Tuolta tulee taxfreenä edullisesti viinat kotiovelle kannattaa kokeilla :)
Taxfree viinat kotiovelle nettikauppa gourmondo.de
19
2538
Vastaukset
- En suosittele
Ei kannata - hanki mainostilaa niin kuin muutkin kauppurit....
- Kapinaan
Yleensä myös itse dissailen mainostajia.
Kuitenkin vihani suomen alkoholipolitiikkaa kohtaan on senverran suurta että häpeilemättä itse haluan julkituoda ja mainostaa kaikkia hyviä keinoja hankkia alkoholia suomen rajojen ulkopuolelta.
Suomalaiset virkamiehet ja poliitikot ovat idiootteja !
- anon2
Homma toimii,kuin junan vessa. 10 euroa toimituskulut,jos yli 150 euron tilaus. Tavara perillä viikossa. Alkon monopoli haistakoon pitkän paskan.
- Spurgukin nauttii!
Onko niillä edes sellaisia tuotteita, joita ei saa Alkosta? En vaivautuisi jos ei ole.
- TestaajaTaneli
Hyvin on toiminut. Kaksi tilausta tuolta. Viimeksi tuli viinilasit kaupanpäälle.
- NamiNamiBumtsiBum
Osittain samat tuotteet kuin Alkossa. Noissa samoissa tuotteissa hinnat vaihtelevat, oluissa hinnat 0n ehkä 25-40% Alkoa halvemmat, viineissä samoin, viskeissä jopa 60% edukkaammat.
Toimii hienosti. "Säästyneellä ostovoimalla" kuittaa hieman kiristynyttä verotusta Suomessa.
www.gourmondo.de - nimimerkki10
Mites toi rahti hoituu? Mistä rahtaaja?
- koe
maksat rahdin tilatessa.. ei tarvi tehdä mittään.
- jeps!
koe kirjoitti:
maksat rahdin tilatessa.. ei tarvi tehdä mittään.
Näin tosiaan on, ohjeet ovat yksiselitteiset, tietoa löytyy Gourmondon sivuilta. Reittausblogissa juttua myös nettitilauksista.
- 6+14
Ihan jees firma, taitaa olla vaan hieman kiireitä kun toimitusten kanssa häikkää välillä. Jää laatikoita tulematta ja suurempi ongelma on ihan väärät tavarat. Kivahan se on 300-400e tilausta käydä läpi ja selata että mitä nyt tällä kertaa tuli ja mitä ei.
- Zteelb
Itse olen nyt tilannu nyt jo 2 isompaa erää. Ensimmäisessä tilauksessa DHL oli sössiny yhen paketin kolmesta mutta pienen selvittelyn jälkeen se laitettiin uudelleen matkaan Gourmondosta.
Toinen tilaus tuli kuin unelma, tilasin torstaina ja oli seuraavana tiistaina jo postissa. Parasta kaupassa on se että on kiinteät 20€ postikulut, vaikka tilais kuinka monta lavaa kaljaa ja viinejä.
Hinnat ovat kaupassa myöskin erittäin kilpailukykyiset ja valikoima on hyvä, vaikka tiettyyn alkoholiin erikoistuneilla sivuilla kyseisen alueen tarjonta on parempi. Kun vertaa suomen hintoja niin säästö on kaikkee 50% ja 0% väliltä. Kannattaa siis googlata tuotteita vähän muualtakkin ja katsoa että löytyykö alkon sivuilta, sillä kaikki ei siellä ole kovin halpaa. - Viskibasso61
Tänään tuli paketti. Toimitus kesti tasan viikon. Kaikki ehjänä perille. Reilu 300e suuruinen tilaus. Toimii!
- grappamies
Toimituskulut nousseet vajaassa vuodessa 10€:sta 30€:oon (yli 150€ tilaus) eli ihan pieniä satseja ei enää kannata tilata.
- Zteelb
...eikä vain toimituskulut vaan myös alkoholien hinnat.
Näköjään Gourmondo on jossakin vaiheessa joulukuuta lisänny kaikkien tuotteiden hintoihin jonkun 15-20%. Halvoille vodkille tullu semmoset 2€ lisää ja lageria ei saa enää 1.39-1.59 hintaa vaa on jo 2 euron paikkeilla. Harmittaa tämä muutos. En näe enää järkeä tilata sieltä mitään. Täytyy tutkia toisia vaihtoehtoja.- Zteelb
Kusipäiset veropaskat suomenmaan, tulkaaps kaikki saunan tää
n lämpöön mun kaa - vapaavalintainenostaja
Äänestä kuluttaja jaloillasi äläkä osta sieltä, missä hinnat nousevat.
- siissiis
Ei sieltä Saksasta ole vähään aikaan voinut enään Suomeen tilatakaan
- LystiLoppuiNyt
Ei toimita enää suomeen :(
- wf2wgft
Ei loppunu vielä lystit. Useita nettikauppoja löytyy vielä jotka toimittaa suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841