siementaimia...olen kylvänyt siemeniä ja jotain on maasta ylös ponnistanut, en vain tiedä ovatko rikkaruohoja vai niitä salkoruusun sirkkataimia...enkä löydä mistään sellaisen kuvaa. Kukkivia ihanuuksia kyllä on pilvinpimein mutta se pikkutaimen kuva ei nyt vaan ota löytyäkseen, jos joku vinkkaisi , mistä hänet löytää... tai kuva linkin laittaisi.
en tunne salkoruusun
2
184
Vastaukset
- Alcea rosea
Katsoppa tätä linkkiä ja siinä nimeä Alcea rosea, hyvä kuva siementaimesta. Muutenkin hyvä linkki jos haluaa katsoa siemeniä ja alkuja.
http://theseedsite.co.uk/db2.html - kiittäen pupu
kiitos sinulle vaivan näöstäsi, linkin laitosta. Taimet on vasta 2 lehtisiä, mutta piankos niistä suurempia ja siten tunnistettavia tulee. Etanat tai muut nilviäiset on nipsaissut lehden päästä vähän, täytynee laittaa vaikka tuhkaa ympärille jotteivät kokonaan syö.Näyttäisi , että saattaa vaikka tuollaisia niistä tullakin...tai sitten hoivaan melkolailla saman näköisiä rikkaruohon taimia.
Onneksi on vielä siemeniä jäljellä, ne aion kylvää ruukkuun, sitten ainakin tunnistan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046