"Estelle oli pukeutunut suurta päivää varten tyylikkäästi. Hänen ylklään nähtiin päivän aikana kaksi eri asukokonaisuutta."
2-vuotias ei vielä eikä vielä moneen vuoteen pukeudu itse. Eli 2-vuotias puetaan ja hänelle valitaan vaatteet. 2-vuotias kyllä osaa laittaa vaatteita päälleen, mutta ei valita tilanteeseen sopivia vaatteita ja tuossa iässä lapsi tykkää pukeutua kumisaappaisiin ja ne menevät vääriin jalkoihin.
Lapset eivät pukeudu asukokonaisuuksiin, eikä edes prinsessoja pueta niin, lapsille valitaan ja puetaan eri perusteilla kuin aikuiset itse pukeutuvat . Lapset ovat lapsia ja pidetään lapset erossa tuollaisesta aikuisten "hömppäilystä", eli asukokonaisuuksista ym.
Estelle on ihastuttava lapsi ja kuten koko perhe, mutta ei silti innostuta tekemään hänestä ennenaikaista aikuista.
Prinsessa Estellestä juttua Ilta-Sanomissa 19.5.
Estelle on söpis
2
213
Vastaukset
- tosikkokoko
älä ole pilkunviilaaja =D =D
- ei hyvä
Lapset eivät pukeudu asukokonaisuuksiin, eikä edes prinsessoja pueta niin, lapsille valitaan ja puetaan eri perusteilla kuin aikuiset itse pukeutuvat . Lapset ovat lapsia ja pidetään lapset erossa tuollaisesta aikuisten "hömppäilystä", eli asukokonaisuuksista ym.
olet väärässä. kauheita paljastavia, liian niukkoja yms aikuisten naisten vaatemuotia käytetään lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802240- 1751861
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701732Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101548Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261504- 1091260
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1671114Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää150983Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58965