"Estelle oli pukeutunut suurta päivää varten tyylikkäästi. Hänen ylklään nähtiin päivän aikana kaksi eri asukokonaisuutta."
2-vuotias ei vielä eikä vielä moneen vuoteen pukeudu itse. Eli 2-vuotias puetaan ja hänelle valitaan vaatteet. 2-vuotias kyllä osaa laittaa vaatteita päälleen, mutta ei valita tilanteeseen sopivia vaatteita ja tuossa iässä lapsi tykkää pukeutua kumisaappaisiin ja ne menevät vääriin jalkoihin.
Lapset eivät pukeudu asukokonaisuuksiin, eikä edes prinsessoja pueta niin, lapsille valitaan ja puetaan eri perusteilla kuin aikuiset itse pukeutuvat . Lapset ovat lapsia ja pidetään lapset erossa tuollaisesta aikuisten "hömppäilystä", eli asukokonaisuuksista ym.
Estelle on ihastuttava lapsi ja kuten koko perhe, mutta ei silti innostuta tekemään hänestä ennenaikaista aikuista.
Prinsessa Estellestä juttua Ilta-Sanomissa 19.5.
Estelle on söpis
2
218
Vastaukset
- tosikkokoko
älä ole pilkunviilaaja =D =D
- ei hyvä
Lapset eivät pukeudu asukokonaisuuksiin, eikä edes prinsessoja pueta niin, lapsille valitaan ja puetaan eri perusteilla kuin aikuiset itse pukeutuvat . Lapset ovat lapsia ja pidetään lapset erossa tuollaisesta aikuisten "hömppäilystä", eli asukokonaisuuksista ym.
olet väärässä. kauheita paljastavia, liian niukkoja yms aikuisten naisten vaatemuotia käytetään lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774