voititte! Tehdään se adoptio kun lapsi syntyy ja tytöltäni en kysy mitään! Ja hän ei ole 18 silloin kun lapsi syntyy. Siinä teille iloa! Hankkikaa elämä itserakkaat!

21

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hhvhvhvhvhvh

      Trolli. Ei uppoa kuules enää. Mene hiihtämään Huippuvuorille.

    • Hämillään

      Ei ole trolli kuules!!

      • Solmussa...

        Hei Hämillään, tiedän miltä sinusta tuntuu kun taakka on suuri ja varsinkin nämä suomi24:n kirjoitukset rusentaa itsetuntoa. Mutta jätä nämä Neropatit omaan arvoonsa. Heidän maailmankuvaansa ei vain mahdu niin sanotusta 'normista' poikkeavia asioita, he ajattelevat pienenkin erilaisuudesta kirjoittavan olevan trolli. Mielestäni se on hupno juttu, sillä pitäisihän tämän sivuston tarjota vastauksia ja neuvoa sitä kysyvälle, eikä loputonta halun loukata toista, haukunnan, aggressiivisuuden ja pilkan suota. Huomaan itse näitä kuseisiä asioita kirjoittaessani tänne. Helppohan heidän on sanoa, jotka siellä ruudun toisella puolella huutelevat mitä sylki suuhun tuo.
        Mutta jos vain pystyt, suodata tälläiset kommentit kokonaan pois. Välitä enemmän niistä kommenteista, joissa sinulle annetaan oikeasti neuvoja ja jotka ovat asiallisia, pääsi menee vain enemmän sekaisin kun annat noiden pikku piipittäjien antaa valtaa elämääsi. Ongelmassasi en osaa auttaa mutta toivon kaikkea hyvää sinun & tyttäresi elämään.
        - Solmussa...


      • HAHAHDBKDLSÖA
        Solmussa... kirjoitti:

        Hei Hämillään, tiedän miltä sinusta tuntuu kun taakka on suuri ja varsinkin nämä suomi24:n kirjoitukset rusentaa itsetuntoa. Mutta jätä nämä Neropatit omaan arvoonsa. Heidän maailmankuvaansa ei vain mahdu niin sanotusta 'normista' poikkeavia asioita, he ajattelevat pienenkin erilaisuudesta kirjoittavan olevan trolli. Mielestäni se on hupno juttu, sillä pitäisihän tämän sivuston tarjota vastauksia ja neuvoa sitä kysyvälle, eikä loputonta halun loukata toista, haukunnan, aggressiivisuuden ja pilkan suota. Huomaan itse näitä kuseisiä asioita kirjoittaessani tänne. Helppohan heidän on sanoa, jotka siellä ruudun toisella puolella huutelevat mitä sylki suuhun tuo.
        Mutta jos vain pystyt, suodata tälläiset kommentit kokonaan pois. Välitä enemmän niistä kommenteista, joissa sinulle annetaan oikeasti neuvoja ja jotka ovat asiallisia, pääsi menee vain enemmän sekaisin kun annat noiden pikku piipittäjien antaa valtaa elämääsi. Ongelmassasi en osaa auttaa mutta toivon kaikkea hyvää sinun & tyttäresi elämään.
        - Solmussa...

        Ja täällä huutaa tämä 16-vuotias laitoksessa asuva pentu, jolla lähes 30-vuotias mies. :D palaappas omaan ketjuun sieltä vastaamaan miesopen kysymyksiin, mielenkiintoista kuulla vastaukset ;-)


      • /hahahkdöd
        Solmussa... kirjoitti:

        Hei Hämillään, tiedän miltä sinusta tuntuu kun taakka on suuri ja varsinkin nämä suomi24:n kirjoitukset rusentaa itsetuntoa. Mutta jätä nämä Neropatit omaan arvoonsa. Heidän maailmankuvaansa ei vain mahdu niin sanotusta 'normista' poikkeavia asioita, he ajattelevat pienenkin erilaisuudesta kirjoittavan olevan trolli. Mielestäni se on hupno juttu, sillä pitäisihän tämän sivuston tarjota vastauksia ja neuvoa sitä kysyvälle, eikä loputonta halun loukata toista, haukunnan, aggressiivisuuden ja pilkan suota. Huomaan itse näitä kuseisiä asioita kirjoittaessani tänne. Helppohan heidän on sanoa, jotka siellä ruudun toisella puolella huutelevat mitä sylki suuhun tuo.
        Mutta jos vain pystyt, suodata tälläiset kommentit kokonaan pois. Välitä enemmän niistä kommenteista, joissa sinulle annetaan oikeasti neuvoja ja jotka ovat asiallisia, pääsi menee vain enemmän sekaisin kun annat noiden pikku piipittäjien antaa valtaa elämääsi. Ongelmassasi en osaa auttaa mutta toivon kaikkea hyvää sinun & tyttäresi elämään.
        - Solmussa...

        Ja jos tosiaan haluut "solmussa" niitä vastayksia, miksi et niiltä soskun tantoilta kysele?? MIKSI TÄÄLLÄ KYSELET, KUN APUA ON ITSELLÄSI IHAN NURKAN TAKANA?? ETKÖ USKALLA KERTOA HEILLE OLEVASI ITSEÄSI MONTA VUOTTA VANHEMMAN MIEHEN KANSSA? Menisit takaisin sinnne hiekkalaatikolle leikkimään


      • Solmussa...
        HAHAHDBKDLSÖA kirjoitti:

        Ja täällä huutaa tämä 16-vuotias laitoksessa asuva pentu, jolla lähes 30-vuotias mies. :D palaappas omaan ketjuun sieltä vastaamaan miesopen kysymyksiin, mielenkiintoista kuulla vastaukset ;-)

        pitäisihän tämän sivuston tarjota vastauksia ja neuvoa sitä kysyvälle, eikä loputonta halun loukata toista, haukunnan, aggressiivisuuden ja pilkan suota.


      • tyhmä
        Solmussa... kirjoitti:

        pitäisihän tämän sivuston tarjota vastauksia ja neuvoa sitä kysyvälle, eikä loputonta halun loukata toista, haukunnan, aggressiivisuuden ja pilkan suota.

        Oletko tyhmä? Miesope kysyy yksinkertaisia kysymyksiä sinulta ja yrität vain kiertää vastaamasta hänelle.... :Dd MITEN SINUA VOI AUTTAA KUN ET VASTAA ITSEKÄÄN.
        toinen esimerkki kuinka lapsi vielä olet.


    • Trollintunnistin

      Jos aikuinen ihminen masentuu anonyymeistä nettikirjoitteluista hän ei ole tasapainossa. Avaus täysin tyylipuhdas trolli.

      Etsi itsellesi jokin mielekkäämpi harrastus.

    • Hämillään

      EN OLE TROLLI USKO JO SAATANA!!!!!

      • Ikävä ihminen

        Olet kasvattanut tyttäresi mielestäsi "hyvin" ja hän on aikuismainen?

        Siitä huolimatta hän ei kykene kanssasi raskauttaan käsittelemään eikä kertomaan isää? Hän - aikuismainen 17-vuotias?

        Siitä hyvin kasvattamisestasi huolimatta et tiedä, kenen kanssa tyttäresi on aikaa kuluttanut?

        "Okei nyt teillä on hyvä mieli kun voititte! Tehdään se adoptio kun lapsi syntyy ja tytöltäni en kysy mitään! Ja hän ei ole 18 silloin kun lapsi syntyy. Siinä teille iloa! Hankkikaa elämä itserakkaat!"

        Tuolla tavallako kirjoittaa ja toimii se AIKUINEN, joka tässä nyt ratkaisujaan väittää tekevänsä tällaisen keskustelun pohjilta????

        Olet max 16 vuotta vanha.


    • trtetetetre

      Ja siihen loppui sen trollin jauhanta.

    • Hämillään

      ITSE OLET!!!!! TULEN JA TUNGEN HIILIHANGON SUN PERSEENREIKÄÄS POKITTAIN JOS ET LOPETA!!!!! YMMÄRSITKÖ SAATANAN PELLE?!

    • Jnbubjbjbubub

      Ehkä se on vaan lapsen tasolla. Voi se olla vähän vanhempikin.

    • eräs vaan*

      on aika sairas ihmisyksilö tuo ap..ja jos tuollainen ihminen on jotain lasta ikinä kasvattanut niin en yhtään ihmettele jos ei asioista uskalleta puhua..molemmat yhtä sairaita..

    • Hämillään

      ITSE OLET VITTU SAIRAS TUUN MORAN KANSSA VITTU TEILLE! MÄ OLEN MANNE SAATANA JOTEN PIDÄ SÄ HUORAN PENIKKA ÄPÄRÄ TURPAS KIINNI SAATANA! TAJUATKO PASKAPÄÄ?! VITTU SAATANA IMASE VAARIAS VAIKKA!

      • voi huokaus*

        :D oivoi mene kuule hoitoon..ei ole ihan tervettä laukoa tuollaista paskaa..
        on tainnut koulut jäädä kesken kun vain kirosanoja osaat?
        kyllä olet nimimerkkisi veroinen hämillään oleva pikku pentu joka hakee huomiota keinolla millä hyvänsä.
        ja vielä loppuun mä sanon kommenteillesi että:
        LOL=laughing out loud! :D


      • *!*

        ja tiedätkö noista uhkailuista voisi nostaa syytteen?


    • Hämillään

      TE RETUT ETTE MUA SAATANA SAA ALAS JA NOSTAKAA SYYTE VITTU! PELLET!

    • Ihan oikeesti?

      Hämillään.

      Miksi alunperin teit tämän typerän trollin? Liikaa aikaa? Ainut lelu patterin välissä? Itse juuri tuossa tilanteessa ja kaipaat sympatiaa?

    • pitäkää lapsi

      Hei sinä et saa tehdä aborttia lapsella on oikeus päättää! Ja vaikka en tunnekkaan sinua niin uskon että sinä olet hyvä tukemaan lastasi ja lapsesi olisi hyvä äiti älä kuuntele näiten tyhmien puhetta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      325
      3203
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      223
      1994
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1427
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe