Oheisessa videossa on lainattu mm. David Herzogin, Joshua Millsin, Kenneth Copelandin kertomuksia. Ne on editoitu John MacArthurin ja David Wilkersonin opetuksen joukkoon.
Kannattaa tutustua.
https://www.youtube.com/watch?v=u4GXWZuPGHw
Menestyksen lupaajat
2
105
Vastaukset
- l8gj
Pyhän Hengen läsnäolo on yksinäiselle suuri lohdutus.En viihdy ihmisten seurassa tietyistä syistä, joita he eivät osaa peitellä kuin lyhyen aikaa. Jumalattomia syitä on useita. Mainittkoon että konservatiivien kanssa viihdyn parhaiten ja yksi esimerkki miksi kartan ihmisseuraa.
Lähimmäisen kunnioittamattomuus. Ihmiseltä vaaditaan rahaa, jotta ihminen voisi kunnioittaa ihmistä.Joillakin itsekunnioitus on sidottu rahaan. Suomessa tilastojen mukaan rikkain osa miehistä on naimisissa köyhin osa naimatonta. Tämön nöemme tilastosta. Tietenkin on poikkeuksia. Toisen ihmisen kunnioittamattomuus on mm. sitä että Minna on ystävällinen kiva Rikas-Mikalle, mutta töykeä ja piikittelevä Köyhä-Eerolle.
Jos Konservatiivi-Pekka on ystävällinen ja rohkaiseva Rikas-Mikalla ja Köyhä-Eerolla samalla mitalla ystävällisyyttä ja rohkaisua desilitran jakava niin silloin minulle tarjotan mahdollisuus viihtyä tuon Konservatiivi-Pekan kanssa. Me olemme Kristuksen ruumiin jäseniä. Kun kutisevaa kättä kutitetaan koko ruumiin kaikki jäsenet iloitsevat käden pääsevän eroon piinallisesta kutinasta. - mahtava sanoma
Videossa on todellinen sanoma ja jokaisen pitäisi se katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569