Olen 23 vuotias nainen. Kärsin lievästä astmasta, sekä minulla on aina siitepölyaikana todella vahvat oireet. Se rajoittaa minua rakkaasta harrastuksestani, juoksusta. Olen nyt ollut viimeiset 3 kuukautta juoksematta, maannut vain sohvalla sen sijaan. Olen n. helmikuusta lihonut n. 3 kg. Epäilen sen vahvasti johtuvan juoksun lopettamisesta. Minulle on myös selvästi tullut reisiin lisää paksuutta, ja huomasin kauhukseni, että niistä löytyi hieman selluliittiä.
Olen siis ennenkin siitepölykaudeksi jättämään juoksun, mutta en ole paljon eroa tullut.Tämä lihominen on siis ilmennyt vain tänä vuonna. Mistä tämä voisi johtua, ja onko muillakin käynyt näin, että siitepölykautena on lihonut?
Kuinka monia muita siitepöly "lihottaa?"
Siitepölykausi
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922154Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882069- 981792
- 4421725
- 71424
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1111262- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72830Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822