Eli sitähän juhlitaan 29-31.10. Mä ostan Punanaamiosta elviran kokoasusetin ja laitan sen baariin :)
Miten aiotte juhlia ja mitä puette päälle halloweenina?
ninu
2
491
Vastaukset
- Minä
Ja lähen sillon halloween viikonloppuna halloween partyihin tietenkin!
- Moonshadow
Menen mökille pienen porukan kanssa,mökki on todella korvessa,eikä sieltä helposti pääse "ihmisten ilmoille" vaikka haluaisi,mökissä ei ole sähköä,ja kauhujuttujen kertominen kynttilän valossa saa ainakin minut "hieman" pelkäämään,tällanen säikky kun olen:) parasta on se kun on niin pimeää ettei ympärilleen näe kun kuljeksii siellä metsässä.kerran yhen kaverin kans leikittiin blair witchiä yöllä mettässä,molemmat kylläkin aika humalassa:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906